deaddogdump

CLONE-A-WILLY, GLOWS-IN-THE DARK

Kategori: Allmänt

JOBBLÖRDAG INK EN KORTARE TOR FLYGPLÅGA, SÖNDAGSTRÖTT, SÖNDAGSDÖD, ENDA ÖNSKAN ÄR ATT SOVA OCH ATT FÅ VARA IFRED. YEAHRIGHT. 8.22, SÖMNZON BORTOM TID OCH RUM, OLYCKLIGT LYCKLIGT MEDVETSLÖS, DOOMDÖRRKLOCKAN, PÅTRÄNGANDE TILL GRÄNSEN AV VANSINNE, DEN FRÅGAR INTE, DEN KRÄVER, BARA EN MÄNNISKA RINGER SÅ,.TACK GUD.   JIMMY THE MAN MED SIN SIDEKICK PIA,."Å FAN, DU SER TRÖTT UT B, SOVER DU ALDRIG"?   JAG VILL, JAG VILL VERKLIGEN, MEN ÄR FÖR TRÖTT OCH KRAFTLÖS FÖR ATT KLIPPA TILL HONOM,."KUL ATT SE DIG MED, TRODDE ATT DU VAR DÖD":    JIMMY "HÄ,HÄ, ÖNSKADE ATT JAG VAR"?   BL "OM DU BARA VISSTE".   JIMMY "HÄ,HÄ, ÄLSKAR DIG MED,.VAR SÅ GOD, EN GOD JÄVLA MORGON PRESENT".   BL "NEJ, INTE NU IGEN, KAN DU INTE BARA SKJUTA MIG ELLER KÖRA EN KNIV I MAGEN  SÅ ATT FÅ DET GJORT"?    JIMMY "HÄ,HÄ, ÖNSKETÄNKANDE,.DU B, DEN HÄR ÄR EN RIKTIG MONSTERGREJ, JAG LOVAR, SKITGRYM"!     BL "VISST, OM DU SÄGER SÅ, VAD ÄR DET FÖR ETT JÄVLA RÖR, FETTFRIA GRILLCHIPS"?    JIMMY "NEJ,NEJ, DET ÄR EN GÖR-DET-SJÄLV  DILDO-KIT, EN JÄVLA MONSTERGREJ"!    BL "DILDO-KIT,.VA FAN, JÄVLA TOMTE,TROR DU ATT JAG ÄR EN BÖG"?    JIMMY "HÄ,HÄ,NEJ,NEJ, MAN GÖR EN AVGJUTNING AV KUKEN I FORMMASSAN, HÄLLER I GUMMIBLANDNINGEN OCH FÄSTER EN VIBRATOR, LÅTER DEN STELNA 24 TIMMAR, OCH VOILA, EN PERFEKT,SJÄLVLYSANDE  LIGHTS OFF, HANDS ON BL DILDO"!!    BL "ALLTSÅ, HAR JAG FATTAT RÄTT DET HÄR, DU KOMMER HIT SVINTIDIGT PÅ MORGONEN, OCH VILL ATT JAG SKA STOPPA KUKEN I ETT RÖR MED FORMMASSA, OCH SEN GJUTA EN VIBRERANDE, SJÄLVLYSANDE GUMMIDILDO"?    JIMMY "JA JAMEN, VISST ÄR DEN EN KUL GREJ, TROR DU ATT DU KAN FIXA STÅND SÅ ATT VI KAN PROVA"?   BL "FIXA STÅND"?  JIMMY "JA, VISST ÄR DEN EN KUL GREJ, 4 ENKLA STEG TILL EVIGT KÄRLEK, GE DEN TILL DIN BLIVANDE EX, ELLER SEN KAN DU SÄLJA DEN PÅ eBay, EN BIT SJÄLVLYSANDE BL TILL HÖGSTBJUDANDE, GRYMT VA"!!    JAG BARA SITTER DÄR, STUM, TRÖTT, BEDRÖVAD, HELT ÖVERTYGAD OM ATT JAG DRÖMMER, ÄR INTE VAKEN, HAR HAMNAT I HELVETET MED EN DJÄVUL SOM ÄR JIMMYS DUBBELGÅNGARE, VILL SÄGA NÅ´T, PROTESTERA, KASTA EN FÖRBANNELSE, DÖDA NÅ´N,.MEN,."FICK DU OCKSÅ EN PRESENT PIA"?    HON RÖR INTE EN MIN, RÖSTEN ÄR HELT NEUTRAL, TELEFONFÖRSÄLJARELEN,."CANDY G-STRING OCH BRA, TROSA OCH BH GJORDA AV ÄTBAR GODIS, VILL DU SE"?          www.youtube.com/watch?v=PqQhPcCzV60            

Kommentarer

  • Sylvester Stallone säger:

    Det här handlar inte om Rhodos. Detta är Sverige, och en helt jävla annan än nåt jävla Rhodosknull skaru veta.

    2008-08-24 | 20:30:20
    Bloggadress: http://solsson.blogg.se/sara
  • Becka säger:

    Tack för den fina kommentaren. Sånt betyder mer än man tror.

    Kramar

    2008-08-24 | 21:38:20
    Bloggadress: http://bulimibecka.blogg.se/
  • Anna Phe säger:

    Haha, ja det är mycket som sker så ibland blir det mer än tyst än vanligt.



    Det du berättar låter ju galet, har som så få förseningar som sekunder, varför i hela friden har inte vi den kommunikationen som dom har - jag menar det är inte helt omöjligt då med andra ord. Om jag inte är ute och cycklar nu, så bor det mer människor i Japan än i Stockholm och där kan dom hålla ordning på grejerna, men inte här... märkligt!



    Får väll i övrigt tacka för informationen där om din fina present. Du kan väll fota och visa hur det blev när du endå är i farten ;)

    2008-08-25 | 00:00:25
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Sara säger:

    Jepp, fram och tillbaka till sthlm och hojen bär det. Så här är det inte många barn som blir gjorda. :P

    Man kanske skulle skaffa en såndär självlysande sak till gubben så han får fixa och trixa lite.

    Skor kan en kvinna inte få för många av. Det är fler än 50 par. 50 är bara sommarskorna, det är nog tilloch med några fler, plus vinterskorna i källaren som jag inte har toppkoll på hur många det är. :)

    Jag ska nog skaffa ätbara strumpeband tror jag. Det har jag sett att det finns.



    Ha det bäst!

    2008-08-25 | 00:46:43
    Bloggadress: http://starattraction.blogg.se/
  • Mimmi Alfvina säger:

    Oj, tack! Nu blev jag gla vet du (:

    Attberopå gördetsjälv-presenten så har jag svårt att förstå varför den måste vara självlysande? Jag menar, varför göra en som ska vara realistisk i sån lera. Säg inte att den blir limegrön också?

    2008-08-25 | 17:47:56
    Bloggadress: http://alfvina.blogg.se/
  • InreRum säger:

    Vilken resa det är att läsa dina blogginlägg... :o) Man behöver både fallskärm och säkerhetsbälte!

    2008-08-25 | 18:28:21
    Bloggadress: http://inrerum.blogg.se/
  • sara säger:

    jaaa det fanns då inga prinsar i min nya klass mest töntar och ögobrynen fortsätter att vara mina ;) hahaha flytta till sthlm då bli min enda vän =) massa brats och folk tittar snett pga att man är östgöte^^ inte bra nu får de se andra bullar här !!!!

    2008-08-25 | 21:10:00
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • sara säger:

    jaaa det fanns då inga prinsar i min nya klass mest töntar och ögobrynen fortsätter att vara mina ;) hahaha flytta till sthlm då bli min enda vän =) massa brats och folk tittar snett pga att man är östgöte^^ inte bra nu får de se andra bullar här !!!!

    2008-08-25 | 21:11:00
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • A-M säger:

    Sinun veli kirjoitti mun loula. Oletko muuttamassa?

    2008-08-26 | 14:39:18

Kommentera inlägget här: