deaddogdump

DEVIL IS A LOSER

Kategori: Allmänt

VÄRMER BANANER I MIKRON,.FRÅGA INTE,.HALVA SLÄKTEN DYKER UPP, BRO&Z.  BL "VAR ÄR KUSINEN OCH C"?    BRO "DON´T ASK".   BRO&Z HAR KÄKAT PIZZA, EN VIDRIG SAK MED TOMAT,OST,SKINKA,CHAMPINJONER,RÄKOR,SALAMI,ÄGG,GYROSKÖTT,FEFFERONI+LAGT PÅ RÅ LÖK+VITLÖK, MASSOR AV DET.   BL "HUR FAN KAN NI ÄTA SÅN´T SKIT,JÄVLA GRISMAT"?    BRO "RAAAP,.ÖH,.RAAAAP".    DE LIGGER PÅ SOFFAN, KÖR TANDEMTONER MED BLÅSINSTRUMENT, JAG BYTER TILL FYRAN, OM NÅGRA MINUTER KÖR DE EN BRITTISK DOKUMENTÄR,:"HJÄLP-JAG KAN INTE SLUTA FISA".   BL"BLEV DET NÅGRA PENGAR KVAR"?    BRO "HA,HA, DU KAN KALLA OSS FREDDIE MAC OCH  FANNY MAY"!     BL "NI ÄR TA MIG FAN DJÄVULENS  HITTEBARN, PANKA,GALNA JÄVLA GRISAR SOM SLÄPPER OCH LUKTAR SVAVEL"!    BRO "HA,HA,DEVIL IS A LOOSER,.BITCH"!!    JÄVLIGT SKÖNT ATT MAN SLIPPER SOVA I SAMMA RUM MED DE DÄR TVÅ, UNDRAR OM JAG SKA INTE SOVA PÅ BALKONGEN, MED GASMASK.          www.youtube.com/watch?v=yWGzjcr4aHs            

Kommentarer

  • Raag säger:

    haha nej nej, den här killen kan dyka, och han ser mer ut som en avdankad träslöjdslärare än en politiker.. eller nej, som en bert karlsson, fast utan fula tänder!!!

    2008-08-19 | 21:16:58
    Bloggadress: http://raag.blogg.se/
  • Sara säger:

    Är inte så förtjust i dom överhuvudtaget, men tycker att man kan lyssna på alla låtar i princip.

    2008-08-20 | 13:33:39
  • Mindy säger:

    Ja, det var inte direkt min ljusaste stund där. ;P

    2008-08-20 | 16:08:24
    Bloggadress: http://maaandimoe.blogg.se/
  • Jessica - PCT säger:

    Haha! Tur att någon hade koll på det där med formelsporter ^^



    Måste säga att jhag blev lite förvånad när jag fått en kommentar av Brandon Lee. jag var övertygad om matt denne var död och ej svensktalande :)

    2008-08-20 | 20:29:09
    Bloggadress: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
  • amanda säger:

    okej bra & veta, inlägget är syftat til de personer som bara sitter och klagar , orkar inte med dom. så du behöver inte ta åt dig.

    2008-08-20 | 20:58:23
    Bloggadress: http://amandabreden.blogg.se/
  • Sanna säger:

    hej, tack för din kommentar på min blogg. men grejen är att jag nyligt gjort en diskfragmenteringsgrej och nu bara typ 3 veckor senare så är dne lika seg igen. Den diskfragm. jag gjorde senast var iof oxå min första och jag har haft datorn i över ett år, men endå.. Ska jag göra en till verkligen? JAG ÄR SÅ RÄDD ATT FÖRLORA ALLA BILDER JAG HAR I DATORN OXÅ, HAR HÖRT SKRÄCK HISTORIER OM FOLK SOM GJORT DISKFRAGMENTERINGAR DÅ TYP HELA DATORN BARA HAR SLÄBNGT BORT EN MASSA. Oj nu hade det visst blivit CL men det var inte meningen att skrika.. Jaja tack iaf =)

    2008-08-20 | 21:20:08
    Bloggadress: http://sannamagdalena.blogg.se/
  • amanda säger:

    Nej det är sant, men man blir så trött på dem haha! men tack iaf. take care *

    2008-08-20 | 21:25:38
    Bloggadress: http://amandabreden.blogg.se/
  • Sara säger:

    Det är iofs sant.

    2008-08-21 | 12:42:19

Kommentera inlägget här: