deaddogdump

DÖP OM MIG

Kategori: Allmänt

SVERIGE ÄR FANTASTISK,ELLER HUR?  NAMN ELLER NAMN,KÖNSDISKRIMINERING ELLER JÄVLA FÅNERIER,.DET ÄR FRÅGAN.  MINIMÄNNISKAN ELLIE DAHLGREN ALDERSTIG FÅR HETA LULEÅ, MEN STACKARS TRANSVESTITEN JAN-OLOV ÅGREN FÅR INTE HETA MADELEINE.  SKANDAL, SKANDAL, SKANDAL, DET KLART ATT JANNE SKA FÅ HETA MADELEINE, MADELEINE FÅR JU HETA MADELEINE, VARFÖR INTE STACKARS JANNE?  VA FAN, TJEJERNA KAN JU HETA MYGG HALLON MÅNSTRÅLE ELLER BARBI BAJEN SNÖFRID , KILLARNA GRILL MINUS GLÄDJE ELLER ZAPPA TEXAS DEEP,.VAD ÄR EN MADELEINE I JÄMFÖRELSE, EN FUTTIG SHOPPING-GALEN DAGDRIVARE. SJÄLV FÖRSÖKTE JAG SKAFFA PERSONLIGA REGISTERSKYLTAR MED TEXTEN FUCK YA ELLER UP YOURS,.DE GODKÄNDE FY FY,.FANTASTISKT, HELT JÄVLA SKRÄMMANDE FANTASTISKT. NU SKA JAG TA MIG FAN BYTA NAMN TILL  SILVIA VICTORIA MADELEINE, BÄVA SKATTEVERKET, HÄR KOMMER BRANDON SILVIA VICTORIA MADELEINE LEE!           

Kommentarer

  • Susannah säger:

    Det var faktiskt inte mig själv jag skrev om, var lite seg och slarvig som inte anvnde citattecken, vilket nu är åtgjärdat. Skrev dock inte någonstans att den-jag-skrev-om var störd, utan bara ond. Ond kan man vara trots att man är intelligent, för jag tolkar att du använder "störd" som ett synonym till "puckad". ^^



    Försökte boka tid för allergitest hos VCT, men det var inte rätt tidpunkt, så om du fortsätter läsa mig blogg får du stå ut med nysningar ett bra tag till!

    2008-07-17 | 19:15:11
    Bloggadress: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här: