deaddogdump

KRAX KRAX

Kategori: Allmänt

Krax krax, hes som Joe Cocker som går på bihålatomik och maltwhisky. Men va fan, jag är väl inte nå´n jävla Pavarotti som tiptoebalettspringer från E i lilla oktaven till C i trestrukna, en alt är en alt i,.eh,.allt.  Hur det var igår, eller snarare i dag?  Kul som fan, jag är ju som en levande trumpet på steroider med tonomfång på ca 2,5 oktav,ha,ha, nej, lite bättre är det, altarna är ju musikens musiker, typ, vi är i C dur och lånar ackord från C moll, ja, sånt skit.  Varför jag är vaken så här tidigt?  Tja, jag måste ju låtsas att jobba, så att uppdragsgivaren kan låtsas att  betala lön, nå´n slags ekonomisk jämnvikt.   Noterade igår, att Bladets nördmurvel Steen springer omkring här nere,och ser precis lika vilsen ut som alltid, han måste väcka moderkänslor hos kvinns, i allafall hos de något lite äldre damerna.   Nåväl, även murvlarna måste äta, så länge jag slipper BellaJävlaStenberg är jag nöjd och belåten som satan från gatan.  Nu ska jag ner till beduinlägret för att leta efter folkets djupa och rättvisa röst bland utslagna, musikfestivalsexdesperados, singstarstjärnor etc, hur slutade deras kväll, kanske med bigamivibbar?     www.youtube.com/watch?v=6lS17O9nKGk        Skön låt, eller hur PT? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: