deaddogdump

MELLANDAGEN DAGEN EFTER MEN DAGEN FÖRE VARDAGEN

Kategori: Allmänt

INTELLEKTUELL MELLANDAGSREA, RÖDA PRISER, RÖDA ÖGON, DAGEN EFTER DAGEN FÖRE VARDAGEN, LÅGMÄLD DISKUSSION OCH DJUPA TANKAR OM LIVETS MENING.                    BL  "DU JIMMY, VAD ÄR LIVETS MENING"?         JIMMY    "ÖÖH, ATT BANANSKALET ÄR STÖRRE ÄN BANANEN"?              BL  "VAD FAN HAR DET MED LIVETS MENING ATT GÖRA"?              JIMMY  "INTE FAN VET JAG, MEN DET LÅTER DJUPT PÅ NÅ´T VIS, ELLER HUR"?             BL  "DJUPT OCH GRÖTIGT PÅ SAMMA VIS SOM EN AVLOPPSBRUNN"?               JIMMY  "HÄ,HÄ, SKIT MED LUFT I FLYTER OCH LUKTAR FAN, PRECIS SOM LIVETS MENING,.ELLER HUR"?                BL  YEAHRIGHT"       LÅTER SJUKT, ELLER VAD SÄGER NI, KALLAS JIMMYTALK, SJUKT MEN ÄR INTE SMITTSAMT.                  www.youtube.com/watch?v=p4-8YCpUWM0                       

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ja, det finns nog många jag inte hört tyvärr. :P Det är väl såklart mer lockande med det stora landet i väster som du säger. :) Inte så konstigt heller. Men Peking e ju inte fy skam ändå. ;)



    Vad är det som hindrar dig från att åka? Ta chansen när du har den. Skulle jag göra. :) Är nog skönt med lite miljöombyte.



    Iih, nu gör du mig nervös. :S Jag köpte bara tändstift, ingen aning om vilken sort. Var på mekonomen och sa tändstift till min bil...blabla bla regnummer osv. Det är säkert standard då. Men jag kör aldrig som en buse, jag är jätteförsiktig. Har ju bara haft körkort sen i februari så tänker behålla det ett tag till. :P



    Ha det fint du med, vad du nu heter. :)

    2008-07-13 | 18:30:59
    Bloggadress: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här: