deaddogdump

I Det Tysta

Kategori: Allmänt

Jag är blind, jag kan inte se, men jag vet att det finns där, i hennes ögon, han i hennes ögon, i det tysta.           Jag är blind för ljuset, hennes ljus, hon rör vid mig, men inte mig, det är inte hennes beröring, inte hennes hand, det är någon annans hand, i hennes ögon, han i hennes ögon, i det tysta.             Jag är döv, jag hör inte, jag blundar, jag är blind, men jag känner mörkret, jag vet att det finns där, i hennes ögon, han i hennes ögon, i det tysta.                Jag är stum, säger ord utan innehåll, ord som krossar, ord som skär, ord över gränsen, mörka ord, förbjudna ord, nollord.                   Vi står kvar i mörkret, i det tysta, i hennes ögon, han i hennes ögon.             Bleed well sweetheart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: