deaddogdump

LET´S SING

Kategori: Allmänt

ELEKTRONIKSKRÄPTOMTEN, HAN, HON, DET, VARELSEN SOM VI ALLA ÄLSKAR ATT HATA, HAN, HON, DET SOM PRACKAR PÅ OSS ONÖDIGA FÖRSÄKRINGAR,UNG ,ARROGANT, ÖVERLÄGSEN,LÅSSAS KUNNA ALLT, VETA ALLT, MEN SOM I SJÄLVA VERKET VARKEN KAN ELLER VET ETT SKIT OM PRODUKTER HAN,HON, DET SÄLJER,.JAG ÄLSKAR ATT JÄVLAS MED ELEKTRONIKSKRÄPTOMTEN.      BL"URSÄKTA, KAN DU HJÄLPA MIG,JAG SKULLE,.... EST 1"TYVÄRR, JAG MÅSTE TILL LAGRET, DU KAN FRÅGA ANNA, HON STÅR DÄR BORTA VID MOBILDISKEN".    JAG VANDRAR LYDIGT BORT TILL MOBILDISKEN.   BL"HEJ, SKULLE DU KUNNA HJÄLPA MIG, TÄNKTE KÖPA EN NY LAPTOP OCH,.....  EST 2"OJ,JAG KAN INTE DET HÄR MED DATORER, OM DU GÅR TILL HÖGER OCH LÄNGST BORT DÄR VI HAR DATORER, SÅ HJÄLPER PETER DIG":     BL"OK, TILL HÖGER OCH LÄNGST BORT"?    EST2"PRECIS,HAN TAR HAND OM DIG".    JAG VANDRAR LYDIGT TILL HÖGER OCH LÄNGST BORT, MEN BÖRJAR BLI LITE IRRITERAD.    BL"HEJ, ÄR DET DU SOM ÄR PETER"?     EST 3"NEJ, JAG HETER JONAS, PETER ÄR PÅ LUNCH, KAN JAG HJÄLPA DIG MED NÅ´T"?     BL"JA JAMEN, TÄNKTE KÖPA EN NY LAPTOP, DU VET,...  EST 3"NU KAN JAG INTE  JUST DEN BITEN SÅ BRA, MEN OM DU VÄNTAR EN LITEN STUND SÅ ÄR PETER SNART TILLBAKA".     BL"DU, JAG HAR INTE TID ATT STÅ OCH,...  EST 3"DET TAR BARA EN LITEN STUND, NÅGRA MINUTER".    VID DET HÄR LAGET HAR IRRITATIONEN VÄXT TILL EN SÅN´T GRAD ATT DEN GRÄNSAR TILL KLOCKRENT THE FINGER, MEN JAG VÄLJER ATT AVVAKTA.   BL"OK, NÅGRA MINUTER":    NÄR PETER CA 10 MINUTER SENARE BEHAGAR  VISA UPP SIG ÄR JAG ORDENTLIGT FÖRBANNAD PÅ EST FOLKETS ARROGANTA INSTÄLLNING, TÄNKER INTE LÄNGRE KÖPA NÅ´T, MEN TÄNKER INTE HELLER LÅTA DEM KOMMA UNDAN SÅ LÄTT.    EST 4"HEJ, KAN JAG HJÄLPA DIG MED NÅ´T"?    BL"VET DU NÅ´T OM DATORER"?    EST 4"SJÄLVKLART, STATIONÄR ELLER LAPTOP"?    BL"LAPTOP, EN BRA SÅDANT, JAG VET JU INGET OM DATORER".    EST 4"INGA PROBLEM, JAG ÄR JU HÄR ATT HJÄLPA. HÄR HAR VI EN HP MED CORE 2 DUO T9400, MED 500 GB HDD, 4 GB RAM MINNE, BLUE-RAY, NVIDIA 9600M GT 2303 MB, WEBBKAMERA,EN OERHÖRT KOMPLETT OCH MÅNGSIDIG DATOR, DEN KAN ALLT OCH.... EST 4 MAL PÅ MED SITT TOMSNACK, ALLT HAN SÄGER GÅR ATT LÄSA PÅ SKYLTEN BREVID LAPTOPEN, DAGS ATT SÄTTA IN STÖTEN.   BL"SOM DINA MEDARBETARE, KOMPLETT OCH KAN ALLT"?    EST 4 SER EN ANING FÖRBRYLLAD OCH OSÄKER UT, MEN ÅTERHÄMTAR SIG SNABBT.   EST 4"JAVISST, VI ÄR JU HÄR ATT BETJÄNA OCH HJÄLPA VÅRA KUNDER":   BL"SJÄLVKLART, KAN DEN VISSLA TILL HAVS"?    EST 4"URSÄKTA"?    BL"DU SA JU ATT DEN ÄR KOMPLETT OCH KAN ALLT,SÅ, KAN DEN VISSLA TILL HAVS"?     EST4 SER SIG OM EFTER LITE VÄGLEDNING,SOM OM HAN INTE LÄNGRE ÄR RIKTIG SÄKER PÅ VAD DET ÄR FRÅGAN OM, OCH LER LITE NERVÖST.    EST 4"ALLTSÅ, DEN ÄR VÄLDIGT MÅNGSIDIG OCH KAN,....  BL"JA,JA,DU SA JU DET, JAG VET JU INGENTING OM SÅNA HÄR MASKINER,MEN KAN DEN VISSLA TILL HAVS"?    EST 4"ALLTSÅ,DEN ÄR JU EN DATOR, EN DATOR KAN JU INTE,....BL"MEN DU SA ATT DEN KAN SPELA OCH LAGRA MUSIK OCH SÅ, HAR HÖGTALARE OCH SÅ,DÅ MÅSTE DEN JU KUNNA VISSLA TILL HAVS"!    NU ÄR EST 4 RIKTIGT NERVÖS OCH SNEGLAR PÅ MIG MED FLADDRANDE BLICK SAMT BYTER DU MOT NI.    EST 4"NI KAN JU INTE FÖRVÄNTA ER ATT,....  BL"SA DU ATT DEN KAN ALLT ELLER SA DU INTE DET"!!     EST 4"VISSERLIGEN,MEN JAG MENADE INTE,..... BL"SÅ DEN KAN INTE  VISSLA TILL HAVS"?      EST 4"NEJ, MEN JAG,.... BL"DÅ VILL JAG INTE HA MANICKEN, JAG GÅR NÅ´N ANNANSTANS DÄR DE SÄLJER MASKINER SOM KAN VISSLA TILL HAVS".     EST 4"MEN,...  BL"KAN DU VISSLA ELLER SJUNGA TILL HAVS"?     EST 4"????,...BL"TRODDE VÄL INTE DET, GRABBEN, DU BEHÖVER VIDAREUTBILDA DIG, ALLA KAN JU VISSLA TILL HAVS".     JAG SKAKAR HAND MED EST 4, SKELAR LITE MED ÖGONEN OCH DRÄGLAR LITE LÄTT FRÅN ENA MUNGIPAN, HAN LER PÅTAGLIGT NERVÖST ,TVÄRVÄNDER OCH GE SIG AV SMÅSPRINGANDE I RIKTNING MOT LAGRET,.INGEN KAN SPELA BYFÅNE LIKA ÖVERTYGANDE SOM BRANDON LEE´,.INGEN.     www.youtube.com/watch?v=0sN7XIaqSlU                         

Kommentarer

  • raag säger:

    låter som en nära döden upplevelse, nästan som någon slags kristen greenpeace aspirant som försökte norpa dig. vätskedieten funkar riktigt bra, man får ju i sig en veckas kaloriintag under en helkväll, som kirat. try it!

    2008-10-08 | 15:55:40
    Bloggadress: http://raag.blogg.se/
  • Bella säger:

    Samma här, haha :p Jag är också riktigt lat på den punkten. Har lessnat som fan på smaken av plastmat och vill ha riktig mat som går fort :)

    2008-10-08 | 17:23:03
    Bloggadress: http://bellybus.blogg.se/
  • Susse säger:

    Hon måste gått in i buren och bajsat på natten. Valpar föredrar att göra sina behov på mattor eller filtar då det är mycket mjukare och varmare än ett kallt gräs. Sedan lär dom sig att bajsa även ute.



    Som du säkert vet har alla små barn svårt att hålla sig de första åren (i hundars fall månader), så det är inte så konstigt att olyckor sker.



    Jag låser inte in min hund i en bur över en natt, utan bara när vi äter eller när hon burtränas. Tanken är att buren ska bli hennes bästa vän, just nu är den bara en god bekant.



    Tjo flöjt!

    2008-10-08 | 18:34:25
    Bloggadress: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
  • Susse säger:

    Förresten misslyckades du med att vara rolig, om det var meningen med din kommentar. Hade du orkar läsa några fler inlägg (eller bara lite koll) hade du fattat att jag är valpägare.



    Epic fail, så att säga.

    2008-10-08 | 18:36:54
    Bloggadress: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ] säger:

    Hahahaha.... nä Shire är väl mer känd i typ Holland eller Schweiz tror jag ;).

  • Jackeline perez säger:

    HAHHAHAHA! det där var bra sagt.

    ha en bra kväll!

    2008-10-08 | 21:39:16
    Bloggadress: http://perezjackeline.blogg.se/
  • Susse säger:

    Neej..lurre egentligen. Var så stressad och kvävde ilskan just då (på en bitig valp).

    2008-10-08 | 22:38:26
    Bloggadress: http://sussetorarpsbacke.blogspot.com
  • Susse (igen) säger:

    Vi ska förresten flyta ut till landet, till en riktig bônnahôla där det finns mer kor är människor. Det må låta konstigt, men jag längtar ihjäl mig!



    Och förresten: Det är nog en mås jag har köpt. Hehe! Hon skiter mycket, är högljudd och nafsar åt sig torra brödkanter.



    All lycka!

    2008-10-08 | 22:49:33
  • vee säger:

    You are mean! :) Var det On/off kanske? Nej, det är helt off. Där har de som kriterie att vara helt anti-service-minded.

    2008-10-09 | 15:00:26
    Bloggadress: http://vee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: