deaddogdump

JOHNNY DEPP VS BRAD PITT

Kategori: Allmänt

ZANDRA PÅ BESÖK INNAN HON ÅKER TILL LONDON, SUGEN ATT DEJTA MIN POLARE DAVE FRÅN BANDET JAG LIRAR IHOP MED LITE DÅ OCH DÅ, DAGS FÖR GODA RÅD,.EH,RÅD I ALLAFALL.   ZANDRA"VET DU B, JAG BLIR ALDRIG RIKTIGT KLOK PÅ ER KILLAR,LITE SOM ATT UMGÅS MED ALIENS,INGEN LOGIK ALLS, ATT DEJTA ÄR SOM ATT SPELA RYSK ROULETT ELLER KÖPA TRISSLOTTER".   BL"DET MENAR DU INTE, SOM ATT "NÄR DU MINST ANAR"?  ZANDRA"TYP JA, NÄR DU MINST ANAR SÅ FÅR DU EN KULA I SKALLEN".    BL"VÄLKOMMEN TILL PLANET HELL, VI SPELAR SAMMA SPEL,NI TJEJER STÅR FÖR DET SOM VI INTE BLIR KLOKA PÅ".    ZANDRA"MEN VA FAN, PÅ NÅ´T SÄTT MÅSTE NI VÄL VÄLJA,DET MÅSTE JU FINNAS NÅGRA REFERENSER ATT UTGÅ IFRÅN".    BL"KLART DET FINNS, MAN DELAR JU TJEJERNA I TVÅ HUVUDGRUPPER, JOHNNY DEPP TJEJER OCH BRAD PITT TJEJER, NÅ´N SLAGS GROVSORTERING INNAN FINLIRET MED UNDERAVDELNINGAR".    ZANDRA"GROVSORTERING, VA FAN, DET LÅTER JU SOM OM MAN SKULLE SORTERA SOPOR, JÄVLA DISKRIMINERANDE MACHOCHAUVINISM, JÄVLA SOPÅKAREMENTALITET"!    BL"LUGNA NER DIG,DU GÅR JU PÅ SOM EN RABIATFEMINIST,DU MISSUPPFATTAR DET HELA".    ZANDRA"VISST, PRATA PÅ, ANNARS BLIR DU AV MED KULORNA"!     BL"HA,HA,NEJ TACK, INTE SUGEN ATT VAKTA HAREMCHICKS RIKTIGT ÄN,.MEN MAN KAN JU INTE DYKA PÅ VEM SOM HELST, LITE KÄLLSORTERING ÄR NÖDVÄNDIGT SÅ ATT MAN INTE GÅR PÅ EN MINA DIREKT, DET ÄR EN STOR SKILLNAD MELLAN DEPP OCH PITT TJEJER. DEPP TJEJER ÄR R´N`R OCH NIRVANA, PITT TJEJER DANSBAND OCH WINNERBÄCK, DEPPTJEJER ÄR TEQUILA SHOTS, PITT TJEJER KARTONGVIN, DEPP TJEJER ÄR BLACK HORN, PITT TJEJER ÄR PALACE, DEPP TJEJER ÄR SPICY HOT, PITT TJEJER ÄR KÖTTBULLAR MED MOS, DEPP TJEJER ÄR HARLEY-DAVIDSON, PITT TJEJER VOLVO KOMBI,DEPP TJEJER ÄR KATT, PITT TJEJER HUND,OSV, DET ÄR JU ETT HELT VETENSKAP, EFTER GROVSORTERING TILL DEPP OCH PITT FÖLJER FINLIRET MED OTALIGA UNDERAVDELNINGAR,OLIKA GENREN, LITE SOM ATT SKRIVA EN RECENSION.   ZANDRA"OK, HUR ÄR DET MED DAVE"?    BL"VAD ÄR DET FÖR EN JÄVLA FRÅGA, DAVE ÄR JU EN HÅRDROCKARE, HAN SKJUTER VÄL INGA PITT BRUDAR MED IKEADRÖMMAR,DAVE ÄR EN VILD SAK SOM ALDRIG KOMMER ATT ÄTA UR HANDEN, HÄNGER DU MED HONOM SÅ GARDERA MED EN RABIESSPRUTA".   ZANDRA"HA,HA,ELLER MED MUNKORG OCH KOPPEL"?    BL"HA,HA,PRECIS, DAVE, PLATS POJKEN, KOM TILL MATTE".      JA, KLOKARE ÄN SÅ BLEV INTE MINA GODA RÅD, MEN HEY, JAG ÄR VÄL INTE NÅ´N JÄVLA DR PHIL,.JAG ÄR DR LEE.        www.youtube.com/watch?v=Ww9HV1NolpM    

Kommentarer

  • sara säger:

    jaa jo jag tackar ju inte nej till en resa till italien :O haha skuelle vara underbart att bara åka iväg sådär helt plötsligt över en helg =P =)

    ojojoj men om du skriver låtar kanske du kan bli min privata teorilärare ;) jag menar har lite svårt med alla jävliga ackord (spelar ju inte piano lr gitarr) och allt dedär hahah ^^ ha de gött xoxoxoxo

    2008-09-17 | 17:29:39
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • sara säger:

    jaa jo jag tackar ju inte nej till en resa till italien :O haha skuelle vara underbart att bara åka iväg sådär helt plötsligt över en helg =P =)

    ojojoj men om du skriver låtar kanske du kan bli min privata teorilärare ;) jag menar har lite svårt med alla jävliga ackord (spelar ju inte piano lr gitarr) och allt dedär hahah ^^ ha de gött xoxoxoxo

    2008-09-17 | 17:30:03
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • L8 säger:

    Ja, än så länge så tycker jag att den är jättrebra. Testade med mina egna hörlurar och jag tycker i alla fall att det är riktigt bra ljud. Men som du säger, alla snackar skit om de märken de själva inte har.

    2008-09-17 | 18:27:12
    Bloggadress: http://kamphund.blogg.se/
  • Karin säger:

    Kanske.. Men de är inget att leka med..

    2008-09-17 | 20:15:55
    Bloggadress: http://kokaiin.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Jag tror att du skulle vara ursnygg i vit klänning. prova vettja. puss

    2008-09-18 | 06:24:43
    Bloggadress: http://unacquainted.blogspot.com/
  • A-M säger:

    skrattar....

    Då är jag en tvättäkta "Pittjej" :-). Fast det där med kartongvin stämmer absilut inte (yack), öl ska det va.

    2008-09-18 | 08:21:29
  • [Body Candy´s Organic Shop] säger:

    Jo, kunde varit bättre inspelat. Men blev ganska häftigt ändå. Gjorde samma låt i studio... det blev platt å tråkigt. :) ROck is the sheeeeit! :)

    2008-09-18 | 14:22:45
    Bloggadress: http://bodycandys.blogg.se/
  • Ronja säger:

    Haha helt för skön konversation! Härligt!

    2008-09-18 | 20:19:13
    Bloggadress: http://rsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: