deaddogdump

CATS AND UNDERDOGS

Kategori: Allmänt

VAR PÅ EN FEST IGÅR, KATTER OCH HUNDAR, REVIRPISSANDE, DÅLIGT ÖLSINNE, DIP &CHIPS, SUSHI&KINAMAT, SINGSTAR&ROCKSTAR, VIT VIN&TEQUILASHOTS, DAGSFÄRSKA SPYOR,SKREVSNIFFANDE,..JA, DET GAMLA VANLIGA.    EN DEL FOLK SOM JAG KÄNNER, ANDRA INTE, EN DEL SOM MAN KANSKE VILL LÄRA KÄNNA, ANDRA INTE, JAG VAR I STORT SÄTT NYKTER SÅ JAG AGERADE MEST ÅSKÅDARE/ÅHÖRARE, KAN VARA RÄTT SÅ INTRESSANT LITE DÅ OCH DÅ.    TJEJERNA HADE SAMLATS I KÖKET, JAG PASSADE PÅ ATT TJUVLYSSNA LITE NÄR JAG HÄMTADE MAT, VAD HANDLAR EN ALKOHOLDIMMIG TJEJDISKUSSION OM KLOCKAN 02.30 PÅ EN LÖRDAGMORGON.    TVÅ HUVUDÄMNEN, TJOCKA LÅR OCH STORA BAKAR, FÖRETRÄDEVIS ANDRAS, OCH OM VILKA LOOSERS VÄNINNOR HÄNGER IHOP MED.   TJOCKA LÅR OCH EN STOR BAK TYCKS ALLA HA OAVSETT OM DE VÄGER 45 ELLER 145 KILO, GYM ÄR ETT MÅSTE ÄVEN OM CHOKLAD ÄR SYNDIGT GOTT.     FRU BECKHAM ÄR EN JÄVLA HORA OM ÄN JÄVLIGT TIGHTASS SÅ´N, GYNNING, KATRIN OCH BLONDINBELLA ÄR JÄVLA SUBBOR SOM INTE BEGRIPER NÅGOT ALLS, JÄVLA FETTON MED ÄTSTÖRNINGAR, DERAS JÄVLA SKITBLOGGAR RAMLAR MAN IN I AV REN MISSTAG,.OCH SÅ HAR DE SÅÅÅ JÄVLA TJOCKA LÅR OCH FETA RÖVAR,.FI FAN!    RÖSTLÄGET OCH INTENSITETEN I DISKUSSIONEN  HÖJS YTTERLIGARE ETT PAR SNÄPP NÄR DET ÄR DAGS ATT ÖVERTYGA BÄSTISEN OM VILKEN JÄVLA LOOSER HON DEJTAR.   FI FAN, SNUBBEN KLÄR JU SIG SOM EN JÄVLA TURK, LUKTAR SOM EN JÄVLA TURK, ÄR LURVIG SOM EN JÄVLA TURK, DUM I HUVUDET SOM EN JÄVLA TURK,.SPOLA JÄVELN PÅ EN GÅNG, NU, HELST IGÅR.    VÄNINNAN LYSSNAR ALLA GODA RÅD, SPOLAR STACKARS TURKEN, ALLA ÄR NÖJDA OCH GLADA,..OCH BÖRJAR GENAST STÖTA PÅ DEN SPOLADE TURKEN SOM KLÄR SIG SOM EN JÄVLA TURK,.OSV.   SÄG DEN GLÄDJEN SOM VARAR, MEN SKADEGLÄDJEN TYCKS GÖRA DET, VÄNSKAPET FRODAS, DEN JÄVLA TURKEN JAG KAN INTE FÅ SKA DU INTE FÅ HELLER KÄRA VÄNINNAN JÄVLA SUBBA,..TJOCKA LÅR OCH FET JÄVLA RÖV HAR DU OCKSÅ.    HÄR NÅGONSTANS BÖRJAR JAG BLI LITE MÖRKRÄDD, VILL VARA DEN OSYNLIGA MANNEN, BACKAR FÖRSIKTIGT UT UR KÖKET MED MATBRICKAN OCH FÖRENAR MIG MED JÄVLA TURKARNA RUNT BILJARDBORDET.     SÅ, VAD PRATAR TURKARNA OM, HUR STOR ÖLMAGE KOMPISEN HAR,  FYLLESNACK OM POLARENS TJEJ, OM FETA LÅR OCH TJOCKA RÖV OCH HUR SKA HAN DUMPA  HENNE,.VAD TROR NI?     MMM, HELT FEL, DE STACKARS JÄVLA DUMMA TURKARNA SOM MAN SKA SPOLA HELST IGÅR PRATAR OM SPORT,.OM SPORT, STACKARS UNDERDOGS!       INGA GODA RÅD TILL BÄSTA KOMPISEN OM ATT DUMPA TJEJEN,  INGEN PRAT OM ATT MAN SKA INTE SVIKA SINA KOMPISAR, INGEN GORILLAJAKT EFTER POLARENS TJEJ, IDIOTERNA BARA HÄNGER DÄR, DRICKER ÖL OCH SNACKAR OM SPORT,.VILKA JÄVLA LOOSERS!    ALLTSÅ, JU MER JAG LÄR MIG OM CHICKS, JU MINDRE JAG BEGRIPER MIG PÅ DOM,..MEN JAG ÄR JU BARA EN DUM JÄVLA TURK.     www.youtube.com/watch?v=1C3_nWJo0V8                       

Kommentarer

  • A-M säger:

    Just kanske därför jag inte går ut någe mer. Är way to gammal för att höra på sånt skitsnack.

    2009-02-01 | 16:17:46
  • Kotteby säger:

    Men den stora frågan är:

    Sjöng du singstar?



    Duett med en storbakad jänta?

    2009-02-02 | 09:02:32
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Tova säger:

    Ja, det är allt synd om er män ;) vilka underdogs. Tror egentligen att det är ganska skönt att vara en sån underdog, att bara tänka på sitt fotbollslag och sin hockeyserie. Det är bra mycket lättare att hålla koll på vem som har tjocka lår, vem man ska fjäska för och vem som är värd att hata samtidigt som man försöker hålla sin egen rygg och feta häck fri. Tro mig, life's a bitch even when you ARE the bitch.



    sv;Ja, fast iof så är det ju faktiskt det. Man får bara prioritera om det är värt det eller inte.



    Jag tror nog att min mamma ser det som att allt faktiskt HAR sitt pris. I somligas världar mäts allt i pengar, även kärlek. Ha det så fint du också!

    2009-02-04 | 00:25:33
    Bloggadress: http://ttova.blogg.se/
  • Tova säger:

    bra mycket lättare ÄN att håll koll på*

    2009-02-04 | 00:26:46
  • Tankar.. säger:

    Vilket jäkla omoget skitsnack! Ehe liksom?!?

    Låter som fjortisbrudar verkligen...

    2009-02-05 | 20:49:00
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: