deaddogdump

MAGGOTS

Kategori: Allmänt

IBLAND KAN  JAG BLI LITE TANKSPRIDD NÄR JAG HÅLLER PÅ MED FLERA SAKER SAMTIDIGT, SOM IGÅR  KVÄLL.   SÅ, I MORSE HITTADE JAG EN BATTERILADDARE I KYLSKÅPET BREVID KLÖVER´S 1,5 LITERS MELLANMJÖLKBURK, LITE UDDA ÄVEN ATT VARA JAG,.VEM JAG NU ÄR, LITE UDDA, MEN INTE SOM ATT GÅ OCH HANDLA  HAVREGRYN MED EN PORSLINKATT PÅ ENA AXELN, O NEJ, BARA LITE LAGOM UDDA.  FRUKOSTFLINGOR OCH KLÖVER´S, OCH SÅ KUNDE JAG KYLA NER PANNAN MED EN ISKALL BATTERILADDARE,EH, MYCKET BÄTTRE ÄN SÅ KAN VÄL INTE DAGEN BÖRJA,ELLER HUR?   VAD JAG GÅR PÅ?   SEX, DRUGS AND R´N`R,.NÄÄ, VÄLVILJA OCH ALTRERNATIVODLAT LÖK,.OCH SÅ CAPTAIN MORGAN, DOCK INTE SAMTIDIGT, LÖK  GÅR INTE IHOP MED ROM.  FÖR ÖVRIGT SÅ, JAG ÄR MED BARN, ELLER JAG VAR DET.  HOCKEYNÖRDEN JOHAN KIKADE IN VID 12 TIDEN, HAN HEMSÖKS STÄNDIGT AV BEHOVET ATT BLI TRÖSTAD OCH OMHÄNDERTAGEN EFTER STORA TRAGEDIER, HOCKEYTRAGEDIER.   JUNIOR VM, SVERIGE FICK STRYK AV KANADA, JOHAN´S LILLA HOCKEYVÄRLD KOLLAPSADE SOM FINANSSYSTEMET I MAKEDONIEN, STACKARN HAMNADE I HOCKEYKOMA OCH SÖKTE TRÖST OCH FÖRSTÅELSE HOS DR LEE.   NU ÄR DET SÅ, ATT VM FÖR MINDREÅRIGA ÄR INTE NÅ´N STÖRRE HÄNDELSE I MINA KRETSAR UTAN PASSERAR TÄMLIGEN OBEMÄRKT, FÖR JOHAN ÄR DET EN ANLEDNING ATT FALLA SÖNDER OCH SAMMAN OM 50 ÖRINGARNA  BITER PÅ GRÄ,..ISEN SÅ  HÅRT ATT TANDSKYDDET ÅKER UT GENOM ANUSROSETTEN, TRAGIK PÅ HÖG NIVÅ.  HUR SKA MAN DÅ TRÖSTA STACKARS NÖRDEN?   ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET, SÅ  JAG PÅPEKADE ATT MAN KUNDE SKRATTA ÅT DEN DÄR JÄVLA SUBBAN SOM FIXADE KANADAS 1-0 MÅL.   JOHAN STIRRAR OFÖRSTÅENDE OCH SÄGER  ATT JAG SKA INTE STRÖ SALT I SÅREN, VAD ÄR JAG FÖR EN JÄVLA POLARE EGENTLIGEN.   JAG FÖRSÖKER IGEN ATT LYFTA FRAM DET ROLIGA MED DEN JÄVLA SUBBAN, JOHAN TJURAR SOM ETT DAGISBARN SOM HAR INTE FÅTT SIN KLOCKAN 12 POWERNAP, SAMLAR IHOP SINA GREJER, GER MIG EN SÅRAD RÅDJURSBLICK VÄRT 5+5+10 MINUTERS UTVISNING+MATCHSTRAFF, OCH FÖRSVINNER UT TILL DET BLÅ.  ALLTSÅ, FINNS DET NÅ´N REDIG KVINNA DÄR UTE SOM KAN TA HAND OM JOHAN, PRATA LÅGMÄLT OCH FÖRSTÅENDE MED HONOM, FÖRLÄNGA HANS KALLE ANKA PRENUMERATION OCH FÖRKLARA FÖR HONOM ,ATT ETT MORGONSTÅND ÄR NÅ´T HELT NORMALT OCH OFARLIGT,.ÄVEN FÖR EN HOCKEYNÖRD.   POÄNGEN MED DET HELA?  MMM, KILLEN SOM GJORDE KANADAS 1-0 HETER SUBBAN,..S-U-B-B-A-N.      www.youtube.com/watch?v=xrGAhgVMUNY          

Kommentarer

  • korven säger:

    så du menar på fullaste allvar (!) att jag inte kan känna empati eftersom jag endast är 17 år fyllda? Så alla under 25 är med andra ord psykopater? Nja, it just can't be...



    Ha det Mr. Lee :)

    2009-01-09 | 19:29:28
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Rafael går bara på disco för att synas och glo på folk. Sedan gr han hem. Han är för klok för annat.



    jag vet, jag lever verkligen farligt. Jag skulle kunna dö, utav tristess!

    2009-01-09 | 21:52:25
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Jackeline Perez säger:

    HAHAHAHA! Där fick britt-fittan en helt ny röst.

    Brndon, läs gärna mitt senasta inlägg och besök kalenderbloggen o lämna en kommentar. Puss!

    2009-01-10 | 00:06:08
    Bloggadress: http://perezjackeline.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    "och låter kinderna fladdra,det blir rent i bihålorna fast man blir jävligt torr i munnen"



    Det var helt klart månadens kommentar. Fiiii fan vad jag skrattade.



    Ja, vem vet.

    Är vi sysslingar?

    =)

    2009-01-10 | 00:28:36
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • A-M säger:

    Kiva kuula suusta. Luulin melkeen että olit unohtumat minua :-).

    Haha, om man hittar en batteriladdare i kylskåpet då är man mycket mer tankspridd än vad jag är :-)

    2009-01-10 | 10:07:24
  • Korven säger:

    haha johan verkar så simpel att det blir komplicerat.

    2009-01-10 | 10:24:01
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Mia säger:

    Sv: Så fort jag somnar igen ska jag tala om för pojkvännen i drömmen att volvo inte har patent på midnattsblåa bilar. Fan rätt ska vara rätt! ;-)



    Hittade en blogg här jag känner att jag kan följa..alltid trevligt :-)



    Och ja....stackars stackars Johan...host

    2009-01-12 | 02:32:36
    Bloggadress: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: