deaddogdump

PARASKEVIDEKATRIAPHOBIA

Kategori: Allmänt

WRAP YOUR TROUBLES IN DREAMS,.FREDAGEN DEN 13, HUKA ER SYNDARE, IDAG ÄR DET PARASKEVIDEKATRIAFOBIN SOM REGERAR, SLUTET ÄR NÄRA, KATASTROFEN LURAR RUNT HÖRNET.   OND BRÅD DÖD FLAXAR OMKRING OCH DELAR UT GRATIS ALMANACKOR FRÅN KONSUM FÖR ATT VI SKA INTE GLÖMMA ATT VARA RÄDDA,.KAN OCKSÅ VARA KVAST-HULDA UTAN STRINGTROSOR SOM ÄR UTE PÅ VIFT.    JA,PARASKEVIDEKATRIAFOBI, SÅ KALLAR MAN SJUKLIG ÅNGEST FÖR FREDAGEN DEN  13,. TÄNK ATT DET FINNS FOLK SOM HAR INGET BÄTTRE FÖR SIG ÄN ATT HITTA PÅ TOTALT OBEGRIPLIGA NAMN FÖR MÄNNISKANS VIDSKEPLIGHET.    I DAG SKA VI VARA RÄDDA, I MORGON KÄRA, LÖRDAGEN DEN 14, IDAGMÅSTEJAGFÅVARAKÄRFOBIDAGEN, MINST LIKA ÅNGESTFRAMKALLANDE SOM PARASKEVIDEKATRIAFOBIDAGEN FREDAGEN DEN 13.    NÅ VÄL, INTE TVÅ UTAN DEN TREDJE, I ÖVERMORGON ÄR DET SÖNDAGEN DEN 15, SKITOCKSÅJAGHARFÅTTKLAMYDIAFOBIDAGEN, DAGEN EFTER DAGEN FÖRE NÄR MAN GLÖMDE ATT ANVÄNDA KONDOM PGA ALL KÄRLEK, DAGEN FÖRE VARDAGEN, MEN DAGEN EFTER DOMEDAGEN NÄR OLLONET VAR UNG OCH TÄNKTE INTE LÄNGRE ÄN VAD NÄSAN RÄCKER,.15,8 CENTIMETER I SNITT ENLIGT EN EU UNDERSÖKNING,.SÖNDAGEN DEN 15, DEN STORA BAKISDAGEN,.1-2-3,.13-14-15,.KALLA KÅRAR- KÅT-KLAMYDIA.   SÅ, GLÖM  NU INTE ATT ANVÄNDA PREVENTIVMEDEL MINA SMÅ LAMM, OM TVÅ DAGAR ÄR DOKTORN PÅ PLATS IGEN NÅGONSTANS NÄRA DIG, VILL KLÄMMA PÅ PILLESNOPPEN OCH GRÄVA I HALLONGROTTAN, DÅ ÄR DET MÅNDAGEN DEN 16, FYFANVADJAGSKÄMSFOBIDAGEN,.DET ÄR SÅ LÄTT GJORT ATT MAN,.WRAP YOUR TROUBLES IN DREAMS.     www.youtube.com/watch?v=BirOWHq1-pw     

Kommentarer

  • A-M säger:

    Håller med dig att det är hysteri kring dessa dagar. Idag har faktiskt inge speciellt hänt. Förra gången det var fredagen den 13:de så slog blixten ner här i närheten och brände upp våra datorer :-(.

    Sen alla hjärtans dag GAAAAAAAAAH, ska jobba imorrn. Hoppas folk har varit så kloka att de handlat sina blomsterkvastar idag och sover ut imorrn istället. För det är inte endast blommorna i sig, priset skjuter i höjden imorrn. Imorrn kostar en stor röd ros 125 kr.

    2009-02-13 | 17:03:34
  • fröken gud: säger:

    HADE DU? på grund av psykiska orsaker?! hur får man deeet? (olämpligt att bli impad här kanske, men vad fan!) ja, hårdrockare är det helt ok för! vore ju förjävla töntiga hårdrockare om de följde trafikreglerna! :)



    och ditt inlägg. aaaaaahahahaha! sluta aldrig ävvär skriva! ok? (jag försökte låta lite diplomatisk här, men eftersom att jag är gud bestämmer jag ju självklart i ren diktator-stil! möjligtvis att jag kan muta dig med massa öl, men längre än så går jag inte i mina härskarfasoner).

    2009-02-13 | 19:55:43
    Bloggadress: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
  • Siri säger:

    Ja, jag kan behöva ett huvud, tur att du är frivillig!

    Jo, det är alla hjärtans dag, jag ska ut och supa skallen av mig och min fästman Adam kommer till kalmar. Kalas kväll :D

    2009-02-13 | 21:38:07
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • Michelle säger:

    sv. haha, javisst!.. jag hoppas att det finns en speciell imorgon, men ibland har man ju inte den turen med sig.. :)

    2009-02-13 | 21:42:40
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • Umma säger:

    Men du, var du tvungen att ge mig en sådan faslig inre vision nu såhär innan sängdags? En kärring med stringtrosor skavandes mellan cellulitfyllda skinkor var inte direkt det jag hade hoppats få drömma om inatt.



    Jag kan testa ditt alternativ imorgon. Fast rullatortanten måste vara av det krutiga slaget för att orka? Får känna på musklerna innan helt enkelt.



    Äsch. Drick du ditt rödvin. När jag arbetade bakom bar brukade vi vid kvällens slut ge ett hopkok av alla olika sorters "sluttar" och hälla i ett glas - det var minsann ingen som klagade eller la märke till att deras dyyyyra fina vin egentligen var bottenskrap från 5 olika. Nu vet du.

    2009-02-14 | 00:00:07
    Bloggadress: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: