deaddogdump

THE SPIRIT IN THE BOTTLE

Kategori: Allmänt

KÄKADE MIDDAG MED CIA IDAG, KYCKLINGFILÉ OCH RIS MED STARK SÖTSUR SÅS, MMM, GOTT, HON ÄR EN RIKTIGT BRA KOCK.   AVSLAPPNAD STÄMNING, LITE LÖST SÖNDAGSPRAT UTAN NÅGOT STÖRRE DJUP ELLER ENGAGEMANG TILLS VI HALKADE IN PÅ ÄMNET FEST ,DRICKANDE OCH ,EH, DET GLADA LIVETS EVENTUELLA BIEFFEKTER.    CIA TÄNDE TILL OCH UTTRYCKTE SIN ORO ÖVER NÅGRA  AV HENNES KOMPISAR SOM ENLIGT HENNE SUPER SANSLÖST MYCKET, TOK FÖR OFTA, TAR EN DRINK MELLAN DRINKARNA SÅ ATT SÄGA UTAN NÅ´N SOM HELST EFTERTANKE.     JAG BLEV JU LITE NYFIKEN PÅ VAD HON ANSER VARA SANSLÖST MYCKET OCH TOK FÖR OFTA, OCH FICK  FÖLJANDE SVAR: TRE TILL FYRA  KROGBESÖK I VECKAN, MELLANDAGARNA VARVAR MAN NER MED VINPIMPLANDE I HEMMETS LUGNA VRÅ,.EH, LÅTER ONEKLIGEN SOM ETT REJÄLT SJÖSLAG AV EVIGHETSKARAKTÄR, LITE ALKISVIBBAR ÖVER DET HELA, ORKAR DIN LEVER SÅ ORKAR MIN.    DET BLEV EN GANSKA LIVLIG DISKUSSION OM  TJEJFYLLA, OM DE BAKOMLIGGANDE ORSAKERNA, OM DEN FRIA INFÖRSELN FRÅN EU LÄNDERNA, SEMESTERSUPANDET OSV, CIA SAMMANFATTADE DET HELA GENOM  ATT PÅPEKA FÖLJANDE,.TJEJERNA  ÄR 2000 TALETS NYA KILLAR  SOM FÖRSÖKER SUPA SKALLEN AV SIG.     HMM, VET INTE RIKTIGT VAD SKA JAG SÄGA, FESTEN SOM  JAG TOG DEL AV I FREDAGS MOTBEVISAR JU INTE DIREKT CIA´S TEORIER, KILLAR DRACK FAKTISKT MEST ÖL NÄR TJEJERNA SHOTTADE OCH DRACK DRINKAR, HON KANSKE RENT AV  ÄR PÅ RÄTT SPÅR,.VAD VET JAG.     JA,JA, VAR OCH EN LEVER SOM MAN VILL, MED ELLER UTAN LEVER, DET SOM GÖR MIG LITE FUNDERSAM ÄR FAKTUM ATT MÅNGA AV CIAS KOMPISAR JOBBAR  INOM SAMMA BRANSCH SOM HON,.INOM VÅRDEN.    DOM KANSKE BORDE GÖRA SOM EN TJEJ BORTA I INDIEN, GIFTA SIG MED EN HUND FÖR ATT JAGA UT ONDA ANDAR, I FÖRSTA HAND DEN SOM BOR I TEQUILAFLASKAN, DET ÄR BARA ALADDIN SOM ÄGER EN FLASKA MED EN ANDE SOM UPPFYLLER ÖNSKEMÅL,  ÄVEN OM TEQUILAFLASKAN GÖR DET OCKSÅ PÅ SETT OCH VIS,.FYLLER ALLTSÅ, DOCK EJ ÖNSKEMÅL.     www.youtube.com/watch?v=_ypMdVyDcq0              

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Många som dricker för ofta. Själv har jag inbyggt antabus så jag kan knappt dricka alls. Någon undrade om jag hade asiatiskt blod i mig. Men att tjejer dricker drinkar och killar öl känns inte så konstigt. Ska jag dricka så dricker jag hellre sprit. Öl blir man mätt och kissnödig av liksom cider.

    Vad jag ville säga är att man kan ha kul utan alkohol.

    2009-02-01 | 18:07:19
  • korven säger:

    fan va sjukt att jag lyssnade på children of bodom när jag läste din kommentar. Jo Gud finns för dom som tror på honom, men djävulen finns inom oss alla. frivilligt eller ofrivilligt.

    2009-02-01 | 22:02:47
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Tjejfylla, minsann.

    Men det krökades på ganska duktigt dära.



    Och "Razorblade Kiss" är en låt jag för alltid kommer ha varmt om hjärtat. Vilka låtar de än spottar ur sig.

    2009-02-02 | 08:59:24
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Daniel säger:

    Se upp för supputtjejer gosse lilla!

    2009-02-02 | 11:48:59
    Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    ,mm det är ind of Kalmar som är boven i dramat. Därför gillar jag inte att bo där. Fast om jag hade gillat det hade jag väl inte flygit därifrån heller.



    Igår kväll la jag upp ett meddelande på startsidan. Under natten gjorde de flera systemuppdateringar. Du kan läsa om det info.blogg.se. Ingen skada skedd och allt som nu "verkar" vara borta kommer tillbaka. Läs mer där.

    2009-02-02 | 13:30:11
    Bloggadress: http://KarinOlofsson.se
  • Umma säger:

    Jag hade orkat parta sådär mer än två veckor i raken. Fast å andra sidan kanske jag är lite mesig också.



    Jävligt snygg? Åh jag som just försökt se till folks insida. Attans.

    2009-02-03 | 10:21:25
    Bloggadress: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: