deaddogdump

HEARTACHE EVERY MOMENT

Kategori: Allmänt

EN DEL AV ER KANSKE UNDRAR VARFÖR HJÄRTA/KÄRLEK ÄR ETT  STÄNDIGT ÅTERKOMMANDE TEMA HOS BRANDON LEE?    AV DEN ENKLA ANLEDNINGEN ATT DET ÄR DET ENDA SOM VERKLIGEN BETYDER NÅGOT, ELLER  RÄTTARE SAGT  BETYDER ALLT.    TÄNK EFTER,  VARFÖR BLOGGAR JAG ELLER VARFÖR BLOGGAR NI OCH VAD ÄR DET SOM VI EGENTLIGEN BLOGGAR OM, DIREKT ELLER INDIREKT, OCH VARFÖR LÄGGER VI UT BILDER AV OSS SJÄLVA?   JAG VILL PÅSTÅ ATT VI BLOGGAR FÖR ATT VI VILL BLI UPPMÄRKSAMMADE, FÖR ATT VI VILL  BLI BEKRÄFTADE, FÖR ATT VI VILL SYNAS,.MED ANDRA ORD, FÖR ATT VI VILL BLI ÄLSKADE.    AV SAMMA SKÄL STÄLLER JAG MIG PÅ SCEN, SKRIVER ARTIKLAR,SKICKAR KOMMENTARER, PRATAR MED MÄNNISKOR, SPELAR PAJAS, FLÖRTAR, HJÄLPER TILL ETC, .FÖR ATT INTE VARA OSYNLIG FÖR KÄRLEKEN.   VARFÖR ALLA SKILSMÄSSOR, OTROHET, TRÖSTÄTANDE, ANOREXI, BULIMI, TRÖSTSHOPPANDE, TRÖSTSUPANDE, SLAGSMÅL, SKÖNHETSOPERATIONER, ONE NIGHT STANDS, HUSDJUR, RESANDE?    VARFÖR FÄRGAR MAN HÅRET, RAKAR SIG, VAXAR SIG, SMINKAR, BANTAR, TRÄNAR, KLÄR SIG UTMANANDE, BÄR SMYCKEN, GÅR PÅ KROGEN?    VARFÖR BLIR MAN CYNISK,  KÄNSLOKALL, SKADAR SIG SJÄLV, TAR LIVET AV SIG, HOTAR, GRÅTER, SKRATTAR, LJUGER, LOVAR,BEDRAR?    VARFÖR UTBILDAR MAN SIG, STARTAR KARRIÄR, TJÄNAR PENGAR, SKAFFAR STATUSPRYLAR, SAMHÄLLSSTÄLLNING?    ENKELT, FÖR ATT VI SAKNAR NÅGOT, SAKNAR NÅGON,FÖR ATT VI VILL ÄLSKA OCH BLI ÄLSKADE.   HUR MYCKET SKILJER SIG DE VÄRSTA GAPHALSBLOGGARE ELLER TEX MODEBLOGGARE FRÅN BL?     INGET ALLS, DE HAR SAMMA BEHOV ATT BLI UPPMÄRKSAMMADE, BEKRÄFTADE OSV, DET ÄR BARA SÄTTET ATT UTTRYCKA SIG SOM SKILJER, SLUTMÅLET  ELLER SKA VI SÄGA MÅLSÄTTNINGEN ÄR DENSAMMA.   SÅ, BEHÖVS ALLT DET OVANNÄMNDA ATT BLI ÄLSKAD?    INTE ALLS, DET ENDA SOM BEHÖVS ÄR MODET ATT VÅGA VARA SIG SJÄLV, BLI ÄLSKAD FÖR DEN VEM MAN VERKLIGEN ÄR, ELLER MED ANDRA ORD, DET ÄR BÄTTRE ATT BLI HATAD FÖR VEM MAN ÄR ÄN BLI ÄLSKAD FÖR VEM MAN INTE ÄR, DÄRFÖR ATT DÅ ÄR MAN INTE ÄLSKAD ALLS,.VAR DIG SJÄLV, BLI ÄLSKAD AV RÄTTA SKÄL, AV RÄTT ANLEDNING, AV RÄTT PERSON, DÅ ÄR DU IHOP MED RÄTT KÄRLEK.    SÅ,IGEN, TÄNK EFTER, NÄR DET ÄR DAGS ATT LÄMNA JORDELIVET, VAD KOMMER VI ATT TA MED OSS, MINNAS SOM DET ENDA VIKTIGA?     HUSET, HOJEN, PLASMAN, SILIKONBRÖST, MOBILEN,KARRIÄREN,.ELLER NÅ´T ANNAT?   PRECIS, TÄNKTE VÄL DET,..BARA KÄNSLAN AV ATT HA FÅTT ÄLSKA OCH ATT HA VARIT ÄLSKADE,DET ENDA SOM VERKLIGEN BETYDER NÅGOT.         www.youtube.com/watch?v=P1DTnbrZ0Fw          

Kommentarer

  • fröken gud: säger:

    you klävvär män.

    2009-01-23 | 18:18:06
    Bloggadress: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
  • F-28-80C säger:

    Man vet oftast inte att man blivit älskad alt. sårad förrän man vänder sig om och blickar tillbaks och önskar att det allt handlade om att han begått ett misstag och egentligen ångrar sig, och att jag... aa du och att jag egentligen bara hoppas på att det var ett missförstånd. Och under tiden man väntar på att han ska inse det ,frotterar man sig med kärlekens andra frukter...

    Tack för kommentaren Brandon, blir lika glatt överraskad varje jävla gång, satana pärkälä! PUSSS PÅ DEJ!

    2009-01-23 | 19:16:03
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/f2780c
  • Trice säger:

    Mitt mål i livet är att bli ett jävla snyggt lik!!! Och det är klart du ska anta utmaningen även om du är "död". Ha det bra! /Trice

    2009-01-23 | 21:39:47
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • A-M säger:

    Mitt i prick.

    Du har så jävla rätt Brandon.

    Och du kan konsten att skriva och nå ut med det du vill säga.

    Ha en trevlig helg.

    Krams

    2009-01-23 | 22:27:27
  • Malin säger:

    Malin & Malin, det är jag och min bsäta vän! Nu har jag druckit alldeles för många Kapetener, dags för sängen, ha de gott BL puss

    2009-01-24 | 02:57:35
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • W A R G säger:

    Haha OK det var ju trevligt :) Vilken var dansade du med senast då?

    2009-01-25 | 22:20:04
    Bloggadress: http://aijdawolfie.blogg.se/
  • Tova säger:

    Head on the heal, I stand impressed. Allt som räknas, vi människor är lättköpta egentligen.



    sv;Jag vill inte räkna matte, tror du att det går att ordna ett sånt liv? Ett liv utan siffror och bokstäver och upphöjningar och förvirring? Jag vill inte höra och jag vill inte veta, tror du att jag kan få hela världen att hålla käften? Jag vill inte vara jag, den jag är, men då har jag inget liv kvar.



    Din blogg är annorlunda, och du är såsådär den första som svarar på mina komentarer - det gillar jag också. Om jag begriper eller inte kan jag inte säga, jag kan tycka om även om jag inte skulle förstå.



    Jag skulle snarare säga att "när man inser att man inte kan, då har man för stora drömmar".



    Och blogg bråkar med mig.

    2009-01-29 | 23:00:45
    Bloggadress: http://ttova.blogg.se/

Kommentera inlägget här: