deaddogdump

ETERNAL FLAME

Kategori: Allmänt

APROPÅ CLONE-A-WILLY GÖR-DET-SJÄLV DILDO KIT,.JAG HAR FÖRSÖKT HITTA ALTERNATIVA ANVÄNDNINGSOMRÅDEN, NAIV OCH NARCISTISK SOM JAG ÄR VILL JAG GÄRNA TRO, ATT MINA KVINNLIGA MEDSPELARE FÖREDRAR ÄKTA VARA ,VILL ANVÄNDA ORGINALET ISTÄLLET FÖR EN GUMMILUKTANDE, VIBRERANDE LÖSSNOPP. NÅVÄL, EN PRESENT ÄR EN PRESENT, DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS, INTE STANKEN, EN CHEVA CORVETTE LUKTAR JU PLASTJOLLE, MEN INGEN NEKAR ATT TA EMOT EN OM BLIR ERBJUDEN, SAMMA GÄLLER FÖR GÖR-DET-SJÄLV DILDOS. SÅ, PÅ MED TÄNKARMÖSSAN, VAD KAN MAN GÖRA MED EN SJÄLVLYSANDE GUMMIKUK?  TÄNKER,.TÄNKER OCH FUNDERAR,.OCH TÄNKER,.OCH SÅ LITE TILL,.HEUREKA,..LJUSET TÄNDS, ÅH,SKÅDA LJUSET, INTE SOM EN FICKLAMPA, O NEJ, UTAN SOM ETT EVIGHETSADVENTLJUS VID FÖNSTRET SOM KOMMER ATT LEDA JULTOMTEN TILL BRANDON LEE, EN VACKERT GRÖNSKIMRANDE, VIBRERANDE GUMMISNOPP SOM DANSAR CHA-CHA-CHA BREVID PELARGONIAN, LYSSNAR PASTORAL JULMUSIK  BAKOM JULSTJÄRNAN,TILLS MAN VILL SLÅ IHJÄL RADION OCH DEN GRÖNA EVIGHETSADVENTLJUSET,.OCH BARA LUKTA PÅ BLOMMORNA.       www.youtube.com/watch?v=lXf6mp3ElvM        

Kommentarer

  • Anna Phe säger:

    Xbox 360 " hade " man! Det är ute nu, visste du inte det ;) x-box är dessutom värdelöst om man jämför med wii, konsollerna är ju blytunga, klumpiga och långa sladdar som alla ska snava på, den tänker och hakar upp sig, wii är rena motsattsen till allt det ovannämnda. Hur tufft är det inte med trådlösa konsoller och en tillhörade ratt för att köra bil :D Jag körde ett askul spel där man gör missions och surfar, det var riktigt kul.



    Jo tack, jag har massa med virus, spyware, roots, allt som går att nämna tack vare att någon skicka virus till mig på msn och sen har det spridit sig. Jag hade antispyware innan och det var värdelöst, start om efter varje sökning och när allt var borta kom det nytt. Jag gick in på microsoft hemsida eller liknande och där fanns rekommendationer på andra program, jag ladda ner ett nytt som heter Panda och det var skitbra verkar det som! Inte ett enda problem sen igårkväll när jag skaffa det. Den hittade 20 krisartade problem som den både raderade, desinfekterade och blockerade. Sen finns även en inbyggd brandvägg som varnar så fort något nytt är på gång och tar automatiskt bort det. Kikade i listan nu och sen igårkväll har den nekat 1 virus och 186 spionprogram. Det är allt ifrån nekade försök till anslutning, spionprogrammen, viruset, uppringningsförsök och jag vet inte vad. Det är riktigt illa, men skitbra att det tar bort och nekar nya försök, kunde inte bli bättre.

    2008-08-26 | 21:02:31
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Denise säger:

    Jadu, helst så sjunger jag Ballader :) det är dom mesta covers jag sjungit in så att. men skulle tänka mig att sjunga några pop eller rock låtar också. ^^ Ha det fint du med !

    2008-08-26 | 21:08:34
    Bloggadress: http://denisevirtanen.blogg.se/
  • Mimmi Alfvina säger:

    Multipla användningsområden FTW.



    F:ing TW är ifs också en tänkbar använding?

    2008-08-26 | 22:04:33
    Bloggadress: http://alfvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: