deaddogdump

LONE WOLF

Kategori: Allmänt

JIMMY SKRIVER INTE, MEN HAR EN FANTASTISK INTUITIV KÄNSLA FÖR SPRÅK OCH FÖR DET SKRIVNA ORDET, FÖR VAD SOM ÄR EN BRA TEXT, OCH VAD SOM ÄR EN DÅLIG TEXT, FÖR VAD SOM BERÖR OCH VAD SOM LÄMNAR LÄSAREN OBERÖRD.  JAG SAMLAR IHOP TEXTER JAG SKA SKICKA, JIMMY KIKAR ÖVER AXELN, GRYMTAR OCH NICKAR, BRA TECKEN,.TILLS,..JIMMY "DU B, DU VET DET HÄR MED FRUKT, LITE SOM KVINNOBRÖST, ÄPPLEN, MELONER, PÄRON,.LITE AV VARJE, OLIKA STORA, OLIKA FORMER OCH SÅ".    BL "OK, FRUKT OCH BRÖST, VAD VILL DU SÄGA, GILLAR DU INTE TEXTEN"?    JIMMY "DU B, DET FINNS JU ÄVEN AVLÅNGA FRUKT, JORDNÄRA,.DU VET, JORDENS DRAGNINGSKRAFT OCH SÅ":     BL "SÅ DEN HÄR ÄR EN BANAN ELLER GURKA"?     JIMMY "DU B, GURKA OCH BANAN ÄR GRÖNSAKER":     BL "VA FAN, SLUTA TJAFSA OM NYTTIGT GRÖNT, SÄG VAD DU TYCKER"!     JIMMY "DU B, DEN DÄR ÄR EN FALLFRUKT".        HAN ÄR MIN FRÄMSTA OCH BÄSTA KRITIKER, ALLTID ÄRLIG, HAR ALLTID RÄTT,HAR EN FANTASTISK INTUITIV KÄNSLA FÖR SPRÅK, MEN HAN SKRIVER INTE. TACK JIMMY. www.youtube.com/watch?v=DKjX46a11GU                   

Kommentarer

  • Jmf säger:

    Tack för din kommentar!! Mmm att vara beroende av rena strumpor är nog bättre... haha.. Hur hittade du in till mig?

    2008-08-11 | 19:57:21
    Bloggadress: http://jmf82.bloggspace.se
  • Jmf säger:

    haha... visste inte ens att man kunde söka på det viset.. men där ser man..

    2008-08-11 | 20:53:13
  • Sussi säger:

    tack för kommentaren, den var fin. det är svårt att förstå hur folk tänker så själviskt när man själv inte gör det. jag kommer aldrig förstå, och jag kommer definitivt aldrig acceptera

    2008-08-12 | 11:24:01
    Bloggadress: http://sjalvstandig.webblogg.se/
  • viola säger:

    okej,tack för upplysningarna:) har också hört att det är dyrt att leva i norge, så för att det hela ska löna sig så får man väl leva på existensminimum där. Men det rör sig bara om några månader så det kan man väl klara.

    2008-08-12 | 14:39:26
    Bloggadress: http://violiejolie.blogg.se/
  • Linda säger:

    haha nej absolut inte:D LCHF står för low carb high fat. Istället för att äta massa kolhydrater ska man äta fet mat för att hålla blodsockret jämt hela tiden, inte få några "dippar" och man blir av med sötsuget!

    2008-08-12 | 17:13:50
    Bloggadress: http://dailyluxury.blogg.se/
  • Jiii säger:

    haha heey tack för din kommentar :)

    Spelar väl ingen roll om de e utomlands eller inte, du har ju flyttat thats all im asking for :P men säg va ingen fegis, hur många gånger har du flyttat?



    Sveriges lagar suger, de ända dom gör nytta för är dom som själva lagt förslag på dom...

    nä jag bet inte av honom fingret, men jag bet honom i fingret som försvar, jag vet inte jag kommer inte ihåg händelsen hade black out när de hände. Han va vakt men jag reagerade som jag hade gjort i vilket fall som helst då en främande man tar tag i en och håller om en bakifrån så att man inte ser vem de e.



    jag tycker bara de e löjligt att han ens anmälde de, de va ju han som agerat tjänste fel, men ändå fick jag ta straffet för att de står vakt på hans rygg. Det är fucked up!



    Take care :D

    2008-08-12 | 18:20:36
    Bloggadress: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: