deaddogdump

PRINCE OF GALLRA SKOG

Kategori: Allmänt

PRINCE OF GALLRA SKOG SKA GALLRA SKOG I SKOGEN MED STUTTGARTTRAKTOR MED STÖRTBUR OCH SVANSMOTOR, DET BÄR ÅT SKOGEN MED JÄMNA MELLANRUM,FRÅN ASFALT, SOM NATURFOTOGRAF, FÄLLA PAPPA SKOGENS KONUNG MED LÖSA SKOTT, PEPPRA MAMMA SKOGENS KALKON MED HAGEL, BOMBADERA KYCKLINGSYSTRARNA AF SKOGEN MED HELRÖR UR EN ÄRTBÖSSA,WROOM,WROOM, UT TILL SKOGEN MED EN RÖD TREHJULING,PLING,PLING,UR VÄGEN ALLA UNDERSÅTAR,HÄR KOMMER PRINCE OF GALLRA SKOG MED EN RÖD TREHJULING,.MEN VARFÖR KAN INTE PRINSEN GÖRA VAD EN PRINS SKA GÖRA, VARA EN PRINS FÖR SVERIGE I TIDEN,.OCH UR TIDEN.       www.youtube.com/watch?v=8uoGWL7GIkA       

Kommentarer

  • sara säger:

    hahah no way du är inte bannlyst dock inte haft så mkt tid för att snoka men nu när jag är ledig kvinna kommer snokandet och kommentarerna att flöda ^^ höhö =P jaa träffas?! det skulle jag vilja eller vet inte skulle vara kul o se vem du egentligen är har ju min egna lilla uppfttning... =)

    2008-08-12 | 23:17:51
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • Anna Phe säger:

    Haha, jag satt med ett leende när jag läste din kommntar och i sista meningen brast jag ut i stort gapskratt, härligt att läsa!



    Klart man måste ta sitt ansvar här i livet, men man måste också få vara lite galen, annars lär man sig aldrig och drömmar behöver inte heller alltid vara galna, bara man trivs och gör sin grej liksom :)

    2008-08-12 | 23:23:38
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Mathilda säger:

    vackert.

    2008-08-12 | 23:26:46
    Bloggadress: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: