deaddogdump

BRANDON LEE + HANNA FRIDÉN= TRUE LOVE

Kategori: Allmänt

WHOOPS, STUREPLANSDROTTNINGEN TILLIKA SVERIGES KAXIGASTE BLOGGARE ÄR SUR PÅ BRANDON LEE, BARA FÖR ATT JAG HAR INTE VELAT DEJTA MED HENNE.  MEN HANNA, JAG ÄR SÅ HIMLA UPPTAGEN JUST FÖR TILLFÄLLET, SNUSKIGA FÖRSLAG RAMLAR IN FRÅN VÄNSTER OCH HÖGER, DU FÅR VÄL STÄLLA DIG I KÖN SOM ALLA ANDRA.  SÅ, MINA SMÅ LAMM, VAD SÄGER NI, SKA HANNA FÅ FÖRTUR PGA KÄNDISSKAPET, ELLER FÅR HON STÄLLA SIG I KÖN,."DU ÄR PLACERAD I KÖN, DU HAR NUMMER 93, JAG HJÄLPER DIG SÅ FORT JAG KAN",.FÅR HON PASSERA GÅ UTAN ATT HAMNA I FÄNGELSE?   SKA BRANDON BJUDA HENNE EN ROMANTISK MIDDAG, VI DELAR EN TALLRIK SPAGETTI OCH KÖTTBULLAR, JAG BUFFAR ÖVER DEN SISTA KÖTTBULLEN MED NOSEN/NÄSAN, BLOGGVÄRLDENS LADY&LUFSEN?  FÖR ATT AVGÖRA OM HENNES KÄRLEK ÄR ÄKTA KAN NI KIKA IN HOS HANNA, METROBLOGGEN.SE/HANNAFRIDEN, DÖM HENNE INTE FÖR HÅRT, JAG ÄLSKAR HENNE GRÄNSLÖST.  PUSS PÅ STJÄRTEN HANNA.    www.youtube.com/watch?v=PU0UYelxJQ8      

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha drygt att vara så trött men jag tycker inte synd om dig med tanke på orsaken till varför du är det :) BH var helt okej, jag gillade stället även om det kändes aningens för litet! lär bli många fler turer dit i alla fall! Kanske ses :)

    2008-12-06 | 16:33:29
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Caroline säger:

    BL, du bjuder på sådana visdomsord!

    Jag åt på Subway idag, jag trodde att det skulle vara gott, jag ahde för mig att det skulle vara det. Jag mådde illa efteråt, så drömmen med att Subway skulle vara got dog, därför hoppas jag att Subway också dör.

    2008-12-06 | 19:01:06
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • A-M säger:

    Jag tycker du satsar på spagettin med köttbullarna.

    2008-12-06 | 21:18:18
  • Tankar... säger:

    Ha ha! Ja, det är hårt att ha så många beundrare du ;)

    Du får väl sätta dig ner och göra som man gjorde när man var liten, d.v.s skriva en i ditt fall tjejlista och rangordna vilka tjejer du tycker bäst om och sedan dejta dem i den ordningen =)

    Lycka till!

    2008-12-07 | 11:10:39
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: