deaddogdump

DEADSONG

Kategori: Allmänt

VOLKBEAT,.URSÄKTA VOLBEAT, DANSK DYNAMIT?  NÄÄ, INTE ENS KNALLPULVER, MER SOM PÖLSE MED UTGÅNGEN BÄST FÖRE DATUM.  JAG MÅ VARA ENKEL, MEN JAG BEGRIPER ICKE, DE HÄR RÖDA KORVARNA SOM HAR BLIVIT SÅ UPPHAUSSADE AV SVENSKA MUSIKRECENSENTER, VAD ÄR GREJEN MED DOM?  GENREMÄSSIGT LÅTER DE SOM EN TRIPPELMACKA BESTÅENDE AV LIKA DELAR BLACK INGVARS, JONAS BROTHERS OCH AHA, HAR EN TONDÖV SÅNGARE LIKA KARISMATISK SOM EN TATUERAD MOROT,OCH SOM LÅTER SOM EN KOSSA MED ELDKAFFEL UPPKÖRT I ANUSROSETTEN, MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, JÄMT OCH FINT, INGEN MÖööÖÖÖööö, NEJ, BARA MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, EN RIKTIGT ONE TONE WONDER, MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.  NEJ, FY FAN SÅ TRIST, DAGS ATT SKÖLJA BORT SMAKEN AV AVSLAGEN TUBORG MED RIKTIGT HÅRDROCK, DÖD ÅT ALLA TRÅKIGA RÖDA KORVAR, VOL(K)BEAT, MÖÖÖÖÖÖÖÖLJUD FÖR DEN GRÅA MASSAN, HISSMUSIK HELA VÄGEN NER TILL KÄLLAREN,.DÖD,WIPE THEM OUT BEFORE THE DAWN!     www.youtube.com/watch?v=cpR_UPYanAc                 

Kommentarer

  • Korven säger:

    än en gång krossade du min musiksmak med dina ord. Jag gillar Volbeat. Volbeat är sommar. Och sommar är glädje. Simple...



    Finns det ngt du FAKTISKT gillar?? :D

    2008-12-10 | 15:47:43
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Korven säger:

    1. jag är smickrad

    2. jag ska kolla in Before The Dawn

    3. Smaken är som baken, men de är rätt skönt ändå :)

    2008-12-10 | 16:14:06
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Den engelska maten öär inte alltid en källa till glädje nej. Vad är grejen med att inte knapersteka bacon undrar jag? Vad gör de istället, buljongkokar?



    Hur som helst bär det snart av hemåt Sweden. Det ska bli angenämnt.

    2008-12-10 | 18:28:04
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: