deaddogdump

FULL MOON

Kategori: Allmänt

AOUUUU,.ÄR DET FULLMÅNE PÅ GÅNG, DAGS ATT BLI MÅNGALEN?  I DAG ÄR DET DAGEN "DET", DAGEN MED FISLJUD UR ARMHÅLAN, VÄLBEKANTA LJUD UR FEL LJUDKÄLLA, LYCKLIGTVIS LUKTFRI LJUD,.YEY, DET GÅR OCH KNALLAR,.MEN VAD FAN BETYDER DET, ATT MAN RUNKAR I ETT MINFÄLT?  OYEAH, EN KNASBOLLDAG AV TREDJE GRADEN MED MÄRKLIGA FRÅGOR OCH BESYNNERLIGA SVAR.  GRANNEN"HAR DU VARMVATTEN"?   BL"INTE PÅ MIG".  YEY, EN SÅN´T DAG NÄR PIA FRÅGAR OM HON KAN FÖLJA MED TILL L.A.  SJÄLVKLART, INGENTING ÄR SÅ ROLIGT SOM ATT TA MED SIG VÄRLDENS MEST FLYGRÄDDA MÄNNISKA.  HÅLLA HAND, PRATA LUGNANDE, SLÅ MEDVETSLÖS MED  FRUKOSTBRICKAN, FÖRSE MED SPYPÅSAR OCH MUNKAVLE, STRYPA HENNE I TOALETTEN, VAD GÖR MAN INTE FÖR EN GOD VÄN.  KAN MAN INTE SKICKA HENNE SOM BAGAGE?  TA MED HENNE TILL VETERINÄREN SÅ ATT HON KAN FÅ EN LUGNANDE SPRUTA?  AVLIVA?  DÖDSHJÄLP?  YEY, I DAG ÄR DET DAGEN "DET", VARFÖR GICK MAN UPP I DAG, VARFÖR ÄR INTE JORDEN PLATT SÅ ATT MAN HOPPA NER FRÅN KANTEN, VARFÖR SITTER JAG HÄR OCH SKRIVER MASSA SKIT?  NÄÄ, NU STICKER JAG!  DÄR FÖRSVANN JAG. WHOOOPS, NU ÄR JAG TILLBAKS IGEN, GLÖMDE MOBILEN,.NU STICKER JAG IGEN,.YEY!       www.youtube.com/watch?v=sQghSEl0hHQ           

Kommentarer

  • Siri säger:

    Dina inlägg är alltid härligt förvirrande.

    2008-12-04 | 15:54:30
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • Siri säger:

    Man tackar. Kan det vara kärlek? vem vet.

    Och isåfall, när kommer den?

    2008-12-04 | 16:56:22
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • Malin säger:

    Den här låten gillade jag som fan ;D Konstigt med tanke på att det är Sonata Arctica :P Jag tycker att du genast ska avskeda din gästbloggare om hon länkar till pop och sån skit! Tänkte höra med dig eftersom att du bör veta norrköping, jag tycker att utelivet här är tragiskt (kom ihåg att jag är från Piteå ;D), jag är inte van vid bra uteliv men något bra måste ju norrköping ha att erbjuda? Jag menar crompan, otten, hugos och palace är inte riktigt min grej! Har du något att tipsa om? Ha de gott!

    2008-12-04 | 18:13:35
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • A-M säger:

    Rap, pizzan var ok, fick i mig en fjärdedel med Johanders bearnesiesås på :-).

    Apropå flygrädsla.

    Jag bor juh invid Arlanda och på vägen till jobbet så kör jag under en bana när de kommer inflygande, bara en sån sak gör mig rädd, men oxå farscinerad (stavas?).

    Dock har jag flugit ett antal ggr, men inte längre. Undrar bara hur jag ska ta mig utomlands med dotra? Går det tåg ner till Kanarieöarna?

    2008-12-04 | 19:17:18

Kommentera inlägget här: