deaddogdump

MONDAY

Kategori: Allmänt

MONDAY, BLOODY MONDAY, WORK, WORK, HUGGING THE PHONE, TALK,TALK,BLA,BLA,BLA.     MR JONES"THE BITCH´S GONNA RUN A BUNCH OF THOSE FUCKIN´ LIVE FAST, DIE YOUNG SPOTS FOR NOTHING, BLOODY CRAP"!     BL"YEH, I KNOW, ALL THAT´S JUST BULLSHIT, SHE GOT TO DO SOMETHING LIKE THAT, SHE´S SO BLOODY AMBITIOUS, YA KNOW, KINDA SQUERE".    MR JONES"GOSH, THAT´S TOO FUCKIN´BAD HUH?,.AND IT´S GONNA GET WORSE,.I´M GONNA KILL THAT BITCH"!     BL"YA BETTER NOT, MURDER BY ECSTASY IS PUNISHABLE BY SOMETHING, EVEN IN HELL-SINKI".   MR JONES"HA,HA,CUT THE CRAP, NO SHIT"?    BL"NOPE, I SWEAR".     JA, DET LIGGER PÅ DEN NIVÅN I DAG, FAN VAD JAG ÄR TRÖTT, JÄVLA MÅNDAGAR,.MEN DET ÄR VÄL LÖRDAG I MORGON, ELLER HUR, NÅ´N DÄR UTE SOM ÄLSKAR MIG, SÄG MIG,.LOVA MIG ATT DET ÄR LÖRDAG I MORGON, SNÄLLA?      www.youtube.com/watch?v=tfMWD4dLWYA                         

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Tackar tackar =).



    Förstår inte riktigt resten av kommentaren hehe.



    // Lisa

    2008-12-01 | 14:38:07
    Bloggadress: http://rosatrollet.webblogg.se/
  • Caroline säger:

    Star sprangled banner vore minsann något att vakna till. När vi ändå talar hendrix så blev jag lite besviken igår då jag ville ha Freedom som ringsignal i min telefon. Kunde inte blåtanda över och var förbannad ett tag.

    Jag kan vara ganska r´n´r om jag vill. Fast mest bryr jag mig inte så mycket om sakersom inte är värt att bry sig om.

    2008-12-01 | 17:25:40
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: