deaddogdump

TRAITOR

Kategori: Allmänt

SKIT O HELVETE, INGENTING FUNKAR, MAN FÅR SKRIVA OM ALLT TUSEN GÅNGER,.OCH TEXTERNA BLIR SÅ DÅLIGA ATT JAG SKÄMS.  MAN FÖRSÖKER ATT SAMLA TANKARNA, TELEFONJÄVELN RINGER STUP I ETT, MAIL RAMLAR IN, SAMMA JÄVLA FRÅGOR OCH PÅMINNELSEN OM DEADLINES,.DRA ÅT HELVETE!   SKÄRP DIG NU,TÄNK,TÄNK,.OCH SÅ RINGER DET IGEN.   "YES"!!!!!    GC"WHOOPS,YO B, WHAT´S UP"?   BL"YARR DAMN HELL"!!    GC"OH MAN, THAT BAD HUH?  NO FLOW"?    BL"NON WHAT SO EVER, FUCKIN´ BABY STUFF".    GC"HA,HA, SO YA STILL GOT A CHIP ON YOUR SHOULDER HONEY, STILL HATE EVERYTHING THAT´S NEW AND SUCCESSFUL"?     BL"HELL NO, I´M `BOUT THE ONLY PERSON ON THIS FUCKIN´PLANET WHO DOES NOT SEEM TO REVOLVE AROUND PILE OF SHIT,BLAST FROM THE PAST LIKE THE SOLAR SYSTEM"!     GC"HA,HA,PIGS IN SPACE,PLANET EARTH CALLIN´, CAN YA HEAR US"!     BL"YA BET,.SO, `BOUT BOOTLEGGERS, HAPPY HUNTING"?    GC"KINDA, IT LOOKS LIKE WE´VE GOT `EM ON THE RUN, GOT A DARN GOOD BREAK WITH THAT BOOTLEGGIN COMPANY GOING BUST".    BL"GOOD FOR YA,,.NEED A PARTNER"?     GC"WELL OF COURSE HONEY, COME OVER AND MAKE MY DAY"!  ,..OCH SÅ VIDARE, MAN PRATAR BORT EN HALVTIMME UTAN ATT HA RÅD MED DET, ALLT ATT SLIPPA JÄVLA SKRIVANDET,.ÄH, JAG MÅSTE BLI FÄRDIGT MED SKITEN SÅ ATT JAG KAN GÅ PÅ STAN I MORGON EFTERMIDDAG, KÖPA LITE JULKLAPPAR OCH SÅNT,.FAN, JAG AVSKYR DET HÄR JOBBET I DAG!      www.youtube.com/watch?v=0JyM8Z4lZlM       

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Min assistent skulle gilla dig. Hon har en förkärlek till rockare, mörkhåriga sådana. Och hon killar pinnar... Har du några lockar Brandon?

    2008-12-19 | 15:47:51
  • Anonym säger:

    -k +p

    2008-12-19 | 15:48:19
  • Trice säger:

    Svar: Jaså så du är inbiten kampsportare,, där ser man. Att killar ogillar SATC var ingen nyhet. Men man kan inte komma ifrån att dialogerna och kommentarerna i vissa avsnitt är klockrena.

    2008-12-19 | 21:48:09
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Karin säger:

    godis är ju något alldeles underbart och sockersött.. för att slippa sånna blockerar man ip-nummer!!

    2008-12-19 | 23:12:30
    Bloggadress: http://karinolofsson.se
  • A-M säger:

    Julklappar, håhåjaja.

    Jag önskar mig en tatuering till.

    Det fixar du va? :-)))

    Må gott.

    Kramen.

    2008-12-20 | 00:18:51
  • Malin säger:

    Ska bli riktigt skönt att åka "hem". Vet inte om jag kan kalla det hem längre men oavsett om jag åker hit till norpan eller till pite så säger jag hem, förvirrar många men jag ska väl va glad att jag känner mig hemma på två ställen än inget alls :D Och du, jag glömmer ALDRIG att lyssna på Sonata, första som åker igång varje morgon då jag vaknar :D

    2008-12-20 | 00:19:17
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Korven säger:

    "the one" kommer aldrig att funka för min del. Nu har jag hittat en som skulle kunna vara the one, men självklart ska han till afghanistan (idag..) på obestämd tid. Jobbigt läge.

    2008-12-20 | 11:55:12
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: