deaddogdump

BATTLE ROYAL, MOUSE VS BRANDON LEE

Kategori: Allmänt

Har en gammal bil som för det mesta står avställt, fungerar som reserv för hojen under regniga dagar,.och nätter.  Nåväl, ibland behövs den, så jag tar med en nyladdat batteri, verktyg och gott om tålamod, nödvändigt ont med gamla bilar.  Öppnar huven,.satan från gatan, nå´n har varit på besök, knagat av plasten på tändkablar!  Högar av mikrokorvar avslöjar sabotören,.en musjävel, en skogsterrorist från planeten hell!  Ha, musjävel, nu har du knagat på fel kablar! Öppnar en burk som innehåller nå´n slags vax, inte giftigt, men jävligt illaluktande, som enligt tillverkaren tvingar alla världens möss på flykt, och ställer den under huven.  Två dagar senare kommer jag tillbaka för att skruva med bilen, öppnar huven,.ytterligare en tändkabel har blivit av med plasthöljet, och nå´n jävel har dansat i vaxburken, lämnat miljoner små tassavtryck efter sig!  Helvete, fan och skunk, nu är det krig musjävel!  Hämtar en råttfälla,laddar med en ostbit, finjusterar så att den smäller av när man andas på den, .belönas med klämmda fingrar när den smäller av när jag andas på den,.tack,tack, tack så jävla mycket, binder fast den med snöre på ett rör så att musen från helvetet inte kommer undan.  Två dagar senare återvänder jag till brottsplatsen, begravningsstämningen  lägger sig tungt över granskogen, känner mig skyldig när jag öppnar huven, lilla stackarn,.och,.ytterligare en kabel har blivit av med höljet, ostbiten är borta, och för att visa sin förakt har musjäveln knagat av snöret som jag band fast fällan med, och skitit högar av mikrokorvar på fällan!  Helvete och fan och jävlar, värdelös jävla skitfälla, den skulle ju smälla när man andas på´t, nu ska du flyga och fara,.. PANG!!!,...AAAAARRRRRGGGGHHHHH!!!        www.youtube.com/watch?v=7r9ExWkAqKs       

Kommentarer

  • Karin säger:

    yepp liksom förra helgen, var sjuk då med.. men hade inget icke vitt planerat den här helgen ändå. mi familj kommer ner hit till småland för att hämta hem mig. så jag ska packa + umgås lite med dem. sedan skjutsar de hem mig till gävle. så får äntligen umgås med min lägenhet + mina vänner i några veckor. blir ingen utomlandsresa, bara gävle, familjen i söderhamn + en del i nya lägenheten i sthlm som det flyttas in i nästa helg, mm, ungefär så ser det ut.. men vi får väl hoppas på sol då va? man kunde komma med i "temat" på andra sätt också, typ inte utan min hund, bil, husvagn o.s.v.. men jag har ju just... ja en blogg, och jag är bra på att snacka om bloggar:D detsamma

    2008-07-11 | 10:49:08
    Bloggadress: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här: