deaddogdump

DA BOYS

Kategori: Allmänt

DA BOYS, BILJARD, FATÖL, UPPFÄLLDA TOALETTRINGAR, LCD-PROJEKTORBILDER AV VÄGGSTORLEK, TESTKÖRNING AV HD-TV BOX MED HÅRDDISK, SURROUNDLJUD AV JORDBÄVNINGSKARAKTÄR,.OCH EN STOR SKRATTFEST, BOXENS HÅRDDISK INNEHÖLL FREDAGENS IDOLÖVNINGAR. NÅGRA AV DA BOYS ÄR YRKESMUSIKER SÅ DE BAD MIG ATT SKRIVA EN IDOLRECENSION FRÅN HELVETET, SÅGA MED MOTORSÅG LÄNGS FOTKNÖLARNA, VARA MICKE DUBOIS ELAKA SNUTEN, LITE TVEKSAM,MEN OK, FÖR DA BOYS.       1. (JOH)ANNA,.HEJ OCH HÅ, JAG ÄR DEN LILLA TESKEDSGUMMAN FRÅN NYKÖPING, JAG HAR V-V-V-V-V-V-V-VIBRATO SOM EN TRYCKLUFTBORR, KÄNSLOSVAJ FRÅN KÖKET,OCH JAG LÅTER SÅ ENFORMIGT ATT DU SKULLE SOMNA OM INTE ALL MISSLYCKAT PITCHANDE SKULLE SKÄRA IN I SKALLEN SÅ BRUTALT ATT MAN DRABBAS AV HJÄRNBLÖDNING,LILLA ANNA,TÄNK PÅ DEN HELIGA TREENIGHETEN,PITCH, LOUDNESS AND TIMBRE.     2.JOHAN(NA),.DEN HÄR LILLA TJEJEN HAR ALLVARLIGA PROBLEM MED SNOR I HALSEN, TONSILLERNA VÅLDTAGNA AV STÄMBANDEN UTAN SKYDD, IBLAND LÅTER HON SOM EN TONDÖV KILLE I MÅLBROTT,HON KAN MED FÖRDEL ANVÄNDAS ATT SKRÄMMA I VÄG MÖRDARSNIGLAR.   3. ROBIN.  IBLAND MISSTÄNKER JAG ATT HAN FÖRSÖKER SJUNGA PÅ ENGELSKA, ATT JOHN BLIR TJOHN, GE DEN HÄR SNUBBEN QUICKTIONARY SPRÅKPENNA, ÖVERSÄTTARE/DATABANK OCH MÅNGA LEKTIONER AV ENGELSK UTTAL, DJUNGELMEDICIN MOT FALSKA TONER, EN TILL DANNY,DARIN,ERIK,TRALALAA,.HEJ PÅ ER FJORTISAR.   4. KEVIN KNÄGG, SILVIAS OKÄNDE BASTARD, JEG ELSKER SVERGEE, FJÄSK,FJÄSK, HISSMUSIK ALA MALTA HELA VÄGEN NER TILL KÄLLAREN, LÅS IN HONOM I KÄLLARFÖRRÅDET OCH KASTA BORT NYCKELN.  5. ALICE FRÅN WONDERLANDET, DEN ÖVERAMBITIÖSA MUSIKKLASSELEVEN, HURTIGBULLEN SVENSSON SVENSSON SOM LÅTER SING STAR FINLANDSFÄRJASCEN FÖR PENSIONÄRSKRYSSNINGAR INNAN EN TVÅMETERS ÖSTERSJÖTSUNAMI ANLÄNDER OCH VÄLTER ALLA RULLATORN, PUSS ,KRAM OCH LYCKLIGA LÖSTÄNDER. ANG IDOLJURYN, TVÅ BÄÄ OCH EN TJA.  JA, DET VAR ALLT OM IDOL, MEN JAG VILL PASSA PÅ MED EN BLIXTRECENSION AV GUNS N ROSES "CHINESE DEMOCRACY". BÄST MED SKIVAN ÄR ATT DET AMERIKANSKA FOLKET FICK GRATIS LÄSK, SÄMST MED SKIVAN ÄR ATT DEN SLÄPPTES,SNÄLLA AXL, STÄLL DIG PÅ HUVUDET OCH MOPPA GOLV. MEN, EFTERSOM DET ÄR NOVEMBER, OCH EFTERSOM G N R EN GÅNG I TIDEN GJORDE DEN LYSANDE "APPETITE FOR DESTRUCTION", SKA JAG LÄNKA TILL EN GAMMAL FIN G N R LÅT, NÄMLIGEN NOVEMBER RAIN. NI VET JU ATT JAG NORMALT ENBART LÄNKAR TILL FINSKA BAND, SÅ DET HÄR ÄR EN ENGÅNGS GREJ.  JA, SNART ÄR DET JUL, SÅ NU SKA JAG VARA LITE SNÄLL, JAG KRÄVER ATT ALLA VÄRLDENS 57 MILJONER PINGVINER FÅR EN KAMELHÅRSTRÖJA SOM JULKLAPP. HA DET MINA SMÅ LAMM.   www.youtube.com/watch?v=tbkG6Za6w5s                

Kommentarer

  • Korven säger:

    Så du menar att jag träffade på en Light Daemon?

    Coolt, det har jag hetat på msn i två år :P



    Säg inte att du tittar på idol? haha Avslöjad :)

    2008-11-23 | 16:10:27
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Oj, det var ett långt inlägg. :P



    För att svara på din fråga, japp, alla bilder i bloggen är mina!

    2008-11-23 | 18:22:11
    Bloggadress: http://malinan.blogg.se/
  • Korven säger:

    du måste vara lättlärd som lär dig alla idolnamnen på ett avsnutt ;) men schysst med HD-tv :D

    2008-11-23 | 19:25:50
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Korven säger:

    Om du kommer ihåg en hel a4-text är ditt minne helt fantastiskt! Dock är det ej fotografiskt minne. Folk med fotografiskt minne har svårt att komma ihåg texter, men kan däremot bygga upp bilder i huvudet av saker som hänt och på så vis minnas. jag har ett sådant. När jag skriver anteckningar kluddar jag en massa runt för att kunna koppla ihop informationen senare.



    AHHAHA jag älskar min bror, han är kul :) Det är skönt när man tror att ens förhållande till sin pappa är helt förstört men det ordnar sig ändå. trodde aldrig jag skulle förlåta honom. Forgive but not forget som dom säger.

    2008-11-23 | 19:59:10
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha kan va, vem vet :P

    2008-11-23 | 20:22:31
  • Caroline säger:

    Tvätta är väldigt trist. jag är inte så bekant med den sysslan så fick fråga en receptionist om hur det verkligen gick till. tvtten kom dock ut hel och ren i sin normala storlek så jag är väl något utav en naturbegåvning på det området.

    Att var sjuk är ingen höjdare, men jag har bestämt mig för att det är slut med det så fort klockan passerat 00.00.

    Härligt med idolrecension

    2008-11-23 | 21:35:02
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Svar på din kommentar: Jag har ingen aning. Hoppas vid gudarna att ingen anmält honom för något. Eftersom han allra högst troligast inte håller på med något fuffens, bara gammal hederlig "Astrid Lindgren-anda", han ger ungarna ett "Bullerbyn". Han är en sån där gammal, go farfarsgubbe. Alla (unga som gamla) i kvarteret verkar uppskatta honom och tycka om honom. Positivt med andra ord, han får vad han förtjänar efter allt gott han gjort i kvarteret.

    2008-11-23 | 23:23:39
    Bloggadress: http://ikkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: