deaddogdump

BENEATH THE BLUE

Kategori: Allmänt

DAGS FÖR EN NY HELL-SINKI BESÖK I MORGON, LITE ÅNGESTVIBBAR AV VISSA SKÄL.  DRABBAD AV  ETT ÖGONBLICK AV OFÖRTJÄNT NOSTALGI  PGA ETT BLIND HJÄRTA , SÅ FUNDERADE JAG PÅ ATT STANNA DÄR ÖVER HELGEN.  MEN NEJ, DEN ÅNGESTLADDADE AVDELNINGEN MED SAKER SOM MAN ÅNGRAR ÄR VÄLFYLLD TILL BRISTNINGSGRÄNSEN, INGEN ANLEDNING ATT STANNA, KOMMER TILLBAKS I MORGON EFTERMIDDAG.  EN ANNAN GREJ SOM KÄNNS LITE OBEHAGLIGT ÄR DEN HÄR BLOGGEN.  DEN HAR BLIVIT FÖR PERSONLIG, FÖR NÄRA,FÖR MYCKET AV ALLT,KANSKE TILL OCH MED PÅ FEL SÄTT, SÅ JAG FUNDERAR ATT LÄGGA NER DEN, OCH BÖRJA PÅ NYTT PÅ ANNAT HÅLL, HELT ANONYMT, BARA FÖRSVINNA,.VI FÅR SE.      www.youtube.com/watch?v=sijnqOnUpfE  

Kommentarer

  • Madde säger:

    Tafsare överhuvudtaget är äckel i min värld, oavsätt om det är killar eller tjejer.



    Hade!

    2008-11-20 | 21:48:45
  • Jessica säger:

    Svar på din kommentar: Nej, det måhända att undulatliv inte är något att ha för de stackars undulater som faktiskt är instängda hela sitt liv. Men mina undulater är endast instängda och överhängda under nattetid. Resten av dagen har de hela 54 kvadrat att röra sig på så som de själva vill. De utnyttjar inte ens halva utrymmet ska sägas men sjunger och nuppar förnöjt ändå...;)

    2008-11-20 | 22:45:51
    Bloggadress: http://ikkas.blogg.se/
  • Jessica säger:

    ...men jag förstår din poäng though, de kommer ju inte ut i "friska luften". Dock vet de inget om den saken heller eftersom deras förfäder i Australien är mååååånga generationer bort...

    Sex på taket var förresten det jag räknade bort, liksom spyor i halsen, inget för mig direkt. Det var det där med en lugn, mysig och fri dag jag gillade tillsamans med någon man tycker om...

    2008-11-20 | 22:49:26
    Bloggadress: http://ikkas.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Håller med om att det finns en del dönickar som kallar sig journalister.

    Jag satsar nog på modet, för om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt nog en i den tondöva skaran. Fast jag är helt på det klara med vad för sorts musik jag gillar och skulle hemskt gärna gå på en spelning/pka på turné. men den tiden då sådant var möjligt är nog över!

    Ja, jag lider utav enorm prestayionsångest på alla områden. Så därför ska jag spendera de resterande tre veckorna med näsan böckerna och pennan i högsta hugg. Allt för att nå bästa möjliga resultat.

    2008-11-21 | 04:12:36
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Tankar.. säger:

    Det vore kul om du gav mig din nya bloggadrress i så fall...tråkigt om du bara försvinner poof bort ju! =/

    Ha d gott!

    2008-11-22 | 11:21:25
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: