deaddogdump

THE ONE

Kategori: Allmänt

DEN OBLIGATORISKA "GROUPIE´S & STALKER´S FESTEN EFTER KONSERTEN IGÅR VAR GRYM, EN DEL INTRESSANTA MÄNNISKOR, EN DEL GALNA MÄNNISKOR, EN DEL MÄNNISKOR SOM INTE ÄR MÄNNISKOR,.OCH SÅ EN TJEJ FRÅN EN LONDON TIDNING SOM FOTADE ALLT OCH ALLA OCH FICK KAMERAN BESLAGTAGEN, EN PR SNUBBE VILLE KOLLA BILDERNA FÖRST.  JAG BÖRJADE SNACKA MED HENNE, EN RÄTT SÅ LÅNG, MÖRK TJEJ MED PUNKINSPIRIERAD FRISSA, SKINNJACKA, SVARTA JEANS, EN ROCKCHICK, EN RIKTIGT SNYGG SÅDAN MED RÄTT GLÖD, MED ÖGON SOM LOVAR ALLT OCH INGENTING, JA, EN SOM HAR DET,.OCH ÄNDÅ INTE,HON ÄR INTE THE ONE.  ATT MÖTA THE ONE ÄR EN ÖMSESIDIGT UPPLEVELSE, NÅ´N SLAGS MAGI, JAG VET, HON VET, DET ÄR INTE ENBART FYSISKT ATTRAKTION, UTAN SOM ATT DRICKA EN MAGISK DRYCK MED HEMLIGA INGREDIENSER, ALLT KLAFFAR DIREKT, UTAN ORD, ALLT SOM BEHÖVS ÄR EN ÖGONKONTAKT SOM VARAR EN BRÅKDEL AV EN SEKUND,.OCH MAN VET.  NU BEHÖVER INTE ÖGONKONTAKTEN LEDA TILL EN LIVSLÅNG RELATION, MAGIN SITTER I SJÄLVA ÖGONBLICKET NÄR MAN VET ATT MAN HAR MÖTT EN SOULMATE, INTE NÖDVÄNDIGTVIS EN LIVSKAMRAT, MEN HELLER EN DAG MED MISS THE ONE ÄN EN LIVSTID MED MISS GLOOMINESS, MAGIN VARAR LIVET UT, TRISTESS TAR DÖD PÅ EN PÅ EN DAG,.FAST EN DAG SKA JAG HITTA THE ONE SOM STANNAR LIVET UT.     www.youtube.com/watch?v=6lS17O9nKGk         

Kommentarer

  • Sheena / Rockho säger:

    Svar: Njaa, inte utanför Sverige, gillar detta land. Men visst har man tänkt på det.

    2008-11-18 | 18:45:52
    Bloggadress: http://rockho.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Glassen gjorde min dag.

    Så, vad är det för band du jobbar med?

    Idag har däremot SFHJ bjudit på sol. Jag klagar inte, så länge det inte är kallt ocgh jag fryser ihjäl vill säga!

    2008-11-18 | 22:30:58
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Korven säger:

    precis! och så vitt jag vet är jag varken död eller fisk.





    jasså, too cool for school?

    2008-11-19 | 09:25:12
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • daria säger:

    haha, det är menat att vara djupare än så! tänk om allt vore så enkelt att förstå, då hade det inte varit någon match! läs en gång till och slå på koncentrationen ;)

    2008-11-19 | 15:51:30
    Bloggadress: http://dariacalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: