deaddogdump

CEMENT

Kategori: Allmänt

"KVINNS ÄR JU HÅRMÄNNISKOR, DET SKA FÄRGAS, FÖNAS, PERMANENTERAS, DET SKA PACKAS IN, VÅRDAS, TONAS,BALSAMERAS, DET SKA VARA NATURAL& EASY MED COLOR MIX TECHNOLOGY, DET SKA VARA GLANS, VITALITET, STYRKA ETC,.MEN VA FAN, ALLT UTANFÖR HÅRSÄCKEN ÄR JU BARA DÖD BIOLOGISK AVFALL, SÅ ALLT MAN BEHÖVER ÄR EN SHAMPOOFLASKA.  SÅ, JAG STEGAR FRAM TILL HYLLAN, GREPPAR DEN FÖRSTA BÄSTA PLASTBURKEN MED NÅGOT LITE TVEKSAM SNORGUL FÄRGNYANS,BETALAR OCH GÅR HEM.  VÄL HEMMA AV MED SKJORTAN, KOLL PÅ SEXPACKEN,.EH,MAN I´M GOOD,.HÄMTAR EN HANDDUK, OCH BÖRJAR LÄSA AV TEXTEN PÅ FLASKAN.  ELVITAL SHAMPOO ANTI-BREAKAGE,.ÖH,.VAD FAN ,ANTI-BREAKAGE,LÅTER LITE SOM REKLAMTEXT  OM ETT INBROTTSLARMSYSTEM.  JAHA,OK,NÄSTA RAD,. CEMENT-CERAMIDE TECHNOLOGY,.VAD I HELVETE, JAG SKA VÄL INTE BYGGA EN KÅK UTAN TVÄTTA HÅRET, VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA LARV?   NÅ VÄL, SKAM DEN SOM GER SIG, LÄSER VIDARE,.NATURAL CEMENT OF THE HAIR,.Å FAN, INTE VISSTE JAG ATT HÅRET ÄR CEMENTERAD AV NATUREN, MÄRKS INTE ALLS UNDER BLÅSIGA FÖRHÅLLANDEN.  NU BÖRJAR JAG ANA UGGLOR I MOSSAN, LÄSER VIDARE,. PLEJER, STYRKER, REPARERER,.VADÅ PLEJER, STYRKER,.JAHA, FEL RAD,.VÅRDAR, STÄRKER,REPARERAR.  REPARERAR?  VAD DÅ REPARERAR, JAG ÄR VÄL INTE TRASIG, JAG HAR INGEN BEHOV AV ATT CEMENTERAS, MAFFIAS MISSLYCKADE HITMAN CEMENTERAS OCH KASTAS I SJÖN, JAG VILL JU BARA TVÄTTA HÅRET!   NU ÄR JAG PÅ RIKTIGT ALLVAR LITE  OROLIG, LÄSER EN BIT AV INNEHÅLLSBETECKNINGEN,.SODIUM LAURETH SULFATE,  DIME THICONE, DISODIUM COCOAMPHODI ACETATE,  HYDROXYSTEARYL CETYL ETHER,  GUAR HYDROXYPROPYL TRIMONIUM, + 23 ANDRA  MER ELLER MINDRE SKUMMA GREJER,.NÄÄ, FY FAN, ANVÄNDER JAG AV DET DÄR SÅ KOMMER MAN ATT VARA SJÄLVLYSANDE, TUNG I SKALLEN, REPARERAD, CEMENTERAD, MILJÖFARLIG,DÖD,.NEJ TACK.  JAG SLÄNGER DUNDERFLASKAN I STÄDSKÅPET, TAR FRAM MIN GAMLA, VITA, TRYGGA FLASKA DÄR DET STÅR SHAMPOO+ BALSAM,.DET ÄR ALLT, INGET OM CEMENT ELLER REPARATIONER, INGET OM PLEJER, STYRKER, BARA SHAMPOO+BALSAM FÖR NORMALT HÅR,.JAG ÄR VÄL NORMAL,EH,.VISST FAN ÄR JAG DET, ELLER HUR"?      SÅ, MINA SMÅ LAMM, NU ÄR HÅRET NYTVÄTTAD, SNART DRAR JAG TILL LONDON,.SO LONG SUCKERS, SEE YA IN HELL!      www.youtube.com/watch?v=q3b6ln5iWaM                    

Kommentarer

  • sara säger:

    hahah ice girl :O hm mjo håller nog inte rikigt med de där men visstvf inte vem vill inte vara superhjälte =P hahah jaaa gillar liksom inte polotröjor men visst ska det visas mer hud så är det nog för utvalda möjligt dig hahh ^^ vf så negativ onödigt och det tar på krafterna man måste liksom försöka hitta en lugn och säkerhet :O hur gör man? ingen aning har inte hittad den heller men jag vet inte kanske försöka bygga upp ett hem :O ajahaha nu yrar jag känner jag men jaa typ lycka till :P men kul att träffa dina vänner ändå =) blir ju positiv energi osvlr? jag menar allt kan ju inte vara skit eller ibladn kan man känna så men jag vet inte ahhah men i norrköping på söndag jag också anländer nog på söndag :P haha okej nu ska jag sluta innan jag börjar förvirra mig själv ha det bra i london =) XOXO

    2008-10-23 | 20:03:27
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • A-M säger:

    ASG

    2008-10-25 | 15:36:42
  • Anna Phe säger:

    haha uffe is the shit! :)



    jasså, bor du i peking, berätta mer ? :o

    2008-10-26 | 17:15:24
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Caroline säger:

    Ok!

    jag tackar för den elaborerade förklaringen :)

    2008-10-28 | 09:18:47
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Tankar... säger:

    He he! Härligt härligt skrivet! För mig som känner till en hel del om skadliga ämnen i hår och hudvårdsprodukter så var det inga bra grejer i det där schampot du köpte än då!



    Nä, det är ett helvete att vara rädd för sina egna känslor, fast det är väl kanske tankarna mest eftersom det är där i från känslorna kommer...måste ju gå att jobba på i allafall...fast jäkligt svårt, men det måste gå annars pallar jag inte så himla länge till...Ha det bra du med!

    2008-10-30 | 17:04:04
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/
  • kajsalisa säger:

    Detta har ingenting med det här inlägget att göra men jag läste några kommentarer från dig.Apropå bloggvärldens ytlighet och modebloggare läs mina tre senaste inlägg.Försöker sprida dom.

    KajsaLisa

    2008-10-30 | 20:42:03
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/kajsalisa
  • Kotteby säger:

    Och du stod naken i duschen och begrundade allt detta?



    hahah....

    2009-01-28 | 05:38:20
    Bloggadress: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här: