deaddogdump

HELL MY DARLING

Kategori: Allmänt

EN OLYCKA KOMMER SÄLLAN ENSAM, SÅ INTE DEN HÄR GÅNGEN HELLER, ZANDRA HAR MED SIG JIMMY´S SIDEKICK PIA. MISSFÖRSTÅ MIG RÄTT, HON ÄR EN SJÄLVSKRIVEN DEL AV GEMENSKAPEN PÅ ETT PÅTRÄNGANDE SÄTT, MEN SÅ ÄR ÄVEN FOTSVAMP.   PIA" YO B, DU SOM PYSSLAR MED MUSIK, KOLLADE DU IDOL IGÅR"?    BL"PYSSLAR MED MUSIK,EH,.LITE SOM ATT DELTA I SYJUNTAN"?    PIA"VA INTE SÅ JÄVLA TÄTSI, DU VET VAD JAG MENAR, DU GILLAR JU MUSIK, KOLLADE DU"?    BL"NEJ, DET GJORDE JAG INTE".    PIA"VA FAN, DU ÄR JU MUSIKER OCH GILLAR MUSIK".    BL"JUST DÄRFÖR".    PIA"VA FAN, JÄVLAS DU MED MIG,DET ÄR JU KUL MED TALANGJAKT,NYA RÖSTER,NYA STJÄRNOR, BRA SÅNGARE".    BL"DET DÄR SPEKTAKLET HAR INGENTING GEMENSAMT MED SÅNG ELLER NYA STJÄRNOR, DE SÖKER BARA FORMBAR RÅMATERIAL FÖR PRODUKTUTVECKLING, BILLIGT KANONMAT FÖR STUNDEN, HISSMUSIK ,SNABBMAT FÖR TONDÖVA".     PIA"FAN VA ELAK DU ÄR B, DE KAN JU SJUNGA, DE HAR JU TALANG, SOM ERIK OCH DARIN,OCH,...BL"HA,HA,OCH GRISAR KAN FLYGA, VISST, DE LÅTER, MEN SÅ GÖR ALLA ANDRA FD MUSIKKLASSELEVER OCKSÅ, ATT VARA EN STJÄRNA HANDLAR INTE OM SÅNG, DET HANDLAR OM ATT HA "DET", HA KARISMA, HA UTSTRÅLNING,IDOLDELTAGARE HAR INTE "DET", DET ÄR DÄRFÖR DE ÄR EN DEL AV DET HÄR JIPPOT":   PIA"FAN VA DU SER NER PÅ FOLK, DE SOM SITTER I JURYN ÄR JU PROFFS OCH,....BL"PROFFS? DE ÄR EN SAMLING MAINSTREAMSKRÄPPRODUCENTER OCH LÅTSKRIVARE, MASSPRODUCERAR LÄTTSMÄLT "DET HÄR KOMMER ATT SÄLJA"SKRÄP FÖR DEN DUMMA MASSAN,INGET ANNAT".     PIA"MEN FOLK GILLAR JU ATT,...BL"JAG SKITER FULLSTÄNDIGT VAD FOLK GILLAR, DET ÄR FÖRNEDRINGS TV NÄR DEN ÄR SOM VÄRST, HÅNSKRATT MIXAT MED IDIOTISKA "DU SER UT SOM EN STJÄRNA" FÅNERIER, FY FAN, VARFÖR INTE KALLA SPEKTAKLET IDIOT ISTÄLLET FÖR IDOL".     PIA"DU ÄR JU INTE RIKTIGT KLOK,DU,.DU TYCKER JU ATT ALLA ÄR IDIOTER, BARA DU,...BL"DET RÄCKER NU PIA,DET ÄR BRA NU, FÖR HELVETE RARING, JAG FÖRSÖKER JOBBA, GÅ OCH KÖP EN DARIN ELLER EN ERIK"!     ZANDRA"KOM NU PIA, VI STICKER OCH TAR EN FIKA".    DET GJORDE DE, KLOKT AV DEM.      www.youtube.com/watch?v=6wyIlBkpSdy                   

Kommentarer

  • Ida Björck säger:

    svar: ja men verkligen, helt sjukt och ja ursch! ha det bra själv

    2008-09-04 | 17:48:45
    Bloggadress: http://idahbjork.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Tvivlar på att mina "bas-kunskaper" är bättre än hans. Har aldrig provat... Men vem vet, kanske har medfödd begåvning? ;)

    2008-09-04 | 19:11:02
    Bloggadress: http://gurko.blogg.se/
  • A-M säger:

    Håller med om att idol kan kallas för förnedrings tv. Jag fattar inte hur folk vågar ställa upp! Vissa kan juh ej sjunga för 5 öre.

    2008-09-04 | 21:49:15
  • Sara säger:

    Hej, tack så mycket. :) ja, visst kan det var lönsamt. Presenter är kul men aldrig nåt tvång från min sida. Men släkten köper visst gärna. :) MediaMarkt är en bra affär. Typ enda stället som säljer bra skivor och dvd's numera också.

    Haha jadu, är väl uppåt en 60 par skor nu så skulle nog kunna sälja av en del, men det skulle verkligen vara om det krisade. Skule nog ärligt hellre fast en vecka eller två i så fall. :P

    Ja, katter är bästa. :) De kan tänka själva och gör inget som de inte vill. :) Självständighet är bra. :)

    Ha en fin helg!

    //Sara

    2008-09-05 | 01:00:16
    Bloggadress: http://starattraction.blogg.se/
  • Sara säger:

    För övigt så håller jag hel med dig om Idol. :P Dock kollar jag på uttagningarna ibland för jag tycker det är kul när folk gör bort sig. Lite som American Funniest Homevideos. Hehe. ;)

    2008-09-05 | 01:01:31
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d ] säger:

    Hej igen!



    Tack så hemskt mycket för tipset om DO. Alltså gjorde en anmälan, tyckte deras blanketter var lite små för jag hade hur mycket som helst att skriva, liksom det var supermånga punkter att ta upp. Iaf. Nå. Fick ett brev om att anmälan ska kollas upp och kanske blir det ett fall så jag hoppas innerligt på det.



    :)



    Allt bra annars?

    2008-09-05 | 13:42:57
    Bloggadress: http://www.blattebella.se
  • Lisa säger:

    Svar: Haha, jaa, det skulle vara roligt :D Jag läser det för att jag vill bli modejournalist, that's it!

    2008-09-05 | 15:41:59
    Bloggadress: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: