deaddogdump

JUST FOR ME

Kategori: Allmänt

DAGENS JIMMY VIA MOBIL FRÅN L.A.    JIMMY"YO B,WHAT´S UP, HAR DU HÄMTAT GREJERNA JAG SKICKADE"?    BL"DET ÄR LUGNT, JAG HÄMTADE SKRÄPET, FAST DE SKICKADES TILL FEL STÄLLE, SÅ MAN FICK SNURRA RUNT LITE".   JIMMY"KOLLADE DU ATT GREJERNA VAR OK, ATT DE INTE HADE SABBAT LACKEN"?   BL"KLART ATT JAG KOLLADE,DE VAR OK,SNYGG LACK,SKITSNYGG".    JIMMY"KLART DEN ÄR, DET ÄR JU DANNY D GREJER, MEN B,DET DÄR OM FEL STÄLLE, VAR UTE EN SVÄNG I GÅR,UTE PÅ ROCKKLUBBAR OCH SÅ. BLEV NÖDIG, SÅ JAG SLANK IN I EN BAR FÖR ATT LÅNA MUGGEN. STÅR VID RÄNNAN, BAXAR UT GODZILLAN OCH FLYGBOMBAR. BLEV KLAR EFTER ATT HA TAPPAT  2 LITER VÄTSKA, SKAKAR SNORREN, IN KOMMER EN STOR JÄVLA HULK, STIRRAR PÅ MIN KUK OCH SÄGER,.FÅR JAG SKAKA?   BL"HA,HA,SÄG NU INTE ATT DU GICK IN I EN BÖGBAR"!    JIMMY"VA FAN, JAG VAR JU JÄVLIGT NÖDIG, JAG HANN INTE KOLLA SÅ NOGA, DUVET,...BL"HA,HA,VISSTE INTE ATT DU ÄR EN SÅN´T, VAD SVARADE DU"?   JIMMY"HÄ,HÄ,SKIT NER DIG B, JAG SA INGET".    BL"HAN DÅ"?    JIMMY"HÄ,HÄ,HAN SA AAAAAAAAAARRRGGGHHH NÄR JAG GREPPADE HANS BALLAR OCH SKRUVADE NÅGRA VARV,. FAN VA SNUBBEN SPRANG NÄR JAG SLÄPPTE HONOM"!    BL"HA,HA,DU ÄR JU INTE RIKTIGT KLOK"!     JIMMY"HÄ,HÄ,SKITPACKARE SKA LÄMNA GODZILLAN I FRED,MEN DU, VET DU VA VAMPYREN SA NÄR JAG BERÄTTADE FÖR HONOM"?    BL"NÅ´T BARNFÖRBJUDET"?   JIMMY"NÄÄ, HAN DROG EN KUL GREJ, VET DU VAD SOM INGÅR I INREDNINGEN FÖR EN STANDARTMUGG"?    BL"INGEN ANING".   JIMMY"EN TOALETTSITS, TVÄTTSTÄLL,SPEGEL OCH GEORGE MICHAEL".    BL"HA,HA, LÅTER SOM BRO, HÄLSA FRÅN MIG"!    JIMMY"SJÄLVKLART, HA DET, VI HÖRS".      JA, SÅN´T ÄR JIMMY THE MAN, STACKARS L.A., STACKARS FARBROR BÖG.       www.youtube.com/watch?v=_I8m42ZOj0E                   

Kommentarer

  • Miss M säger:

    jag vill också ha sjuka samtal från L.A. hälsa jimmy att ringa mig. fyi går jag inte alls på svältdiet, jag hinner bara inte äta lunch. i don't do famine, it's not my style. ha det

    2008-09-22 | 20:26:44
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/killingtime
  • Bella säger:

    Precis! Vem skulle tacka nej till pengar som bara kastas i ansiktet på en, helst skulle jag vilja en en fet säck med cash. Bara man inte får den på fel sätt ;O

    2008-09-22 | 21:08:13
    Bloggadress: http://bellybus.blogg.se/
  • Mimmi Alfvina säger:

    Haaha! Ja, nu tog jag mig ju aldrig innanför jeansen på honom så jag kan inget säga säkert. Han snackade ju engelska ist för svenska, så vem vet?

    2008-09-23 | 21:31:30
    Bloggadress: http://alfvina.blogg.se/
  • Karin säger:

    du menar att man bara bloggar för att man vill vara känd? om du skulle sammanfatta det lite? låter som det jag skrev och det du svarade har "olika teman"

    2008-09-26 | 17:15:30
    Bloggadress: http://karinolofsson.se
  • A-M säger:

    Du får hälsa till Rockis! Hoppas allt är väl.

    2008-09-27 | 19:10:41
  • kampen mot min värsta mardröm - min pappa säger:

    jo, men det är ju att gå vidare jag försöker göra. Det går inte att undvika hela tiden, så att lösa det kan ju vara det bästa för att kunna gå vidare. Jag lever livet nu, men det kommer alltid perioder där allt kommer tillbaka till en. Och hur ska jag kunna sluta älta det när det är varje natt i mina drömmar, som jag inte kan styra över?

    2008-09-28 | 22:28:38
    Bloggadress: http://violacion.blogg.se/
  • Anna Phe säger:

    Haha ja men det lät ju kul, jag hade lät fått dig genom dom där rockklubbarna på 2 dagar, hur kan missa :)



    Jo det går fint " än så länge får jag väll sägs" det brukar ofta gå i stöpet när man ropar hej, men det funkar. Hade jordens prov nyligen som jag hoppas gick enligt planen. Provet var rätt simpelt med rätt få frågor, men det var många kapitel att läsa igenom ¨på några enstak dagar " fick boken sent då jag beställde den via nätet ", men det är bara att kämpa på och försöka göra det bästa av läget liksom.

    2008-09-30 | 13:50:03
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • gabi säger:

    tack för tipset! :) det är väldigt skönt och behövligt att höra det! man blir typ helt störd av att räkna alla dessa kalorier...

    2008-10-01 | 16:33:56
    Bloggadress: http://beatlesmaniac.blogg.se/
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ] säger:

    Jo, de klart. Men "Love" är så överanvänt. :P Om jag åker till Tex Latinamerika så kommer de undra varför är det två prickar över äet osv. :) Det är ju lite kul och stoltsera med att man hör hemma i Sverige också! :) Det har lite med mina rötter att göra. Min ovetskap om var jag hör hemma osv... :) Det engelska språket gör jag musik på, det passar sig bra :)



    Kärlek kommer att betyda något för mig och stå för allt som jag känner kärlek till. Hmmm... förstår din poäng. Men jag tror jag tar Kärlek på Svenska! :D



    Det är ett fint ord tycker jag. :)



    Kääärlek........ hi hi hi

    2008-10-02 | 21:36:29
    Bloggadress: http://www.evaguillen.com/
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ] säger:

    Pja... hmm. Vet inte. Vill inte tatuera något jag inte är säker på själv vad det betyder. Men visst. Dock är jag inte intresserad av vad andra har för tatueringar. Jag gillar mina! :)

    2008-10-02 | 22:54:36
    Bloggadress: http://www.evaguillen.com/
  • sara säger:

    hahaha vad rar du är jo det känns faktiskt skit att komma hem efter skolan varje dag men hon är bortrest nu ett tag (hur länge ? ingen aning hon talar inte ens med mig) men jag överlever ingen vekling ;P XOXO

    2008-10-03 | 07:17:17
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • BÄTTANBÄST säger:

    Ja så kan det vara men i mitt fall så gäller nog inte det riktigt, för jag bor i bostadsrätt, har alltså köpt lägenheten och då är det liiite svårare att bli av med mig. Jag hittade ett litet citat från HSB:s hemsida där det står en lite intressant grej, du kan kolla på min andra blogg knoll.blogg.se.

    2008-10-03 | 10:49:47
    Bloggadress: http://raggasex.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Jag vet! Det är också därför jag inte gillar programmet. Det är så kommersiellt och utan personlighet.

    2008-10-03 | 15:14:21
    Bloggadress: http://personligutveckling.blogg.se/
  • victoria säger:

    Det hade ju varit konstigt om en sån här kommentar inte hade skrivits till mitt inlägg. Du har säkerligen en poäng! Du skiljer på att leva och att existera, och det är ju precis det jag menar. Det är ju det jag är rädd för, att jag existerar men att jag inte lever. Annars förstår jag inte hur du inte kan förstå att man kan komma till insikt med sånt här genom cyberrymden. Texter berör mig betydligt mer än vad bilder och verbal kommunikation gör. Att dö är naturligt, men det är lika naturligt att känna empati. Och ja, jag berörs och jag gråter. Sådan är jag, liksom. Beklagar sorgen...

    2008-10-03 | 17:57:59
    Bloggadress: http://svartvitlila.devote.se
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ] säger:

    Jahaaa!? :D



    Oj, men hur ska en tatuering som inte är ammatörmässig se ut? :)

    2008-10-05 | 00:35:09
    Bloggadress: http://www.evaguillen.com/
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ] säger:

    Hej! Tack för tipset angående mina katter. Men det handlar om en praktisk fråga, inte om hur de får mig att må. Klart som fan att de får mig att må bra, de har varit underbaara och jag älskar dem nästan mer än mig själv! :´)



    Men kunde inte ha dem eftersom jag mådde så dåligt så jag inte kunde vara hemma. Där var ingen som tog hand om dem. :)



    Nu är de i ett värdhem som tar hand om dem bra. :)



    KRAM

    2008-10-05 | 00:42:53
    Bloggadress: http://www.evaguillen.com/
  • sara säger:

    ja du måste skärpa dig det här med bloggen lite torka om man säger så ;P haha jag lovar jag hade hört av mig om jag hade ditt nr =)

    Jo du det här med svart hår, såg bilden nu i lördags, har luva på mig så det syns knappt om jag ser ut som en monster hahah men när min kompis skickar den till mig så ska jag lägga upp den jg lovar!! Ha de gött XOXO

    2008-10-06 | 08:59:53
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: