deaddogdump

QUICK AND DIRTY

Kategori: Allmänt

"EINS, ZWEI,POLIZEI, MARSCH, MARSCH, EINS, ZWEI, DREI, PÅ NATTVANDRING GENOM TURKIETS NÄST STÖRSTA ROCKSTAD, ACHTUNG, ACHTUNG, MEIN KAMPF, NACHTKAMPF, LITE JOBB, MYCKET RÖJ. BRANDON LEE, GOTHIC CIRL, ANNA BLUES, US BILLY, KLAUS & CO, "DO YA LIKE CONCRETE AGONY KREUZBERG ON SATURDAY, TELL ME BABY WHAT YA NEED", EINS, ZWEI, POLIZEI, MARSCH, MARSCH, EINS, ZWEI, DREI, "GOING DOWN TO POTSDAMER SINGIN´ CHECKPOINT CHARLIE AND ANNA BLUES", WILD AT HEART VID KREUZBERG ALL NIGHT LONG, EINS , ZWEI,POLIZEI TILL GREIFSWALDER STRASSE, LETS ROCK, GEBURTSTAGKLUB, MAGNET OCH KNACK KNACK KNAACK, RAMMSTEINGROTTAN FÖR INBJUDNA, EINS, ZWEI, YA GOTTA FEEL BERLIN, TURKIETS NÄST STÖRSTA ROCKSTAD, QUICK AND DIRTY, INDUSTRIROCK, MARSCH, MARSCH, EINS, ZWEI TILL KANTSTRASSE, QUASIMODO OJ QUASIMODO, PUCKELRYGGROCK ALL NIGHT LONG, ACHTUNG BABY, DIE KURVE,.GÄSP,.GUTEN NACHT,.QUICK AND DIRTY".           www.youtube.com/watch?v=jBFMeOm7F5s                     

Kommentarer

  • sara säger:

    hahaha nej du behöver inte oroa dig att jag blev deppig av henne, nej inte ett dugg faktiskt (hon är inget jag vill ströva efter att bli som)kan få såna där impulsiva tankar men går över väldigt fort några minuter så är det glömt, jag har börjat mitt sunda liv idag jag med var och motionssimma och gick på band underbart skönt faktiskt glömt lite hur glad man är efteråt. Så kul i berlin? fint väder? =) xoxo

    2008-09-21 | 17:16:40
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • [Latin Rock Exotic] säger:

    Hum, ja tigerbalm är väl rättså starkt antar jag? Har inte provat att sniffa det :P



    Badger Balms eteriska oljor är iaf välbalancerade och välberäknade, bra för kroppen å knoppen, testade på & what ever you wanna hear, osv osv... ;)



    Hur är läget med dig en natt som denna? :)



    Driftstopp kl 3:00 hum, hur kommer jag klara mig!? :D



    Får hitta på andra saker istället. ;)



    KJAMIS å gonattis fnattis! =P



    /eva

    2008-09-21 | 23:23:04
    Bloggadress: http://www.bodycandy.se/
  • Nitania säger:

    Svar: Jag håller med. Fodral som fodral, egentligen. Nu när jag känner lite mer på ordet är det till och med ganska fint. Fodral. Ett penisfodral, det låter dock en aning mer läskigt.

    2008-09-22 | 13:40:03
    Bloggadress: http://nitania.blogg.se/
  • LitetBus säger:

    Haha, ja tur att vi tog ut varandra då :D Thomas dileva är i alla fall bäst! :D

    2008-09-22 | 18:19:02
    Bloggadress: http://litetbus.blogg.se/
  • Anna säger:

    Aha, tack för musiktips. Aldrig hört talas om dessa. Fint!



    2008-10-19 | 10:31:28
    Bloggadress: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: