deaddogdump

SEXGAME,.DIRTY DANCING & LOST SOULS

Kategori: Allmänt

DET HÄR INLÄGGET VILLE JAG INTE SKRIVA,MEN SKREV DET I ALLAFALL, DET HÄR INLÄGGET VILLE JAG INTE PUBLICERA, MEN GJORDE DET I ALLAFALL FÖR ATT ZANDRA BAD OM DET.  SENT IGÅR KVÄLL,ELLER SNARARE TIDIGT I MORSE, ZANDRA PÅ BESÖK EFTER EN UTEKVÄLL.     ZANDRA"VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER KILLAR EGENTLIGEN, TÄNKER NI BARA MED KUKEN, EN SAMLING PATETISKA HJÄRNDÖDA SPERMIEAMÖBOR UTAN HJÄRTA, EN STARTELVA AV JÄVLA VULGOEGOISTER SOM HAR BLIVIT AV MED BOLLEN OCH VILL LEKA MED MÄNNISKOR ISTÄLLET"!    BL"ORD OCH INGA VISOR, NU FÅR DU ALLT PRECISERA LITE, VAD HAR JAG GJORT NU"?   ZANDRA"JAG PRATAR INTE OM DIG, DU ÄR FIN, JAG PRATAR OM DE DÄR JÄVLA GROTTMÄNNISKORNA UTE PÅ KROGARNA, JÄVLA ÄCKELPUCKON SOM TRYCKER SIN KUK I RYGGEN PÅ EN PÅ DANSGOLVET, JÄVLA TAFSANDE INTERNETPORRFYLLON!  FY FAN, DET ÄR SKIT ATT VARA TJEJ, MAN SKA PUSHA UP, VAXA,RAKA, FÄRGA, BANTA, VARFÖR FÅR JAG INTE VARA JAG, VARFÖR DUGER JAG INTE SOM OCH VEM JAG ÄR? LITE BILLIGT KARTONGVIN,MAN VILL SITTA OCH PRATA LITE, HA MYSIGT,LEVANDE LJUS OCH SÅ,.OCH VAD HÄNDER, EN ASBERUSAD KÅT JÄVEL SLITER OCH RIVER SÖNDER EN, NÅ´N SJUK JÄVLA DRÄGLANDE NOLLA SOM SLUDDRAR OM ANALSEX, FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ KILLAR"!    BL"OK, LUGNA NER DIG, JAG FÖRSTÅR RESONEMANGET, MEN DET ÄR INTE JAG SOM SKRIVER REGLERNA FÖR ALLMENHETEN, JAG HAR MINA EGNA REGLER, OCH DÄR INGÅR RESPEKT, ÖMSESIDIGT SÅDANT":   ZANDRA"JAG VET B, MEN VEM SKRIVER REGLERNA DÅ, VEM HAR ANSVARET FÖR ALLT SKIT DÄR UTE,NÅ´N MÅSTE JU GÖRA DET":    BL"TJA, DET ÄR VÄL PENGAR SOM SKRIVER REGLER ,I FÖRSTA HAND GENOM MEDIA OCH UNDERHÅLLNINGSINDUSTRIN, MTV, INTERNET, SEX SÄLJER, VÅLD SÄLJER.  OM MAN SAMMANFÖR DE TVÅ, DÅ ÄR VI INNE PÅ DET DU PRATAR OM, ATT DOMINERA, ATT FÖRNEDRA, ATT PÅTVINGA SIG PÅ NÅ´N MED TOTAL UNDERKASTELSE SOM SLUTMÅL, ATT ÄGA HELT ENKELT.   ZANDRA"DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT, JÄVLA SKITSAMHÄLLE, MAN BORDE,...BL"SÅ JÄVLA ENKELT ÄR DET INTE, TJEJERNAS EGET ANSVAR SKA INTE AVSKRIVAS BARA SÅ DÄR, DET GÅR ATT SÄGA NEJ. MAN BEHÖVER INTE STÄLLA UPP PÅ SJUKA GREJER, MAN BEHÖVER INTE SUPA SIG REDLÖS  FÖR ATT HAMNA PÅ FEL STÄLLEN I FEL SÄLLSKAP,KÖRA OSKYDDAT SEX MED NÅGRA PUCKON, MAN KAN FAKTISKT VÄLJA SJÄLV.    ZANDRA"NU HÄNGER JAG INTE MED, FÖRST ÄR DET PENGAR OCH ALLT DET DÄR, NU ÄR DET PLÖTSLIGT TJEJERNAS FEL, VAD FAN VILL DU SÄGA EGENTLIGEN"?    BL"SLANTEN HAR JU ALLTID TVÅ SIDOR,INGEN TVINGAR TJEJERNA ATT HELT OKRITISKT SVÄLJA ALLT SKIT SOM MEDIA MATAR DEM MED. TITTA PÅ DAGENS 15 ÅRINGAR, TOTALT VILSNA INTERNET-MTV UPPFOSTRADE STACKARE MED BRÖST UPPHISSADE TILL HAKAN, HALVA BAKEN SYNLIGT ATT VISA,TITTA PÅ MIG, JAG HAR STRING MINSANN,.PATETISKT. OM MAN KLÄR OCH BETER SIG SOM EN RYSK LUDER, DÅ BLIR MAN BEMÖTT OCH BEHANDLAD DÄREFTER".    ZANDRA"MEN VA FAN, MAN MÅSTE VÄL FÅ KLÄ SIG SOM MAN VILL UTAN ATT BLI PÅHOPPAT AV NÅ´N DÅRE, BRÖST ÄL VÄL INTE,....BL"INGET JÄVLA FEMINISTTUGG OM ATT AVDRAMATISERA BRÖSTEN, DE ÄR EN EROGEN ZON,INTE PALLAR TJEJER UPP SINA BRÖST MED PUSH UP FÖR ATT DET ÄR BEKVÄMT, ELLER ATT TUTTARNA BEHÖVER SYRE OCH SOLLJUS, NEJ, DET ÄR FÖR ATT VISA UPP SIG,.MEN VAD ÄR DET FÖR ETT BUDSKAP MAN SKICKAR, VILKA SIGNALER OCH FÖR VEM"?    ZANDRA"NU BÖRJAR DET HÄR SPÅRA UR, DU VRIDER OCH VÄNDER PÅ ALLT, NU ÄR DET PLÖTSLIGT BARA TJEJERNA SOM BÄR SKULDEN FÖR ALLT"!     BL"SKITSNACK, JAG HAR INTE SAGT ATT TJEJERNAS BETEENDE ÄR HELA PROBLEMET, MEN DET ÄR EN DEL AV DET HELA, PLUS FÖRÄLDRARNAS LIKGILTIGHET, SVENSKEN BRYR SIG MER OM SIN HUND OCH PLATT TV ÄN OM SINA UNGAR".    ZANDRA"NU ÖVERDRIVER DU DET HELA, VISST FAN BRYR SIG FOLK OM SINA UNGAR"!      BL"ÖVERDRIVER,.GÖR JAG DET,OK, EN DEL TAR HAND OM SINA UNGAR, ANDRA INTE ALLS. JAG HAR EN BRA EXEMPEL PÅ IDIOTISKA FÖRÄLDRAR, EN SMÅTJEJ KOMMER TILL SKOLAN EXTREMT UTMANANDE KLÄDD, PUSH UP, KORT KJOL OSV, LÄRAREN PÅPEKAR ATT HON SKA INTE KLÄ SIG SOM EN PORRSTJÄRNA,OCH VAD HÄNDER"?  UNGENS  FÖRÄLDRAR SKÄLLER UT LÄRAREN, DERAS DOTTER SKA MINSANN FÅ KLÄ SIG SOM HON VILL VAR HON VILL, OCH SKA BEMÖTAS MED RESPEKT SOM OM HON VAR MODER THERESA,HUR JÄVLA LÖJLIGT ÄR INTE DET HELA"? VILKA JÄVLA PUCKON SOM HELST FÅR SKAFFA UNGAR,SKITA I FULLSTÄNDIGT ATT ENS FÖRSÖKA BRYR SIG OM DEM, FÖRSÖKA UPPFOSTRA DEM,NEJ, MAN GER UNGARNA PENGAR, SKICKAR I VÄG DEM UTOMLANDS FÖR ATT SUPA OCH HÄRJA, DÄR HAR DU DAGENS SVENSKA FAMILJEIDYLL,INTE UNDRA ATT  SMÅTJEJERNA GÅR VILSE OCH TAR KENZA SOM FÖREBILD".   ZANDRA"SANT, DU KANSKE HAR RÄTT OM ALLT DET DÄR ATT DET HELA HÄNGER IHOP PÅ NÅ´T SÄTT".     BL"PRECIS,DET HELA HÄNGER IHOP,DET GÅR INTE ATT ENBART PEKA UT EN GREJ,ALLA HAR SIN DEL,SAMHÄLLET,NÖJESINDUSTRIN,SKOLAN,FÖRÄLDRARNA,KILLAR,TJEJER,OSV".    ZANDRA"MED ANDRA ORD,ALLA TÄNKER MED KUKEN,MER ELLER MINDRE"?    BL"PRECIS,ELLER MED ANDRA ORD,TÄNKER INTE ALLS,.OCH FRAMFÖR ALLT,TÄNKER INTE MED HJÄRTAT".     ZANDRA"MMM, SKÖNT ATT DU FINNS B, GO NATT".   BL"DU MED,GO NATT".       www.youtube.com/watch?v=ohrvYiJmvko           

Kommentarer

  • InreRum säger:

    BL"PRECIS,ELLER MED ANDRA ORD,TÄNKER INTE ALLS,.OCH FRAMFÖR ALLT,TÄNKER INTE MED HJÄRTAT" //gillar

    2008-09-05 | 18:22:01
    Bloggadress: http://inrerum.blogg.se/
  • Qamilla säger:

    jag kan egentligen inte så mycket finska,

    alla på mammas sida är finska...

    men jag fick inte lära mig så mycket så jag försöker nu, då mitt livs kärlek bor bortom det havet..

    det hav jag ska korsa för ett svar.. =/

    2008-09-05 | 18:53:00
    Bloggadress: http://solskensoga.blogg.se/
  • anna säger:

    så sant som det var sagt.. framför allt det där med barnen på slutet. folk ska inte skaffa barn om de inte är beredda att ta hand om dem också och tyvärr är det få som är det när det väl gäller.fast jag kan ändå tycka att man borde kunna gå klädd hur som helst utan att trakasseras, förringas eller på annat sätt dömas. Det gäller ju inte bara för lättklädda människor utan även för alternativa klädstilar som också blir dömda p.g.a. sin stil.

    2008-09-05 | 19:25:24
    Bloggadress: http://szaszaszu.blogg.se/
  • mana bollocks säger:

    tyvärr är jag inte släkt med mike men jag önskar ;D

    2008-09-05 | 20:02:38
    Bloggadress: http://manamonroe.blogg.se/
  • InreRum säger:

    Ny blev jag nyfiken... kloster... kampsporter... gillar kombinationen. Det oväntade. Så när får man läsa ett blogginlägg om det, kan man undra

    2008-09-05 | 20:40:52
    Bloggadress: http://inrerum.blogg.se/
  • sannie säger:

    svar: nehe, du skojar?! min dröm är att få en tatuering designad av henne.

    Jag har haft mina tankar kring detta, men jag tror inte att jag har det som krävs för att lyckas. tyvärr.

    2008-09-05 | 21:56:20
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/sannie
  • A-M säger:

    Här var det ord och inga visor. Bra skrivet! Och sant framför allt.

    Toivon hyvän viikonloppua sinulle.

    2008-09-06 | 07:17:38
    Bloggadress: http://lappan.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Tack för bra råd.



    Ha det bra

    2008-09-06 | 09:22:40
    Bloggadress: http://jagheltenkelt.blogg.se/
  • sara säger:

    hahahaha jag fattar vad zandra menar så "klockrent" men men that's life bara acceptera att det är så ;F nej men haft en trevlig hel såhär långt? här verkligen spöregnar det och usch mår inge bra efter gårdagens bravader ute på stan =P lite mkt av det goda som alltid att man aldrig lär sig =/ :P ha de gött

    2008-09-06 | 15:22:50
    Bloggadress: http://slynsara.blogg.se/
  • Karin säger:

    hehe blir ju 22 vet du;)

    2008-09-06 | 16:19:24
    Bloggadress: http://karinolofsson.se
  • [ M a k e u p Y o u r M i n d ] säger:

    Ja, det kanske är så... att bögarna styr modebranschen. :P



    Man skulle tro att det skulle göra normerna "lite snällare"..... men när man tänker efter så är de säkert bara ute efter att tillfredställa sina behov. :P



    Ja, jag väntar på DO-svar. :)

    2008-09-06 | 17:16:42
    Bloggadress: http://bodycandys.blogg.se/
  • Mr.MASA säger:

    Ja du. Hehe. Man kanske blir lite trångsynt av att bara lyssna på hårdrock. Men det är tyvärr det enda som jag gillar. Kanske kan hålla med till 0,25% angående Cans oxå. Tyvärr, för HammerFall är mitt absoluta favoritband. Hoppas att det inte blir så mycket mer av den varan. Hare!

    2008-09-07 | 16:04:52
    Bloggadress: http://masa91.blogg.se/
  • JENNA säger:

    din profilbild..

    hot !

    2008-09-07 | 17:31:49
    Bloggadress: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: