deaddogdump

HANNA FRIDÉN AND THE CHOIRBABOONS

Kategori: Allmänt

FÖR ATT AVSLUTA DEN HÄR TRAGIKOMISKA HISTORIEN MED OCH OM HANNA FRIDÉN VILL JAG PÅPEKA FÖLJANDE.    HANNA VILL GÄRNA FRAMSTÅ SOM NÅ´N SLAGS FEMINISTISK FÖREBILD OCH DE SVAGAS BESKYDDARE, MEN ÄR I SJÄLVA VERKET BARA EN SIMPEL NÄTMOBBARE SPRUNGEN UR SAMMA KÄLLA, ELLER SNARARE UR SAMMA KLOAK SOM LOWLIFES SOM SCHULMANS, KATRIN OSV.   DET ÄR FRÅGAN OM  MÄNNISKOR SOM SKRIKER HÖGT OCH ANVÄNDER SIG AV RUNDA ORD I ETT DESPERAT FÖRSÖK ATT DÖLJA DEN UPPENBARA BRISTEN AV TALANG.   VISST, DET FUNGERAR JU TILL EN VISS GRÄNS, SKIT DRAR TILL SIG FLUGOR, OCH SKIT MED LUFT I FLYTER, MEN BARA TILLS LUFTEN GÅR UR, OCH SKITEN HAMNAR DÄR DEN HÖR HEMMA, PÅ BOTTEN AV KLOAKEN.    TRICKET ATT GE SIG PÅ ANDRA BLOGGARE ENBART FÖR ATT SKAPA TRAFIK OCH TJÄNA PENGAR  ANVÄNDS FLITIGT AV DEN HÄR TYPEN AV MÄNNISKOR, IBLAND EFTER ÖVERENSKOMMELSE, IBLAND HELT SLUMPMÄSSIGT.    ANG HANNAS PÅSTÅENDEN OM MIN SVAJIGA MENTALA HÄLSA, JAG HAR HELT RENA PAPPER, HANNA I SIN TUR ENLIGT HENNE SJÄLV HAR DIGNOSEN ASPERGERS SYNDROM, OCH ÄMNAR SKRIVA EN BOK OM DETTA.   LÄSER MAN PÅ NÄTET HITTAR MAN BLA FÖLJANDE.     ASPERGERS SYNDROM, EN LINDIGARE FORM AV AUTISM, ÄVEN KALLAD HÖGFUNGERANDE AUTISM.  DEN DRABBADE HAR STORA SVÅRIGHETER ATT FÖRSTÅ AVSIKTEN BAKOM ANDRA MÄNNISKORNAS BETEENDE, HAR SVÅRIGHETER ATT SE SAMMANHANG OCH LIKHETER, FÖRSTÅR INTE HUR ANDRA TÄNKER OCH KÄNNER.    ASPERGERS BARN LEVER I DEN HÄR VÄRLDEN MEN PÅ SINA EGNA VILLKOR, MÅNGA SOM HAR HUVUDDIAGONOS ASPERGERS SYNDROM HAR OCKSÅ ADHD-SYMPTON.   JAG HAR EN VISS FÖRSTÅELSE FÖR HENNES UTBROTT, MEN HENNES SJUKDOM URSÄKTAR INGENTING, I MEDIA  VÄRLDEN LEVER MAN EFTER MEDIAVÄRLDENS VILLKOR, INTE PÅ SINA EGNA VILLKOR.   INGEN SOM PÅSTÅR ATT JAG LIDER AV SVÅR MENTAL SJUKDOM, ÄR STÖRD, SEXIST, IDIOT, BEHÖVER VÅRD ETC KOMMER UNDAN MED SITT SKITSNACK, INGEN GER SIG PÅ MIG OSTRAFFAT, VARKEN FRIDÉN ELLER NÅ´N ANNAN.     APROPÅ HENNES BISITTARE, TJEJKÖREN SOM UPPREPAR DEN STORA LEDARENS MANTRA SOM EN SAMLING BABIANER, DÄR HITTAR MAN BLA HANNAH, SUSANNAH, AIRAM OCH SÅ MIN FAVORIT, LILLA AMRA( MUSLIM) FRÅN NORRKÖPING.   JAG VET INTE VAD SOM ÄR HENNES PROBLEM, SVAJIG SJÄLVKÄNSLA, SVAG SJÄLVBILD, DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE, ORON ATT INTE HA EN ALLTFÖR FÖRDELAKTIG YTTRE, INGEN ANING, MEN HON TYCKS BEDRIVA NÅ´N SLAGS PERSONLIG KORSTÅG MOT MIG.     HON HAR TIDIGARE SKRIVIT SKIT OM MIG HOS EN ANNAN BLOGGARE, I HANNAS BLOGG SKREV HON FÖLJANDE INKLUSIVE FELTRYCK:   " ANG BRANDON LEE SÅ GÖR UD RÄTT ATT INTE HA NÅGON KONTAKT MED HONOM HANNA.   HAN HAR HÄNGT EFTER MINA VÄNNER ÖVER INTERNET I ETT ÅRS ITD OCH ÄR UPPENBARLIGEN GRAVT STÖRD SÅ HÅLL DIG UNDAN HONOM BARA".   AMRA (MUSLIM).   EH, VAD SKA MAN SÄGA, EN TILL MENTALPATIENT?   JAG KÄNNER INTE HENNES VÄNNER, HAR INGEN SOM HELST ÖNSKAN ATT GÖRA DET HELLER, DET HON SKRIVER ÄR REN STRUNT UR HENNES VIRRIGA  HJÄRNA, PSYKAKUTEN NÄSTA, SÖK VÅRD FÖR DIN FÖRFÖLJELSEMANI AMRA LILLA!    JA,JA, VAD BLIR DET FÖR VIBBAR OM MAN SÄTTER IHOP DEN FÖRSTA BOKSTAVEN AV  DE  SAMTLIGA  INBLANDADE DAMERNAS NAMN?    MMM, DET BLIR AASHH,..TÄNK PÅ ENGELSKA, VAD ÄR DET FÖR VIBBAR MAN FÅR?    NEJ, JAG TYCKER ATT FOLK SOM SÄTTER RUBRIKER SOM "SKRIKA TORRFITTA TILLSAMMANS" SKA TA KONTAKT MED KÖRMEDLEMMARNA, SÅ ATT DE TILLSAMMANS KAN SKRIKA TORRFITTA OCH FÖRHOPPNINGSVIS KAN TRÄNA UPP SIN BEGRÄNSADE FÖRMÅGA FÖR TEXTFÖRSTÅELSE, GE INTE UPP, DET FINNS HJÄLP ÄVEN FÖR DOM GRAVT STÖRDA.     PUSS PÅ BABIANSTJÄRTEN HANNA OCH KÖREN,.OCH GLÖM NU INTE ATT RAKA BENEN.       www.youtube.com/watch?v=vOgpL2wS6Ow                   

Kommentarer

  • juliasbullar säger:

    sv;



    hm, nu förstår jag inte riktigt...

    2009-01-17 | 16:11:52
    Bloggadress: http://juliasbullar.blogg.se/
  • Den allvetande säger:

    men du är ju faktiskt störd som folk påstår? du förföljer folk i flera månader, skriver anonyma kommentarer på deras bloggar och är allmänt skev? jag undrar egentligen vad du kan tänkas ha för problem? du kanske gör en etnografisk undersökning? det är väl det enda logiska jag skulle hitta till ditt beteende, du är själv en jävligt ful kille som stöter på yngre tjejer och smickrar in dig för att sedan kalla dem och deras kompisar för subbor, horor och liknande? jag är övertygad om att du är glad som fan att hanna friden ens svarade på dina kommentarer för det får dig att känna dig viktig men du är inget annat än en psykiskt störd människa och en jävligt ful sådan dessutom!

    2009-01-17 | 19:28:02
  • A-M säger:

    Men dra på trissor.

    Nu blir jag förbannad när jag läser vad du får för svar.

    Kommer inte att försvara Brandon, det behövs inte, jag VET vilken go kille han är.

    2009-01-17 | 19:33:25
  • Brandon Lee säger:

    Men jösses,den allvetande på besök,nu måste jag passa på och fråga, vad är livets mening? Jag tror att det är följande:Bananskalet är större än bananen, lite som att kondom är,.ja,du vet. Men du allätaren,.ursäkta allvetaren, jag lämnar aldrig anonyma kommentarer,utan lämnar alltid bloggadressen,maildito,ibland även telefonnummer. Bra mycket mer än man kan säga om dig,inget namn,ingen bloggadress,ingen mailadress, en sån typisk feg anonym stackare utan liv. Kanske en hårig rabiatfeminist,kanske en ur babiankören, möjligtvis ordföranden ur subbans fanklubb,skaffa dig ett liv! Jag vill inte göra dig besviken, men jag är faktiskt jävlig snygg, trevlig,smart och dejtar med stor framgång, dock inte med håriga feminister. Ha det allätaren,nu måste jag dra, en riktigt snygg blondin väntar ,puss på stjärten raring!

    2009-01-17 | 21:01:24
    Bloggadress: http://deaddogdump.blogg.se/
  • Anonym säger:

    lilla gubben du har lämnat anonyma kommentarer på folks bloggar så det ryker omdet! ditt ip är spårat och det leder tillbaka till dig sålilla gubben komite hit och hävda dig, du dejtar inget och ingen och du är inget och inget....förutom en psykiskt sjuk människa vars ända njutning är just att kommentera anonymt på tusentals tjejers bloggar så ta och håll käft va? jag kan ju slå vad om att hälften av alla snällakommentarer som finns är har du skrivit till dig själv för du är helt enkelt inte frisk, och det ärdagens sanning

    2009-01-17 | 21:16:24
  • Dennis säger:

    Tackar för kommentaren! Det uppskattas.



    Sköt om dig.

    2009-01-18 | 10:09:40
    Bloggadress: http://www.dennism.se
  • Malin säger:

    San Sebastian är faktiskt en av mina favoritlåtar med SA :)

    Saknar faktiskt familjen som fasen just nu men det går upp och ner, det brukar vara värre nu när det är nyligt sen jag träffade dom :) Jag är EXTERMT barnkär, då det kommer till mina syskonbarn så blir jag en sån jävla sucker :P

    Hur är allt med BL då? Ha de guld!

    2009-01-19 | 23:42:41
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här: