deaddogdump

LIFELONG HANGOVER

Kategori: Allmänt

FICK ETT OVÄNTAT BESÖK IGÅR, MIN GAMLA POLARE FRÅN LONDON DÖK UPP, PETE THE MEAT, EN GALEN JÄVEL AV DEN HÖGRE SKOLAN, VERKLIGEN RUBBAD, MEN EN KUL SKIT.  HAN ÄR STÄNDIGT I RÖRELSE, PRATAR JÄMT OCH FÖR DET MESTA  OM TOTALT OBEGRIPLIGA SAKER.   ORDEN VÄLLER FRAM SOM EN OSAMMANHÄNGANDE, RINNANDE MASSA, LITE SOM ETT AVFÖRINGSPROV FRÅN EN KOLERAPATIENT, BÅDE VAD DET GÄLLER INNEHÅLLET OCH KONSISTENS, COCKNEYTUGG DÄR MAN SVÄLJER HALVA ORDET UTAN ATT TUGGA.  VILL MAN UMGÅS MED SNUBBEN BÖR MAN VARA VACCINERAD, HELST MOT RABIES,DIVERESE TROPISKA OCH VENERISKA SJUKDOMAR, HJÄRNSLÄPP, ETC, MED LITE TUR KOMMER MAN UNDAN MED INTE ALLTFÖR DJUPA PSYKISKA SÅR OCH SVÅRT RUBBAD DYGNSRYTM.   SÅ, PETE THE MEAT LIGGER PÅ SOFFLOCKET OCH LÄSER EN BOK I R-LÄGE, DVS REVERSE, BÖRJAR FRÅN SISTA SIDAN OCH AVANCERAR BAKLÄNGES GENOM STORYN, VARFÖR, EH, FRÅGA INTE MIG, INGEN ANING.  LITE UDDA, OCH EN ANING OROVÄCKANDE, SÅ JAG FRÅGAR OM HAN VILL FÖLJA MED IN TILL STAN.   DET VILL HAN,MEN,: "SURE MUCKER, UN MOMENTO, I´M GONNA DROP THE KIDS OF AT THE POOL".   BL"YA WHAT!?    PTM"YA KNOW, SEE A BROWN FRIEND OFF TO THE COAST".     BL"????".     BTM"WAKEY,WAKEY, HAVE A SHIT"!     BL"EH, RIGHT, 10 MINUTES".     PTM"FURY MUFF".    DET GÅR 20 MINUTER, 25, 30, TYST OCH STILLA SOM I GRAVEN.   BL"PETE"?    PTM"YEA"?    BL"AR´YA COMIN´OR WHAT"?    PTM"COOL MUCKER, I´M JUST SHAKIN´HOT WHITE COCONUTS FROM THE VEINY LOVE TREE, HÄ,HÄ":    BL"FUCKIN TOSSER".    PTM"HÄ,HÄ, WHY SO PISSED, WHO TOOK THE JAM OUT OF YOUR DOUGHNUT"?     BL"DON´T ASK".     BTM"AN WIZARD´S SLEEVE"?    BL"FUCK YA, C´MON".    NÅ VÄL, VI KOMMER I VÄG EFTER MÅNGA OM OCH MEN, PETE KÖR, PARKERAR "BRITTISKT", DVS PÅ RÄTT SIDA, MEN MOT TRAFIKRIKTNING, EN SNUTBIL PASSERAR, STANNAR OCH BACKAR TILLBAKS.   SNUTEN PÅPEKAR ATT MAN INTE FÅR PARKERA MOT TRAFIKRIKTNING, PETE FÖRKLARAR ATT BARA BACKVÄXELN FUNGERAR, SÅ VI KOMMER ATT KÖRA ÅT RÄTT HÅLL NÄR VI KOMMER TILLBAKS.  SNUTEN SER LITE FÖRVIRRAD UT, JAG HOPPAR IN OCH VÄNDER BILFAN, PETE MUTTRAR NÅ´T OM FUCKIN´COZZERS, SNUTEN PLOCKAR FRAM SITT BLÅSRÖR, PETE TESTAS GRÖNT, JAG MED.   FARBROR BLÅ FÖRSVINNER, PETE MUTTRAR ATT HAN SKA "TAKE A PISS OF THESE SWEDISH JAMROLLS", JAG TYCKER ATT VI SKA  KÄKA LITE.   OK, PUB NÄSTA, PETE TJURAR LITE, VILL AV NÅ´N ANLEDNING FORTSÄTTA DEN GRÖNA LINJEN SÅ SERVITÖREN FÖRSES MED EN "GIVE US A PINTA EASY MUCKER",  JAG BESTÄLLER BIFFSTEK SOM PETE TYCKER SMAKAR SOM "SPAM FRITHE WITH MINERALS" , OSV,  JA, SOM SAGT, HAN ÄR KUL MEN SKUM, OCH IBLAND TJURIG SOM FAN OCH ALLA HANS KUSINER.  EFTER NÅGRA TIMMAR LYCKAS JAG SKYFFLA IN PETE THE MEAT I TÅGET, STOCKHOLM -ARLANDA NÄSTA, PETE ÄR KUL SOM SYFILIS I ARMHÅLAN UTAN DEODORANT, MAN BLIR  TOTALT NOLLSTÄLLT AV HANS ORDDIARRÉ, EN DAG ÄR MER ÄN NOG,.MEN MAN KAN INTE LÅTA BLI ATT ÄLSKA DEN TOKIGA JÄVELN, SÅ ÄR DET BARA,.NÅ´N SOM VILL DEJTA PETE THE MEAT?        www.youtube.com/watch?v=NBJAvy4HCdQ      

Kommentarer

  • Joella säger:

    sv: haha, låter bra. ;)

    2009-01-12 | 17:26:52
    Bloggadress: http://talkingbird.blogg.se/
  • malinm.se säger:

    de vibbarna låter perfekta :D

    2009-01-12 | 20:56:48
    Bloggadress: http://malinm.se
  • Michelle säger:

    sv. hahahaaa!! Jo, dt var fint i London, galet ont i fötterna bara. Som tur förstod jag vad alla sa hahaa.. :)

    2009-01-12 | 21:56:13
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • Nightfall säger:

    sv: Javisst är det Sonata ARctica jag menar :)

    2009-01-12 | 23:11:06
    Bloggadress: http://nightfalls.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha din vän verkar vara en skön lirare, han hade jag lätt velat träffa! Hade dock inte förstått ett skit av vad han sa men antagligen skulle jag skratta oavbrutet ändå!

    Så fruktansvärt skönt att vara tillbaka i Peking, känns också bra att höra att staden känns mer komplett med mig i den. Men vilken stad behöver inte en vilsen pitebo för att bli komplett?

    Ha de guld, nu ska jag svimma i sängen! Pusskram

    2009-01-12 | 23:58:42
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Jag arbetar på Gustavsberg, jag gör kranar :) Nope inga utvecklingsstörda där även om man kan undra ibland :) Ha det!

    2009-01-13 | 00:07:19
    Bloggadress: http://emeliemarienystrom.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Volvo packar falukorv.

    Vilken idé. Jag tror du har något på gång. krisen är över. Halleluja!

    =)



    men varför kallas han "the meat"?

    2009-01-13 | 04:52:57
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Caroline säger:

    Jag tror att det är sant minsann.



    Jag hoppas på att mitt projekt ska bli klart idag. Mitt nyårslöfte är sannerligen att aldrig skjuta upp något. Vad är ditt?

    2009-01-13 | 09:53:50
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: