deaddogdump

PLATITUDE

Kategori: Allmänt

DAGENS RÄTT, PYTTIPANNA ,DEL 1.  FÖRST LITE OM ATT SÄTTA EN RUBRIK, SVÅR KONST MEN SAMTIDIGT ETT UTSÖKT TILLFÄLLE ATT LOCKA LÄSARE.  OM MAN ENBART LÄSER RUBRIKEN FINNS DET ALLTID PLATS FÖR EGNA TOLKNINGAR VAD DET HANDLAR OM,ELLER VAD MAN ÖNSKAR ATT DET HANDLAR OM.   SÅ, NÅGRA BRANDON LEE TOLKNINGAR AV EXPRESSENS RUBRIKER I DAG.   1. "BERT ÄR UTE OCH CYKLAR"= BRA FÖR FORMEN, BERT HAR ETT UPPENBART BEHOV AV MOTION.    2 "ADOLF HITLER HAR OMHÄNDERTAGITS"= EH, ÄR DET INTE LIIIITE FÖR SENT FÖR DET?    3"STJÄRNAN FAST FÖR DOPING-RÖKTE GRÄS"= ETT ALTERNATIVT METOD FÖR GRÄSKLIPPNING,DOCK VÄLDIGT TIDSKRÄVANDE.    4."KÄNDISARNA ÄR STORLEKEN STÖRRE"= ÄT UPP DIG OM DU VILL BLI KÄND, BANTA OM DU VILL AVSLUTA KARRIÄREN.    5."ALLT KAN HÄNDA NÄR DE DÄR ÄR PÅ ISEN"= HALLÅ, KUNGAFAMILJEN, SLOTTET LIGGER ÅT ANDRA HÅLLET,DET HÄR ÄR GLOBEN.         DAGENS RÄTT, PYTTIPANNA, DEL 2.    BRANDON LEE HADE ETT HJÄRTLIG MENINGSUTBYTE MED HANNA FRIDÉN I DAG ANG HENNES INLÄGG OM ETT TURKISK BADHUS UNDER RUBRIKEN "BYGG INTE EN HAMAN PÅ SÖDER"!,.LITE FELSTAVAT AV HANNA, DET HETER FAKTISKT HAMAM.  NÅ VÄL, HON HADE SINA ÅSIKTER, JAG MINA, HANNA BLEV EN ANING SUR OCH SKREV BLA FÖLJANDE I SINA SVAR; ATT,.BL LIDER AV SVÅR MENTAL SJUKDOM,.BL ÄR STÖRD  SEXIST OCH SKRIVER SKITDÅLIGT,.BL ÄR EN JÄVLA IDIOT, BL BEHÖVER VÅRD,ETC, INGET VIDARE SNÄLLT AV HANNA, ELLER HUR?  HON PÅPEKADE OCKSÅ ATT JAG HAR KALLAT HENNES TJEJKOMPISAR FÖR BLÅSTA HOROR, OCH HON HAR TIDIGARE PÅSTÅTT ATT JAG GÅR IN I TJEJERNAS BLOGG OCH KALLAR DE HOROR OCH IDIOTER OSV.   NÄR HON SKREV DET SÅ BEGÄRDE JAG ATT HON SKULLE BEVISA DET, ELLER SLUTA PRATA SKIT OCH HÅLLA KÄFTEN.   DÅ SVARADE HANNA ATT HON SKULLE SKRIVA ETT INLÄGG OM DET, OCH LÅTA DE DRABBADE LÄNKA TILL DET.   HON SKREV ALDRIG NÅ´N INLÄGG AV DEN ENKLA ANLEDNINGEN ATT JAG KALLAR ALDRIG NÅ´N HORA, ELLER GÅR IN HOS NÅGRA OCH KALLAR DE IDIOTER OCH HOROR, HANNA LJUGER HELT ENKELT.  HON HAR EN TENDENS ATT ALLTID VETA BÄST, ALLTID HA RÄTT,.JA,EN BESSERWISSER AV KLASSISK SNITT.   HON AVSLUTADE MED ATT HON SKULLE ALDRIG MER GODKÄNNA EN KOMMENTAR FRÅN MIG.  LITE MÄRKLIGT ATT HON BESKRIVER MIG SOM EN KVINNOFÖRTRYCKARE AV TREDJE GRADEN, JAG SOM HAR SÅ MÅNGA TJEJKOMPISAR SOM UPPSKATTAR VÄNSKAPET OCH HAR BARA GODA TANKAR OM MIG.  OM NI ÄR INTRESSERADE AV HENNES UTBROTT, KIKA IN HOS HENNE I METROBLOGGEN, HANNA´S LÄSARE HAR STRÖMMAT IN  HOS MIG I DAG FÖR ATT MED EGNA ÖGON BESKÅDA ODJURET BRANDON LEE.  NI KAN OCKSÅ PASSA PÅ ATT GÖRA EN BEDÖMNING AV HENNES MENTALA HÄLSA, AVGÖRA VEM DEN ÄR SOM HAR STÖRST BEHOV AV VÅRD, FRIDÉN ELLER LEE.    www.youtube.com/watch?v=9MHuNPnKKhk        

Kommentarer

  • korven säger:

    Brandon, hennes reaktion att hon inte tänker godkänna dina kommentarer säger väl allt. Du är för stor i orden helt enkelt. Det man inta kan bräcka slopar man under mattan. Jag känner inte dig, men odjur? My god, du är lika mkt odjur som jag är fet valross.



    Fixa hennes nummer så kan dom fixa hennes näsben. Eller mer om du vill det.. HAHAH.



    See ya bro :)

    2009-01-15 | 19:14:37
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Najnaah säger:

    Haha, jag tror bara att du helt och hållet (ursäkta det ungdomliga uttrycket) "ägde" henne. Hon kände väl att du var överlägsen henne och hon kände sig hotad. Nåväl, man får väl ta sådana saker med en nypa salt.



    Ja, utomlands skulle väl vara trevligt och åka:D Så slipper man bli deppig nästa gång regnet kommer.

    Och haha du får behålla bilderna bakom pannbenet;)

    Ha det så fint!

    2009-01-15 | 20:16:30
    Bloggadress: http://najnaah.blogg.se/
  • trice säger:

    Jaså så du tränar så pass ofta. Mitt mål är att också hinna göra det. Eller rättare sagt ta mig tid att göra det. :) Ska bli stark som pippi! XO!

    2009-01-15 | 21:07:42
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Malin säger:

    Satans i gatans, luleå förlorade med 4-3! Meeen de kan ju som sagt inte vara bäst hela tiden ;D

    Angående att jag är sjuk för att jag fester för mycket är det mest absurda jag någonsin hört, jag tror mer på att jag sjuk för att jag har druckit för lite! Men det ska det bli ändring på imorgon! :D

    Grymt imponerande dock att du inte varit förkyld på 12 år, det är en lång tid, tom längre än halva min livslängd! :D

    Lycka till med jobbsökandet och länka nu till mer sonata! Ha de gott ;)

    2009-01-15 | 21:18:56
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Sandra säger:

    sv: Delvis sant. Själv tycker jag att det är ett av deras bästa! :P

    2009-01-15 | 21:19:31
    Bloggadress: http://lovetrouble.blogg.se/
  • Jackeline Perez säger:

    nu tror jag det är så att du och fler tolkat texten åt andra hållet. eller så var jag inte tydlig nog.



    Jag går inte och tänker varför hatar folk mig, absolut inte. Det är så att dykt upp lite roliga saker från när man var lite. Ser det mer som en rolig & löjlig grej, inget man ska tycka synd om :)



    Kram Brandon!

    2009-01-15 | 23:28:15
    Bloggadress: http://perezjackeline.blogg.se/
  • Dragana säger:

    Hahah, det där om Adolf Hitler, klockrent! Hehehe.

    2009-01-16 | 03:13:32
    Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/
  • Lissan säger:

    Grym låt =)

    Ha en najs fredag..

    2009-01-16 | 13:06:36
    Bloggadress: http://lissans.blogg.se/
  • fröken gud: säger:

    självklart! jag är också ateist. när det gäller alla andra gudar än mig själv då. då är jag jäävla troende. och du får 10 mercedes benz om du knäböjer. knäböjande är det bästa jag vet!



    "beskåda odjuret"... HAHAHAHAHAHAHA!!! :)

    2009-01-16 | 13:07:30
    Bloggadress: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
  • sfv säger:

    Vet inte om någon har påpekat det här före mig. Snälla skriv inte med stora bokstäver och dela in texten i stycken. Kunde läsa tre rader, sen blev det omöjligt att läsa. Synd, din blogg kanske är bra, men nu får jag aldrig veta det.

    2009-01-16 | 22:47:07

Kommentera inlägget här: