deaddogdump

BYE BYE BEAUTIFUL

Kategori: Allmänt

SÅ MINA SMÅ LAMM, NU HAR VI NÅTT SLUTMÅLET FÖR VÅR GEMENSAMMA RESA, HÄR SKILJS VÅRA VÄGAR ÅT.   DEN HAR VARIT EN FIN RESA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, NI HAR VARIT DET BÄSTA RESESÄLLSKAPET MAN KUNDE ÖNSKA SIG, MEN DET FINA MED EN RESA ÄR INTE ATT NÅ SLUTMÅLET UTAN SJÄLVA RESAN, NÄR MAN VÄL ÄR FRAMME ÄR RESAN SLUT, FÖRTJUSNINGEN MED DET HELA GÅR FÖRLORAD,.DET ÄR DAGS ATT GÅ VIDARE.    TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER MED MYCKET VÄRME OCH HJÄRTA, TACK ATT NI TOG EN WALK ON THE WILD SIDE MED BRANDON LEE, JA, TACK FÖR ALLT.    DEN ALLRA SISTA LÅTEN ÄR FÖR ER ALLA,.OCH FÖR VAR OCH EN,..HA ETT BRA LIV OCH HEJ  DÅ.        www.youtube.com/watch?v=hTdhXxxWREo                 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Väldigt tråkigt när man äntligen hittat en blogg som delar med sig av vettig musik, så försvinner den! =)

    sköt om dig Brandon

    2009-02-18 | 14:09:17
    Bloggadress: http://daemona.blogg.se/
  • A-M säger:

    Finner inga ord :-(

    2009-02-18 | 17:13:35
  • Anonym säger:

    nä 29 000 är rätt mycket, 15 gick min på inklusive försäkrning o.s.v, men det var det värt! ja jag är SÅ trött på småland, har vantrivts här i ett år nu, även om det är en fin stad, så nä det är inte "jag" så att säga, trevlig helg på dig!

    2009-02-19 | 09:54:14
    Bloggadress: http://KarinOlofsson.se
  • fröken gud säger:

    du var en jävel på att få folk att må bra med dina knäppa jävla kommentarer. jag vill ha mer walk on the wild side och blev faktiskt arg när du skulle lägga ner. hah! men nu har jag lugnat ner mig. så t a c k. :)

    2009-02-19 | 12:56:06
  • korven säger:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!

    2009-02-24 | 12:51:05
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: