deaddogdump

CLASSIC VS ROCK

Kategori: Allmänt

SÅG ETT TV PROGRAM I TISDAGS SOM KALLAS MUSIKMINISTERIET.   DE HADE ETT BLINDTEST  ANG INSTRUMENT, DYRT MOT BILLIGT, KAN PROFFSEN HÖRA SKILLNADEN.    PÅ PLATS FANNS BLA LINDA LAMPENIUS, JANNE "TUNGAN" SCHAFFER, KJERSTIN DELLERT OSV, MUSIKER, SÅNGARE, KRITIKER ETC, MED ANDRA ORD, DE MED MUSIKÖRA,.ELLER?    MAN JÄMFÖRDE GIBSON LES PAUL GITARR MED EN POSTORDERGITARR, EN STRADIVARIUS FIOL MED EN BILLIG SKOLFELA, OCH ETT YAHAMA PIANO MED I-PHONE,.JA, MAN KAN FAKTISKT "SPELA" MED EN I-PHONE.    ALLTSÅ, JAG SKÄMS, INTE MÅNGA SOM FICK ALLA RÄTT MEN BLA LINDA GJORDE DET, JANNE DÄREMOT KUNDE INTE HÅLLA TUNGAN RÄTT I MUNNEN, FÖR HONOM VAR POSTORDERGITARREN BÄTTRE ÄN GIBSON, NÅ´N ANNAN GILLADE BÄTTRE I-PHONE ÄN YAMAHA,.BEDRÖVLIGT, JAG FICK ALLA RÄTT, OCH INTE FAN ÄR JAG MYCKET TILL MUSIKER.   JA,JA, KLASSISK SLOG ROCK, DE SKOLADE SLOG DE MED ATTITYD, LINDA VANN MED EN BRÖSTLÄNGD INK VÅRTAN.    MEN OK, DET ÄR INTE INSTRUMENTET SOM GÖR MUSIKERN UTAN TVÄRTOM, MEN LITE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR BÖR MAN KUNNA, ELLER HUR?     FAST, OM VI TAR NÅGRA ANDRA PROFFS, TEX EN KOCK, KAN DE SKILJA SMAKEN MELLAN STEKTA GRISKULOR VS STEKTA GETKULOR I ETT BLINDTEST,.JAG TVIVLAR PÅ DET.    KAN KORVKUNGEN KOTTEBY I ETT BLINDTEST AVGÖRA OM HAN TUGGAR FALUKORV ELLER SAUNALENKKI,.JA, DET KAN HAN, GARANTERAD SOM AMEN I KYRKAN!    SÅ, SOM DAGENS LÅT, LINDA SPELAR AVE MARIA FÖR KOTTEBY, BÅDA TVÅ VET HUR SAUNALENKKI SMAKAR, VAD DE VET OM VARANDRA LÅTER JAG VARA OSAGT PGA FRU KOTTEBY.        www.youtube.com/watch?v=xWi0x_aOzeM                  

Kommentarer

  • Trice säger:

    Kunde ju iofs varit värre,,.. kunde legat hemma sjuk,övergiven och utan perversa drömmar! Tack för omtanken,.det värmer!/trice

    2009-02-05 | 20:55:20
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Jackeline Perez säger:

    haha nä inte på någon livsmedelsbutik :p

    det är våra sponsorer som har gett oss det...



    kram LEE

    2009-02-05 | 20:57:43
    Bloggadress: http://perezjackeline.blogg.se/
  • fröken gud: säger:

    jooo, jag är ett såntdär bubbelplastpervo! ja?! dom med lite luft i, de är så frustrerande! man måste liksom kääämpa och FÅNGA luften in i ett hörn innan det smäller! hahaha! det har du ju jäkligt rätt i! med smileys i? jäklar, läskigt! sånna helvita är också läskiga! vilken grabben gud? nu vet du nog mer än jag själv ens gör! hahaha! jag regerar själv här uppe i himlen, och så skall det förbli! :)



    och "KAN KORVKUNGEN KOTTEBY I ETT BLINDTEST AVGÖRA OM HAN TUGGAR FALUKORV ELLER SAUNALENKKI,.JA, DET KAN HAN, GARANTERAD SOM AMEN I KYRKAN!" aaaaaaaahahahaha!

    2009-02-05 | 21:58:35
    Bloggadress: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Att jämföra en ordentligt köttig saunamakkara med falukorv är på gränsen till olagligt....hahaha!!!



    jag skulle kunna blindtestas på det.

    Absolut.

    Den sjukt mjöliga skiten är falukorv.

    =)



    Bra att du låter det sista vara osagt.

    För husfridens skull.

    hahah....

    2009-02-05 | 21:59:22
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • michelle säger:

    sv. sant, jag e brunette.. tror jag har färgat håret så länge att jag inte minns längre.. hehe..! :P

    2009-02-06 | 13:19:05
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • korven säger:

    Svenskar lider av mycket som jag inte vill ta del av. Bacillskräck par exemple. Min biologilärare brukade skita ner sina barns nappar när dom var små för att bygga upp deras immunförsvar, men bara när hennes man inte såg på. Hon är en mycket klok kvinna måste jag lägga till. Bästa läraren på skolan som faktiskt bryr sig om eleverna.



    Om Kotteby är korvkung, är jag då korvprinsessa? Eller måste jag paketera falukorv för att förtjäna den titeln?

    2009-02-06 | 15:12:57
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: