deaddogdump

REBORN FOR A WHILE

Kategori: Allmänt

DET HÄR ÄR ETT INLÄGG SOM EGENTLIGEN INTE EXISTERAR, MENINGEN VAR ATT SLÄCKA NER DEADDOGDUMP  EFTER "THE LIFE, A LATE GOODBYE, BE YOU", KLICKA PÅ DEN RÖDA UTROPSTECKNET "TA BORT BLOGG".   ATT DET INTE BLEV SÅ ÄN BEROR PÅ, ATT CIA SOM VAR PÅ BESÖK MED SIN KOMPIS PÅPEKADE  FÖLJANDE:  DE FLESTA HAR NOG INTE FÖRSTÅTT INNEBÖRDEN AV "THE LIFE, A LATE GOODBYE, BE YOU", VAD JAG VILLE SÄGA MED DET, OCH ATT JAG INTE HAR SÅ MYCKET MER ATT SÄGA.    HON TYCKTE OCKSÅ ATT MAN ÄR SKYLDIG ATT SKRIVA EN TYDLIG DÖDSRUNA, RIP INNAN MAN TAR BORT BLOGGEN, OCH ATT JAG SKA FUNDERA ÖVER  BESLUTET ATT SLÄCKA NER OCH SLUTA  BLOGGA.     EFTER MÅNGA OM OCH MEN , OCH  EN HEL DEL BESLUTÅNGEST  FÅR DEADDOGDUMP LIGGA KVAR TILLS VIDARE, MEN BARA TILLS VIDARE, NÄR 69 EYES LÅTEN BRANDON LEE DYKER UPP IGEN SOM LÄNK, DÅ ÄR DET SLUT, FÖR ALLTID.    JAG HAR TÄNKT PÅ ALLA VÄNNER OCH SLÄKTINGAR SOM FLYTTADE FRÅN  SVERIGE UNDER 2008, BRORSAN TILL L.A LIKSOM JIMMY, ANNA BLUES VIA TYSKLAND TILL "THE BIG EASY", ZANDRA TILL LONDON,  OCH NU  NÅGRA GODA VÄNNER FRÅN STOCKHOLM SOM FLYTTAR TILL MALAYSIA  FÖR ATT STANNA DÄR 1,5 ÅR,. DET BLIR TOMT, INNEHÅLLSLÖST, UTAN VÄRME, DET ÄR KANSKE DAGS ATT RÖRA PÅ SIG, BÅDE VAD DET GÄLLER DET VERKLIGA LIVET OCH DET INOM BLOGGSFÄREN.     DE HÄR SOM FLYTTAR TILL MALAYSIA HAR EN LITEN, MYSIG TVÅA I GAMLA STAN DE SKA HYRA UT UNDER TIDEN DE ÄR BORTA, SÅ DE FRÅGADE MIG OM NÅ´N PÅLITLIG HYRESGÄST.   TÄNKTE GENAST PÅ EN SOM BOR I STOCKHOLM, MEN INTE ÄR NÖJD MED SITT BOENDE OCH RINGDE HENNE,.INGET SVAR.    GAV HENNES NUMMER TILL MINA VÄNNER(SORRY S),DE FICK INGET SVAR HELLER SÅ LÄGENHETEN GICK TILL EN LULEÅTJEJ SOM DE KÄNNER.  SYND, VERKLIGEN SYND, EN SKITMYSIG LÄGENHET PÅ ETT BRA OMRÅDE OCH MED LÅG HYRA, INGET MAN HITTAR VARJE DAG I STOCKHOLM.      JA,JA, VI FÅR VÄL SE HUR DET BLIR MED BLOGGANDET,  NÅGRA  AV ER UNDRAR OCKSÅ VARFÖR JAG ENBART ANVÄNDER  VERSALER OCH RENT ALLMÄNT  STRUNTAR  ALLA SKRIVREGLER.    ENKELT, FÖR ATT JAG KAN OCH VILL,  DET KÄNNS SÅ JÄVLA BEFRIANDE SKÖNT ATT SKITA I ALLA REGLER SOM MAN  I VANLIGA FALL MÅSTE FÖLJA.    FÖR DE SOM ALDRIG KLICKAR PÅ LÄNKEN UNDER INLÄGGET VILL JAG PÅPEKA FÖLJANDE:  LÅTTITELN OCH SPECIELLT LÅTTEXTEN ÄR NÄSTAN ALLTID EN VIKTIG DEL AV INLÄGGET, DE HÖR IHOP, LYSSNAR MAN INTE LÅTTEXTEN MISSAR MAN FÖR DET MESTA POÄNGEN MED INLÄGGET,ELLER I ALLAFALL DET MESTA AV MITT BUDSKAP.    DET HAR ALDRIG VARIT MENINGEN ATT DET SKULLE VARA LÄTT ATT LÄSA DDD, ELLER ATT BEGRIPA SIG PÅ VAD JAG VILL SÄGA, DET GÄLLER ATT ANVÄNDA HJÄRNAN OCH DRA EGNA SLUTSATSER.    VILL MAN KOMMA LÄTT UNDAN SÅ KAN MAN JU ALLTID LÄSA BLOGGAR DÄR MAN LÄGGER UT BILDER PÅ KAFFEMUGGAR OCH DAGENS OUTFIT, OCH DÄR KOMMENTARER LIGGER PÅ "GUD SÅ FIN" NIVÅ, HJÄRNDÖD PLADDER FÖR HJÄRNDÖDA ÖGONBLICK, SJÄLSLIGT FASTFOOD FÖR DEN STORA MASSAN.   HA DET MINA SMÅ LAMM OCH PASSA PÅ ATT DANSA MED HONOM SOM DANSAR MED VARGARNA, NÄR MUSIKEN TYSTNAR,. DÅ ÄR FESTEN ÖVER.       www.youtube.com/watch?v=Iap7PpYNcXQ                  

Kommentarer

  • Siri säger:

    Somvanligt står du för de vettiga kommentarerna. Du får mig alltid att känna mig så ung & dum! haha.

    Tack. Behöver alla komplimanger för frissan jag kan få, är fortfarande osäker!

    Jo, upptäckte idag att det inte funkar att försöka återuppta gammal kärlek. det fanns ju en anledning till att jag slutade träffa honom från början... men man kan ju inte låta bli!



    puss på dig

    2009-01-25 | 19:14:27
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • korven säger:

    äh, jag menar det ju inte, det fattar ju du med. Jag önskar bara att allt kunde ordna sig. När jag skriver ner allt på bloggen och det arkiveras är det så svårt att glömma, samtidigt är det ett sätt att bli av med skiten. jag önskar att jag aldrig började blogga, men det är ju inte bloggen som är problemet, utan min livsstil.



    vad fan ska jag göra brandon? :/

    2009-01-25 | 19:28:44
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja visst får du det, Vickan är ledig och giftassugen ;D

    Vad tror du om att komma på mitt bröllop och sjunga en truddilutt? ;D Ha de guld BL så hörs vi, krampuss

    2009-01-25 | 19:56:58
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Malin säger:

    Och angående att du funderar på att ta bort bloggen så förbjuder jag det! :D

    2009-01-25 | 19:59:29
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • A-M säger:

    Meeeeh!!!

    Inte då, inte ska du stänga ner.

    2009-01-25 | 20:11:51
  • korven säger:

    varfölr funderar du på att ta bort din blogg? Gillar ju att läsa den :(



    ja jag BORDE sluta blogga men det är så svårt.

    2009-01-25 | 20:25:23
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • korven säger:

    Hur kan du se sånt som ingen annan ser? Jag har länge känt som om jag är bloggen, bloggen är inte jag. Och hur den utvecklingen kom sig vet jag inte, men ju fler läsare jag fick desto värre blev det. Tyvärr vill jag ju både ha kakan och äta den. Om du ska sluta blogga får du ta min msn istället. Jag behöver dig.

    2009-01-25 | 21:28:13
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Michelle säger:

    sv. det är min ögonfärg. Jag ljusade upp bilden bara, så det kan ha påverkat. Jag har lite bruna, lite smått gröna ögon.. hihi..



    ha en bra dag!

    2009-01-25 | 21:59:37
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • fröken gud: säger:

    hahahahaha! du är ju för jäävla underbar. tack för humörhöjaren.



    och ta inte bo-ho-ho-hooort bloggen! borde jag inte få bestämma sånt när jag är gud? va? jo? ja?

    2009-01-25 | 22:19:13
    Bloggadress: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Ungern Hungaroring GP såg jag -07.

    -08 blev det aldrig några F1 live-race då New York ruinerade mig ekonomiskt. Men nu är 09-säsongen snart här, och det kliar i se-F1-live-tarmen.

    =)



    Känner igen det där med bloggandet....

    Är för tillfället urless på skiten.

    Känner mig så talanglös och okreativ för tillfället.

    2009-01-25 | 23:05:15
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Kotteby säger:

    Just ja.

    "Käpylä" hette jag innan min fru blev min fru och vägrade ta ett finskt efternamn. Så tack patent- och registreringsverket som löste det hela genom att översätta det hela.



    =)

    2009-01-25 | 23:08:07
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • F-28-80C säger:

    ja du... det skulle inte varit helt fel att arbeta från en strand.

    ang. hanna.. jag har verkligen ingen lust och ork och sätta dit henne, hon pratar om saker hon tror hon vet något om, saker som jag gått igenom. oftast är det såna som jag, som behärskar sarkasm full ut. men men...jag har ingen lust med en tjej som mår bra efter att ha lagt en kommentar hon säkert korrläst 4 ggr innan hon publicerat. Inga light-versioner för mig.

    Stäng inte bloggen... men se till att blogga bara när helst du känner för det... Puss och Kram.

    2009-01-26 | 00:02:00
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/f2780c
  • Caroline säger:

    Härligt att du hatar Andy BL!

    Jo med mig är livet som en dans på rosor. Tillbrinagde helgen i London, första gången jag var där och det var angenämt.

    Hur är de själv?

    2009-01-26 | 00:32:41
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    "Nokkia"...

    Hahah!



    Ja, fast Hungaroring är inte hemma längre, känns det som. Visst finns det fortfarande många finnar på plats. Men Kubica´s fans har verkligen ockuperat den från finnarna. De är hutlöst många. Sjukt många. Och mer crazy än finnarna.

    2009-01-26 | 00:41:32
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • MustaVeri säger:

    Haha..brandsläckare finns dessvärre inte (har dock planer på att inskaffa en) men brandvarnare finns. Iofs är jag väl inte hundra på om den fungerar, måste få tummen ur och kontrollera det snarast. Men annars så hör det ju till ljus att ha vett, jag lämnar dom aldrig obevakade, visst kan det går fort om man har otur men, nästan större chans att bli påkörd när man är ute och går.

    2009-01-26 | 15:27:32
    Bloggadress: http://mentalabuse.blogg.se/
  • Umma säger:

    Vilken klok vän som fick dig att stanna. Din svarta sida hade saknats i bloggosfären och risken att folk skulle börja hyra in privatdetektiver för att hitta dig och tvinga dig börja igen hade varit stor. Nu var du snäll och besparade oss dessa utgifter!



    Alltså. Jag försökte med det du sa angående kablarna. Men det började bara lukta bränt i mitt hår? Gjorde jag fel? Ska jag sticka in dom i örat istället kanske. Hmm.



    Och du, jag niger djupt för dina rader. Klokt sagt. Jag är min egen fiende. Eller rättare sagt: JAG ÄR MIN EGEN HERRE! Mycket trevligare att lägga fram det så. :-)

    2009-01-26 | 16:34:42
    Bloggadress: http://umma.blogg.se/
  • Filibabba säger:

    tror aldrig jag har sett så många stora bokstäver i ett o samma inlägg :P

    2009-01-26 | 18:15:26
    Bloggadress: http://filibabba.blogg.se/
  • hab säger:

    FAN VA JOBBIG TEXT ATT L*SA!

    2009-01-26 | 18:25:45
  • Daniel säger:

    Nu fortsätter du skriva så nätt



    å så bjuder du mej på middag!

    2009-01-27 | 11:28:43
    Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
  • korven säger:

    Jag håller med Daniel. Fast jag lagar ingen middag, jag hakar på er istället!

    2009-01-28 | 07:51:53
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: