deaddogdump

HATE ME

Kategori: Allmänt

HATE ME STÅR DET MELLAN HORNEN PÅ HENNES LEVERFLÄCKIGA PSORIASISPANNA, MED ELDSKRIFT,.OCH VI GÖR DET, HATAR, RENT OCH HÖGT, VARENDA EN AV OSS.     JAG, GRANNARNA, HYRESVÄRDEN, HEMTJÄNSTEN, FÄRDTJÄNSTEN, KONSUMKASSÖRSKAN, BREVBÄRAREN, KAMPHUNDEN, SAMTLIGA AV KVARTERETS KATTER, GUD, DJÄVULEN, SKATTEVERKET, FISKERIVERKET, FRÄLSNINGSARMEN,.PLUS RESTEN AV VÄRLDENS INVÅNARE, DE PÅ TORRA LAND, DE UNDER VATTEN, DE SOM FLYGER, KRÄLAR, SKUTTAR, SIMMAR,.JÖSSES VAD VI HATAR HENNE!      HÖGHUSHÄXAN, TJATKÄRRINGEN, GNÄLLSPIKEN, TVÄTTSTUGATERRORISTEN, DEN ODÖDLIGA KVAST-HULDA FRÅN HELVETET,.DÖ JÄVLA RAGATTA,.DÖÖÖÖ!       TVÄTTDAGS, INTE ETT RENT  PLAGG SÅ LÅNGT ÖGAT SKÅDAR, TAR HISSEN NER TILL UNDERJORDEN, TILL HELVETET, ÄVEN KÄND UNDER NAMNET TVÄTTSTUGAN.      JAG HAR GIVETVIS BOKAT TID, MEN VEM STÅR DÄR OCH TVÄTTAR OM INTE KVAST-HULDA.     HON LÅTSAS ATT HON INTE SER ELLER HÖR MIG, STIRRAR ELAKT GENOM SINA FLASKBOTTENBRILLOR  OCH ROPAR:"VEM ÄR DET, JAG SER SÅ DÅLIGT OCH HÖR SÅ DÅLIGT".      BL"DET ÄR BARA JAG, DJÄVULEN ,SOM HAR KOMMIT FÖR ATT HÄMTA DIG, ÄR DU REDO"?      KVAST-HULDA" ÄR DET DU KARIN"?      BL"VILL DU HA EN PUSS PÅ STJÄRTEN RARING"?      KVAST-HULDA"JAG HÖR INTE, MASKINEN BRUMMAR SÅ HÖGT"!      BL"HULDA JAG VILL HA EN SYNT, JAG VILL HA EN SYYYNT, HUUULDAA JAAAG VIIILL HAAA EEEEN SYYYYNT, JAAG VIIIIILL HAAAA EEEEN SYYYNT"!       JAG  TAR TVÅ STEG NÄRMARE, KÄRRINGJÄVELN KAN INTE LÄNGRE LÅTSAS  ATT HON INTE SER MIG.     KVAST-HULDA"JASSÅ DET ÄR DU, JAGSERSÅDÅLIGT OCH HÖRSÅDÅLIGT OCH SÅHARJAGSÅONT OCH JAGHARSÅMYCKETTVÄTT OCH JAG,..    BL"DU, DIN TVÄTT-TID TOG SLUT 40 MINUTER SEN, PLOCKA IHOP DINA GREJER, KLÄTTRA PÅ DIN KVAST OCH FLYG HÄRIFRÅN,.NU"!!       KVAST-HULDA"DU BEHÖVER INTE VARA OHÖVLIG, JAGSERSÅDÅLIGT, JAGTOGENTIMMEFEL,JAG,..".     BL"KÖP EN STÖRRE KLOCKA OCH STARKARE GLASÖGÖN, PLOCKA UT DINA GREJER OCH FÖRSVINN"!      KÄRRINGJÄVELN GER MIG EN ELAK REPTILBLICK, ÖPPNAR MASKINEN OCH PLOCKAR UT TROSOR STORA SOM 10 MANS MILITÄRTÄLT,  MED SAMMA KAMOUFLAGEMÖNSTER , DOCK I HENNES FALL ORSAKAT AV SMUTS OCH HÖG ÅLDER, PAR EFTER PAR ,.PLUS NÅGRA DISKTRASOR.      KVAST-HULDA"NI ÄR SÅ ELAKA MOT MIG, JAG SKA,..    BL"JA,JA, DU SKA GÖRA POLISANMÄLAN OCH SÅ VIDARE, IVÄG NU INNAN JAG RINGER EFTER ANTICIMEX".      RAGATTAN SAMLAR IHOP SINA TRASOR, KNYCKER PÅ  NACKEN, TRÄNGER SIG FÖRBI OCH LÄMNAR EFTER SIG STANKEN AV INGRODD SMUTS OCH KATTPISS.     JAG KIKAR PÅ MASKINEN, MÅSTE RENGÖRAS, ABSOLUT, UTAN TVEKAN.   TÄNK EFTER MINA SMÅ LAMM, TROSOR OCH DISKTRASOR AV EN ÄCKLIGT SMUTSIG 85 ÅRING, SKULLE NI STOPPA IN ERA LAKAN OCH ÖRONGOTT UTAN ATT  RENGÖRA FÖRST?    INTE?    TÄNKTE VÄL DET.     IN MED TVÄTTMEDEL, KÖR RUNT 10 MINUTER I 95 GRADER, SLÄPPER UT KVAST-HULDA FÖRENINGAR, FUNDERAR ÖVER LÄMPLIGA SÄTT ATT TA LIVET AV KÄRRINGEN.     KÖRA ÖVER MED BIL?    RÅTTGIFT?     YXA?    KASTA NER FRÅN TAKET?     KOMMER INTE PÅ NÅ´T GRYMT NOG, KASTAR IN TVÄTTEN OCH SPRINGER UPP TRAPPAN TILL TREDJE VÅNINGEN.     JAG HADE LAGAT MAT UNDER HELA FÖRMIDDAGEN, EN NY KYCKLINGRÄTT EFTER ETT TIPS AV SARA LA FOUNTAIN, VÄRLDENS VACKRASTE KOCK SOM JAG TRÄFFADE PÅ EN MINGELTILLSTÄLLNING I HELL-SINKI.    STÄLLER FRAM MATEN, SÄTTER MIG,.OCH FÅR EN FLASHBACK AV KVAST-HULDAS TVÄTT, TROSOR OCH DISKTRASOR.   FÖRSÖKER TVINGA UNDAN MINNESBILDEN, TÄNKER PÅ VACKRA SARA, DOFTEN AV HENNES PARFYM, HENNES ÖGON, HENNES,..SKIT OCH HELVETE, JAG KAN BARA INTE ÄTA,.JÄVLA KVAST-HULDA, JAG HATAR DIG KÄRRINGJÄVEL, HATAR, HÖRDE DU DET,.HATAR!!!      www.youtube.com/watch?v=yQ2ymTWsawQ              

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ojojoj.

    Minns det där tvättstugorna.

    Dock hade vi ingen Tant-Hulda, tack och lov.

    Du anar inte hur jävla skönt det är att ha egen tvättstuga :-), och i samma torp som bastun. Man kan basta och tvätta samtidigt.

    2009-02-12 | 19:33:56
  • A-M säger:

    Ojojoj, minns det där tvättstugorna och de var inte roliga.

    Tack och lov så hade vi ingen Hulda hos oss.

    Du anar inte hur najs det är att ha egen tvättis. I samma torp som bastun. Så man kan bada bastu och tvätta samtidigt. :-)

    2009-02-12 | 19:35:59
  • A-M säger:

    Test...

    Det går inte att skriva i diiiiiiiiin blogg!!!

    2009-02-12 | 19:37:51
  • korven säger:

    jag får inte sitta och lukta på blommorna under korkeken, men jag får iallafall shoppa i London snart.. WIIIEE!



    KVARTERETS KATTER, GUD, DJÄVULEN, SKATTEVERKET, FISKERIVERKET. HAHA vilken härlig mix. Vi har också en sån kärring. Hennes tvätt är överallt trots att man har bokat. Pappa kallar henne för bitchen på bragegatan

    2009-02-12 | 20:01:59
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • A-M säger:

    Men titta nu funkar det juh, "tittar på dubbelsvar, alá nästan identiska"

    Tarja är så finsk som det bara går.

    Gillar hennes musik faktiskt. :-)

    2009-02-12 | 20:27:36
  • A-M säger:

    Alltså, nu går jag mot dig så det skriker om det.

    Men här är Traja Lunnas.

    Och jag bara älskar denna låt.

    http://www.youtube.com/watch?v=J9kCKEsQTlI

    2009-02-12 | 20:37:32
  • Michelle säger:

    sv. wow, snacka om att sparka på en som redan ligger ner haha.. visst vet jag att Hollywood inte är som det ser ut. Men något inom mig drar mig dit, varför? Jag vet inte. Miljön överhuvudtaget kanske.. vet inte..

    2009-02-12 | 21:13:40
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • Umma säger:

    Fy fan för alla Kvast Huldor som finns i lägenhetens tvättstugor. Jag har flyttat runt en del i mitt till synes korta liv (25 flyttar på 24 år måste väl ändå ses som liiiite flackande, kanske inte jämfört med dig men...) och i varenda jävla hus finns någon Hitler i tvättstugan. I ett hus brukade jag få lappar nerstuckna i brevlådan efter min tvättid av slaget "STÄDA UR FACKEN PÅ TVÄTTMASKINEN EFTER DIG! DET LÅG TVÄTTMEDEL VID SIDAN!" Ja. Typ ETT korn. Nej vad fan du gjorde mig upprörd nu. Jag ska nog ta och starta en mordrejd mot dessa "människor".

    2009-02-12 | 21:33:45
    Bloggadress: http://umma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Drabbas också över det! men kan tyvärr inte göra någonting, teknikerna jobbar ju faktiskt dygnen runt och är just nu helt uppgivna och jobbar ihjäl sig. Varför det blir så just hos oss är för att ingen annan sajt kan jämföra sig med antalet medlemmar som vi har. ca 2000 nya konton innabär dygn är enormt hög belastning. tråkigt men roligt men beklagar

    2009-02-12 | 22:20:27
    Bloggadress: http://KarinOlofsson.se
  • Malin säger:

    Jo men varför jag funderar på om jag ska ta det eller inte är för att det är för lite tid :P Den andra delen i pitemaffian har fått ett jobb men ska på en annan intervju imorgon så vi håller tummarna :D hur är allt med BL då? har du fixat jobb utanför Sverige?

    2009-02-12 | 22:50:33
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Jag vill inte på något sätt göra hål på hrligheten här. Men hade det inte varit otroligt kul om en av hennes trosor fastnat i "taket" på maskinen. Inne i trumman. Som du aldrig såg. Och du tvättar din tvätt med hennes trosa. Likaså tumlat allt.



    För att sedan inse detta faktum, när du står i ditt egna sovrum och viker tvätt. För att sekunden senare hålla i ett par 10mannatältstrosor.



    Det hade varit kul.

    Faktiskt....

    Sjukt kul.



    =)

    Hahah...

    Jag ser det framför mig.

    Ilskan hade liksom blivit top nodge där, tror jag.

    =)

    2009-02-13 | 02:55:49
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • A-M säger:

    Jag menade på så sätt, att den hårdrockfantast du är så kommer jag och slänger in raka motsatsen :-),ifa en video med Tarja.

    2009-02-13 | 07:34:05
  • korven säger:

    HAHAH jag ska göra allt pappa hade avrått mig ifrån då. (men som jag VET att han absolut hade gjort i min ålder).



    Vad synd, det hade varit jättekul att träffa din vän, och sen lite annorlunda sätt att ses på. Jag får skänka dig en tanke i London ist :)

    2009-02-13 | 08:04:02
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: