deaddogdump

GOOD TO BE BAD

Kategori: Allmänt

STUNDEN NOLL, DAGS FÖR ÅRETS PLATTITYDER, NU SKA DIVERSE TOPPLISTOR KNÅPAS IHOP,TOTALT MENINGSLÖST SYSSELSÄTTNING. JA,NI VET, ÅRETS BAND, ÅRETS SKIVA, LIVE AKT, LÅT, ARTIST,BLA,BLA, TOTALT MENINGSLÖST.  VARFÖR?  FÖR ATT SMAKEN ÄR DELAD, TACK O LOV.   MEN, DET MENINGSLÖSA UPPVÄGS  AV ALLA FINA LÄSARREAKTIONER I FORM AV ANONYMA MAIL EFTER PUBLICERINGEN AV OVANNÄMNDA LISTORNA,.MAN BLIR JU RÖRD.  NU SKULLE MAN KUNNA TRO ATT DE ÄR FANSEN FÖR DE SK STORA MAINSTREAM BANDEN SOM UTMÄRKER SIG MEST,.MEN ICKE, DE STACKARNA ÄR RÄTT SÅ FANTASILÖSA  OCH BEGRÄNSADE.  VI KAN TA SOM EXEMPEL  METALLICA OCH IRON MAIDEN FANSEN, TVÅ MEDELMÅTTIGA BAND MED LIKA MEDELMÅTTIGA FANS, ALLT DE FÅR UR SIG ÄR ATT JAG SKA DÖ, TA LIVET AV MIG, ATT JAG ÄR EN IDIOT,APA,BÖG,IDIOT EN GÅNG TILL, FUCK YA HIT OCH FUCK YA DIT MED BÄSTA OZZY MANER OSV ,GAMMALT SKÅPMAT TILL ALL LEDA.  NEJ, DE RIKTIGA ARTISTERNA ÄR FANSEN FÖR DIVERSE INDIEBAND SOM ÄR UTRUSTADE MED MYCKET MER LEVANDE, MYCKET MER NYANSERAD OCH FANTASIFULL SPRÅK ATT UTTRYCKA SIG MED.  SOM ÖVERLÄGSEN ETTA LIGGER FÖRSLAGET OM ATT JAG SKA KÖRA DIVERSE FÖREMÅL TILLSAMMANS MED MINA ÅSIKTER UPP DÄR BAK.   ALLRA POPULÄRASTE TYCKS VARA MITT ARBETSREDSKAP, DATORN, MEN TROTS INDIEFOLKETS FANTASIFULLA  BESKRIVNINGAR OM HANDHAVANDET FINNS VISSA BRISTER I FORM AV OTILLRÄCKLIGT SPECIFICERADE FÖRSLAG ANG OLIKA DELMOMENT OCH OMFATTNINGEN AV UTRUSTNINGEN,.  HANDLAR DET OM NOTEBOOK, LAPTOP ELLER RENT AV STATIONÄRA MASKINER?  ÄR DET TILLÅTET ATT ANVÄNDA TEKNISKA HJÄLPMEDEL, TEX GLIDSALVA, SKOHORN, TRATT ELLER NÅ´T LIKNANDE?  SKA MASKINEN I FRÅGA VARA UTRUSTAD MED WEBCAM FÖR ATT FÖREVIGA HÄNDELSEFÖRLOPPET FÖR KOMMANDE GENERATIONER?  OM DET ÄR FRÅGAN OM EN STATIONÄR MASKIN, GÄLLER DET ENBART SJÄLVA BURKEN ELLER SKA ÄVEN TANGENTBORDET OCH MUSEN FÖLJA MED?  JA,JA DET OM DET TEKNISKA, PÅ ANDRA PLATS KOMMER ÖNSKEMÅL OM ATT JAG SKA KÖRA UPP HUVUDET DÄR BAK.  LITE TVEKSAM TILL DET, FÖR DET FÖRSTA MÅSTE JAG I SÅ FALL TA AV MINA SOLISAR, OCH FÖR DET ANDRA SÅ SKULLE MAN MED STOR SANNOLIKHET FASTNA MED ÖRONEN, SÅ JAG PASSAR.  PÅ TREDJE PLATS LIGGER DET HELT KLART MEST GENOMFÖRBARA OCH MEST INTRESSANTA FÖRSLAGET, NÄMLIGEN ATT JAG SKA SUGA AV MIG SJÄLV.  FUNDERADE EN LITEN STUND ÖVER FÖRSLAGET, HELT KLART ETT TÄNKBAR ALTERNATIV FÖR EVENTUELLA ENSAMMA KVÄLLAR ELLER OM MAN DRABBAS AV HANDSKADOR, SÅ JAG BESTÄMDE MIG ATT TESTA PÅ FÖRSLAGET.  NÅ VÄL, JAG ÄR JU MYCKET VÄLTRÄNAD OCH BEVISLIGEN VIG, FOTEN BAKOM NACKEN ÄR INGEN MATCH,.MEN NEJ, GÅR ICKE, HÄR KRÄVS NÅ´T UTÖVER DET VANLIGA.  TVÅ ALTERNATIV,.1,VARA VIG SOM EN ORMMÄNNISKA FRÅN CIRKUS ELLER 2,.HA EN SNORRE KRING HALVMETERN,.OCH MINA SMÅ LAMM, JAG SKÄMS ATT ERKÄNNA, JAG HÅLLER INTE MÅTTET, JAG FÅR FORTSÄTTA MED DE MER TRADITIONELLA METODERNA.  SYND OCH SKAM ATT MAN PÅ DETTA SÄTT SVIKER SINA LÄSARE, MEN HEY, INGEN ÄR PERFEKT, INTE ENS BRANDON LEE,.MEN ACK VAD DET KÄNNS BRA ATT VARA ELAK SÅ HÄR STRAX INNAN JUL!    www.youtube.com/watch?v=Vq6NlQ3WN2E                                

Kommentarer

  • Anna Phe säger:

    Haha, nej jag blev inte sur alls :) Varför skulle jag blir det! Jag sa bara att jag tycker jäkligt bra om dem :)



    Å nej finska är inte fulaste språket, men det är inte snyggt inom musiken :/ Jag talade om band rockmässigt, inte just metalband ;D

    2008-12-09 | 16:06:48
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Anna Phe säger:

    Nej, jag gillar dina skämt! Mycket bra, bättre än tråkiga missförstånd, jag var inte allvarlig någonstans :)



    Jag håller med! Engelska är ju det som låter bäst, opeth har jag hört talas om, men aldrig lyssnat på, kanske ska höra. Tror jag hörde någon låt, men dom var verkligen extrema vad jag minns, ingen rensång alls, bara bröl i ett liksom, inga avbrott. Jag gillar inte när det blir för enformigt, jag gillar när man blandar rensång med growl/scream, lite variation liksom, då är det perfekt!!! ;) Som in flames :)

    2008-12-09 | 16:48:39
    Bloggadress: http://annaphe.se
  • Trice säger:

    SVAR: Klart du vågar skriva!! Du har ju blivit lite av en stammis i mitt kommentarsfält. Ja, jag har en usel dag. Människor i min närhet verkar tro att allt blir bättre om de ligger lite med någon annan istället för den personen som de redan har ett förhållande med. Och vad ska man säga liksom!:P

    2008-12-09 | 20:03:56
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Pasta säger:

    svar: oj tack, nu blev jag jätteglad. Skära i psoriasis är nog härligt varigt.

    2008-12-10 | 00:23:46
    Bloggadress: http://yellowbastard.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Svar på din senaste kommentar i min blogg: Jadu, vad ska jag säga. Jag har mina jävligt effektiva stunder mellan varven. Brukar för övrigt ligga en del på sofflocket jag med, alldeles för mycket stundtals enligt mig själv. Så skäms inte alls. Tycker du har en högst human syn på dina små djurvänner (dammråttorna). Jag har själv varit lika human mot mina sedan jag städade i ordning här vid den första advent, med andra ord har jag ett par luddiga små rackare att mysa med här hemma jag också. De får nog flytta in i Herr Dammsugare nu till helgen dock, är lite rädd att de annars blir alldeles för vilda och börjar bitas...

    Ha det gött, nu ska här sovas en, två, många kvartar i timmen...

    2008-12-10 | 00:31:16
    Bloggadress: http://ikkas.blogg.se/
  • korven säger:

    du kallade mig precis för medelmåtta. Fast...



    du kan ju inte ens suga av dig själv so I guess we're even ;)





    "ha det"

    2008-12-10 | 12:50:41
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • korven säger:

    så man KAN alltså vara metallicafan OCH fullbordad?



    Nej det kan jag väl inte påstå, jag jobbar på det..

    (har det som krav i platsannonser, kanske därför jag aldrig får svar?)



    Jag har det, har du? :)

    2008-12-10 | 14:05:44
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: