deaddogdump

THE HITCHHIKER

Kategori: Allmänt

SNEAK PEEKAR IN I FRYSEN, FÖRSIKTIGT, MMM,INGET SOM RÖR SIG, BRA.  VAD FINNS DET? EH, DET FINNS IS, LITE MER IS INBAKAD I SNÖ,.OCH SÅ  LITE MER IS.  VA BRA,TUR ATT MAN INTE ÄR HUNGRIG.  ÄH, LIKA BRA ATT TA EN ROADTRIP TILL WILLYS.  PÅ MED JACKAN,BILNYCKLARNA, SOLISAR,JA,JAG VET, DET ÄR MOLNIGT, SO WHAT.   FRAMME VID BILEN STÅR CASTRO OCH VÄNTAR.   BL"YO CASTRO, JAG SKA HANDLA LITE KÄK PÅ WILLYS, SKA DU MED"?    CASTRO LÄGGER HUVUDET PÅ SNED, SER LITE FUNDERSAM UT, MEN KLIVER IN OCH SÄTTER SIG PÅ PASSAGERARSÄTET.   BL"JAG ANTAR ATT DU INTE TÄNKER TA PÅ DIG BÄLTET ÄVEN OM JAG INSISTERAR"?    CASTRO GER MIG EN KYLIG BLICK OCH BÖRJAR SLICKA SIN RÖV.  VEM ÄR CASTRO?  EH, INGEN KOMPIS MED EXTRAORDINÄR DRAGNING FÖR DET BISARRA, UTAN GRANNENS SVARTVITA BONDKATT SOM ÄLSKAR ATT ÅKA BIL.  TYVÄRR HAR GRANNEN INGEN BIL, SÅ CASTRO HAR ADOPTERAT MIG SOM SIN PRIVATCHAUFFÖR, HAN BRUKAR TRYCKA I BUSKARNA KRING PARKERINGEN OCH BIDA SIN TID.  VI DRAR I VÄG, JAG SMALLTALKAR OM VÄDER, OM DET EKONOMISKA LÄGET, MUSIK, PRISHÖJNINGAR PÅ KATTMAT, CASTRO SVARAR ARTIGT OCH VÄRLDSVANT, SI, DEN HÄR SNUBBEN ÄR EN RIKTIGT PRATKVARN.   HAN HAR MASSA OLIKA LÄTEN, EN RIKTIGT FIN MELODISK KATTSTÄMMA,.OCH SÅ SPINNER HAN JÄMT,OAVBRUTET, A HAPPY CHAPPY.  VÄL FRAMME FÅR CASTRO AGERA LEVANDE TJUVLARM, ATT TA MED HONOM IN ÄR INTE HELT RISKFRITT MED TANKE PÅ ALLA  PLASTINPACKADE DELIKATESSER SOM LÄTT GER SIG FÖR VASSA KLOR.  KÖPER VAD SOM BEHÖVS OCH EN DEL ONÖDIGT,IN MED GREJERNA I BAKLUCKAN.  TJUVLARMET TAR HAND OM SIN INTIMHYGIEN IGEN, FUNDERAR OM DET KAN VARA BESVÄR MED PROSTATAN, CASTRO ÄR NÄSTAN LIKA GAMMAL SOM HANS FÖREBILD BORTA PÅ DEN SOLIGA ÖN.  PÅ HEMVÄGEN SITTER CASTRO MEST TYST, NICKAR TILL LITE DÅ OCH DÅ, GÄSPAR SÅ ATT DET KNAKAR I SKALLEN, SER LITE SLITEN UT,.FÖR MYCKET SEX OCH SENA NÄTTER?   NÅ VÄL, HAN KVICKNAR TILL NÄR VI PARKERAR VID HUSET, TACKAR ARTIGT FÖR NÖJESTRIPPEN PÅ KATTSPRÅK OCH FÖRSVINNER IN I DEN NÄRMASTE BUSKEN.  HMM,HAN ÄR EN FIN SNUBBE, CASTRO, KLART TREVLIGARE ÄN DE FLESTA MÄNNISKOR SOM BOR I HUSET,.DEN SVARTVITA LIFTAREN MED HÖG SVANSFÖRING.   www.youtube.com/watch?v=j3inRxvZLNE  

Kommentarer

  • trice säger:

    Svar: Jag är bara "tillräckligt" bitter. :) Ha en bra dag!

    2008-12-10 | 21:54:06
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha roligt inlägg! Klart man kan längta till Pitää, dock inte till staden utan mer till vännerna och familjen. Vad man gör i Pitä för att roa sig är något jag också funderat på, det finns inte alls mycket att göra så 99 ggr av 100 blir det att ta till Kapten och sen bara hoppas på att han ska roa en :P

    2008-12-11 | 15:17:33
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Tankar.. säger:

    Härligt med kattsällskap! cool katt som gillar bilturer, de brukar de ju sky som pesten annars.

    Jag vill ha en katt som kommer och ringer på dörren i bland för att denvill in till mig och gosa =)



    Ang honung och getingar, är nog ingen större fara egentligen, är inte det minsta rädd för getingar heller så...har aldrig riktigt förstått mig på den rädslan, fast jag har å´andra sidan tusenmiljoner andra rädslor så att det räcker och blir över...

    2008-12-11 | 17:20:52
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/
  • A-M säger:

    Men så fiiiiiiiint! Det finns alltså en riktig djurvän under den annars så hårda rockhårdsytan!?

    2008-12-12 | 15:20:50

Kommentera inlägget här: