deaddogdump

JETLAG DANCE

Kategori: Allmänt

VEM ÄR JAG, VAR ÄR JAG  NÅGONSTANS,.LEVER JAG?  TIDSOMSTÄLLNINGSPROBLEM, DUBBELJETLAGGAD UT TILL FINGERSPETSARNA, SJÖSJUK EFTER ALLA LUFTGROPAR, HIGHWAY BLAND MOLNEN BEHÖVER EN NY BELÄGGNING, PRONTO!   YES, BRANDON IS BACK, TRÖTTARE ÄN EN SÖMNSJUK ZOMBIE, MEN VID LIV,.TROR JAG.  SÅ, LITE MER ELLER MINDRE OSAMMANHÄNGANDE MINNESBILDER/LUCKOR OM DEN GÅNGNA VECKAN, DAGENS RÄTT ELLER FEL ALA PYTT-I-PANNA.  DET ÄR EN MÄRKLIG KÄNSLA ATT TA KVÄLLSFLYGET FRÅN SVERIGE,OCH LANDA I L.A SAMMA KVÄLL 12 TIMMAR SENARE, MINUS 9 PLUS 3,HA, DÄR BLEV MAN 9 TIMMAR YNGRE!   ATT MAN SEDAN FLYGER MED VÄRLDENS MEST FLYGRÄDDA  MÄNNISKA  ÄR EN BONUS, DET VAR KUL ATT SE PIA FLIPPA UR, FRÅN LAMSLAGEN TILL HYPERAKTIV PÅ TVÅ RÖDA SEKUNDER, DET KRÄVDES EN HEL DEL FINLANDIA VODKA INNAN HON FÖLL I KOMA OCH ALLA VAR LYCKLIGA, SPECIELLT KABINPERSONALEN.  VAMPYREN OCH JIMMY MÖTTE OSS PÅ FLYGPLATSEN, EN STOR KRAMKALAS UTBRÖT FÖLJD AV EN TILL FLYGRESA MED BRORSANS MUSTANG HEM TILL HONOM.  MER KRAMANDE, EN SNABB DUSCH , TRÖTT OCH HÄNGIG, SOVA NÄSTA,.NÄÄ, FESTA NÄSTA FRAM TILL SMÅTIMMARNA!   NÅ VÄL, PÅ TISDAG SOV MAN ENLIGT SVENSK TIDTABELL, DVS PÅ DAGTID, REPADE MED BRORSANS BAND PÅ EFTERMIDDAGEN OCH HADE EN HELVILD BARBEQUEFEST PÅ KVÄLLEN DÄR BRORSANS TJEJ PARADE IHOP MIG MED HENNES KUSIN, EN RIKTIGT SNYGG ROCKCHICK SOM JOBBAR SOM DANSARE OCH BACKIN´VOCAL  SÅNGERSKA, MMM, LÄNGE SEN MAN BLEV SÅ TAGEN AV EN TJEJ, EH, JA, DÄR SER MAN.   PÅ NÅ´T VIS TYCKTES DET VARA ÖMSESIDIGT, EFTERSOM ZAYRA(BRORSANS TJEJ) SENARE UNDER NATTEN  PÅPEKADE FÖLJANDE: B, SHE´S REALLY GOT A CRUSH ON YA, RIDE ON MAN!    JA JA, MAN ÄR VÄL INTE DUMMARE ÄN SÅ ATT MAN FÖLJER GODA RÅD, ZAYRA SJÄLV KÖRDES NÅGRA TIMMAR SENARE TILL SJUKHUSET DÄR HON LEVERERADE EN PIGG OCH KRY LITEN VAMPYRINNA ,.JÄVLIGT MÄRKLIG KÄNSLA ATT TÄNKA VAMPYREN SOM EN FARSA!   PÅ JULAFTON GENOMFÖRDE JAG MIN PLANERADE PILGRIMSRESA, DOCK INTE ENSAM, HA,HA, NEJ, INGA DETALJER, HEMLIGTSTÄMPLAD MATERIAL TILLS VIDARE!   DEN NYA FAMILJEMEDLEMMENS ANKOMST FIRADES GIVETVIS GRUNDLIGT UNDER KVÄLLEN, DET ÄR JU LITE FESTLIGT NÄR FÖDELSEDAGEN SAMMANFALLER MED JULAFTON, LITE ROCKVIBBAR ÖVER DET HELA, ELLER HUR?   PÅ JULDAGEN VAR DET DAGS ATT KLIVA UPP PÅ SCEN, JÄVLIGT MYCKET FOLK, PÅ VÄGGEN HÄNGDE EN JÄTTEBANDEROLL MED TEXTEN: "MERRY FUCKIN´ CHRISTMAS, THE ANNUAL TORTURE IS BACK, BEND OVER BABY AND TAKE IT LIKE A BITCH", EH, VI PRATAR JU OM BLACK METAL, DET KAN JU INTE GÄRNA STÅ NÅ´T OM JESUS, ELLER HUR?  SPELNINGEN GICK BRA, LÄNGE SEN MAN KÖRDE GROWL, MEN DET ÄR JU SOM ATT CYKLA, LITE OSTADIGT I BÖRJAN, RESTEN ÄR RUTIN.  EFTERFESTEN VAR GRYM, HELT GALEN ÄVEN MÄTT MED L.A MÅTT, DET BLEV INTE MÅNGA TIMMAR ÖVER ATT SOVA INNAN MAN FICK SKJUTS TILL FLYGPLATSEN AV EN VISS TJEJ, NEJ, INGA NAMN, MEN HON GJORDE KLART ATT HON VILL KOMMA TILL SVERIGE UNDER SOMMAREN,.FÅR HON DET, VAD SÄGER NI?   HMM, MAN KAN VÄL BESKRIVA L.A SÅ HÄR: OM MAN GÅR IN I DET SÅ KOMMER MAN INTE UT, ATT GILLA DET SJUKA MED L.A KRÄVER ATT MAN BLIR EN DEL AV DET SJUKA.  INGENTING ÄR PÅ RIKTIGT, ALLT ÄR BARA PÅ LÅSSAS, PÅ LEK, BARA FÖR STUNDEN UTAN EFTERTANKE.  L.A ÄR SOM ALKOTESTLUFT INSLAGET I WHO GIVS A SHIT SMOG VARS BÄST FÖRE DATUM STÄNDIGT GÅR UT IGÅR, EN PIMP VS BITCH PROCESS DÄR BESÖKAREN ÄR HORAN OCH L.A HALLICKEN.   L.A ÄR EN FALLING DOWN LOVESTORY  FULL AV LÖFTEN OM MORGONDAGEN SOM ALDRIG KOMMER, EN BEND OVER BABY AND TAKE IT LIKE A BITCH HOLLYWOOD RULLE AV TREDJE GRADEN, BILLIG OCH VULGÄR, PLASTIG OCH YTLIG, PORRIG OCH HYCKLANDE, L.A ÄR DEN AMERIKANSKA DRÖMMEN,.FÖR AMERIKANARE.     www.youtube.com/watch?v=Qi3xxLZwdqA                         

Kommentarer

  • A-M säger:

    Kiva että olet takasin.

    On ollut pikkusen hiljasta ilman sinua.

    Anna Vampyrille terveisiä että hän sai tyttärn.

    2008-12-27 | 19:11:05
  • trice säger:

    Det är helt klart någon sorts rodeoskämt.

    2008-12-27 | 23:10:13
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hej och välkommen tillbaka till Sverige ;D Jag kommer tillbaka efter nyår någon gång men helst av allt hade jag velat åka ner nu!

    Jodu, sen jag kom tillbaka på jobbet har väl 5 personer dött, nästan så att det börjar bli skrämmande nu. Dom börjar väl snart utreda stället eftersom att dom tror att jag börjat mörda :|

    2008-12-28 | 01:26:50
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Jag var pirat som bara den!

    Annars får jag tacka för visdomsorden?

    Vart l.a bra?

    2008-12-28 | 14:19:59
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Korven säger:

    keratin för mitt hår, en varm famn för min själ.



    Allt går att bygga upp.



    ride on man!

    2008-12-28 | 15:31:52
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha jag ska genast bättra mig!

    Får se hur det går nu, jobbar 4 nätter på raken, det är alltså 42 timmar, vilket är relativ lång tid och många kan dö under den perioden!

    Nej då, ska ta fram Sonata Arctica och min babyrock Takida nu så att jag blir lite snällare och dödsängeln försvinner ;D

    Är det kallt i Peking? Inge snö än va?

    2008-12-28 | 18:35:00
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Korven säger:

    åh Brandon, du är klok du! Jag har faktiskt haft sån otrolig tur på sistonde att jag har träffat en kille som faktiskt börjar få mig att inse allt det där. Jag har väl börjat vekna antar jag, men du har rätt, det är det som krävs ibland.



    Ibland har man svårt att ta till sig och tycka om sig själv, men det är ju ingen som vinner på det, ingen alls. Just nu pausar jag min blogg, ska tänka igenom vad jag skriver i framtiden och vilka det faktiskt kan beröra. Tills dess, fortsätt skriv bra så ska jag fortsätta läsa :)

    2008-12-28 | 18:47:29
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha! Jag vet, jag tappar alltid bort mina vänner, eller så kan det vara så att de blir less mig och rymmer! Hur det än är så har jag lika roligt utan dom, jag träffar alltid galna människor som jag kan tala med!

    I natt har ingen dött, hoppas på att det fortsätter så här för jag känner mig lite less på döda människor nu :(

    Skönt iaf att det inte är nå snö i peking, här är det alldeles för mycket och nu vill jag hem till bara vägar. Här slår jag ihjäl mig dagligen då jag springer runt i mina klackar!

    Ha de guld och du behöver inte vara orolig, Luleå kommer igen!

    2008-12-29 | 07:13:23
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här: