deaddogdump

THIS IS MY HEAD EXPLODING

Kategori: Allmänt

GOLLUM, SAGAN OM DEN ÖVERSPÄNDA RINGMUSKELN TILLIKA STATSMINISTERN HAR TALAT, EN FRÅGESTUND GOLLUM VS BRANDON LEE,.UGH. " BAKOM SOFFAN HITTAR MAN DAMMSKATT",.DET ÄR OCKSÅ DET ENDA SKATT SOM DU BETALAR, DAMMSKATT.  "JAG HÅLLER HÖGT TEMPO, JAG FOR UPP OCH NER OCH IN I HÖRNEN",.HA,HA, DET GÖR DU SÄKERT LILLA FLIPPERKULAN,.PLING, PLONG, PLING, PLING,OCH JÄVLA TILT!    "JAG ÄLSKAR UTTJÄNTA SKJORTOR SOM INTE LUDDAR, SPECIELLT BAKSTYCKET",.TAR DU DE FRÅN UTELIGGARE?   "JAG HAR FUSKKVART, BONUSKVART OCH EN FÖRDJUPNINGSRUM",.LÅT MIG GISSA KOMPIS, FUSKKVART ÄR DET NÄR DU LJUGER MED HEDER OCH SAMVETE NÄR DET ÄR DAGS ATT DEKLARERA, BONUSKVART ÄR DET NÄR DU KAMMAR IN BONUSAR FRÅN OLIKA STYRELSEJOBB SOM DU ALDRIG JOBBAR MED, OCH FÖRDJUPNINGSRUM FINNS I TOALETTEN HOS PSYKAKUTEN?   "JAG GILLAR DET SKÖNA RASSLET NÄR DET BARA RASAR IN SAKER",.DET GÖR DU SÄKERT, ALLT SOM ÄR MITT ÄR DITT, MEN JAG SKA GE FAN I DINA GREJER.   "JAG GILLAR ATT KNÄSKURA",.DET GÖR DU SÄKERT, VEMS KNÄN GILLAR DU ATT SKURA?    "JAG ÄLSKAR DET SMALA MUNSTYCKET TILL DAMMSUGAREN",.MEN GOLLUM DÅ, FY PÅ DIG, DIN LILLA SNUSKHUMMER.   "ROLIGAST ÄR DET NÄR DET RASSLAR I DAMMSUGARRÖRET",.JA.JA, LITE SOM ATT DET SUSAR I SÄVEN, ENKLA MÄNNISKOR HAR ENKLA NÖJEN.    ALLTSÅ, DEN HÄR MÄNNISKAN SKA STYRA SVERIGE,HA,HA, JÄVLA GOLLUM FÅR MIN SKALLE ATT EXPLODERA, LÄS MER OM MODERATJULTOMTENS JULSTÄDNING I AFTONBLADET.     www.youtube.com/watch?v=UZOj_YSrYis              

Kommentarer

  • Siri säger:

    Klart jag inte är sur!!! har bara inte prioriterat datorn nu när jag äntligen är hemma :)

    2008-12-21 | 18:52:49
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • Korven säger:

    Ciggen på bilden fick jag av Siri, du får skylla på henne :) Min huvudvärk har släppt, din likaså?

    2008-12-21 | 19:12:02
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • A-M säger:

    Men, som jag går i sömnen.

    Har gjort i flera år.

    En gång vaknade jag av att jag gick in i ytterdörren med hövvet före.

    En annan gång vaknade jag hemma i soffan med En raggsocka på ena foten, inte båda. Och då hade jag gått och lagt mig i sängen men vaknade i soffan.

    2008-12-21 | 20:51:01
  • Malin säger:

    Ha det så härligt i LA och god jul! Nu ska jag sova, en jobbig natt på jobbet där 2 personer kastade in livshandduken. Ha det gott! :)

    2008-12-22 | 07:11:30
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här: