deaddogdump

BOOZE-BOOM-BO-PEEP-BORING!

Kategori: Allmänt

Vilken andlöst tråkig banduppsättning idag, massa indieskrammel som får en att falla i koma,.Grinderman, Holy Fuck, Motorpsycho, Band Of Horses,.man, life´s good.  Var fan ska hitta nå´t som kan hålla mig vaken,.Rotten Sound kanske,.Robyn,.ha,skulle inte tro det, nej.  Varför tackade jag inte nej för det jobbet?  Kan vara ett akut behov av pengar, kan vara. Aarghh, snart börjar jag tugga fradga och blir attackerad av röda korvar och roliganer utrustade med salig leende, hattmonterade ölburkar med sugrör och odödliga aforismer.   Nej, nej, nej, här behövs rörrensare som blåser rent i skallen via ändtarmen.   www.youtube.com/watch?v=tnhdJVh9iIY         Be en bön för mig mina barn, ty jag är döende,.av tristess! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: