deaddogdump

ABOUT GIRLS

Kategori: Allmänt

HMM, JAG HAR FÅTT ETT ANTAL GÅNGER ÖVER MAIL FRÅGOR OM MIN TJEJSMAK, ALLTSÅ OM DET RENT VISUELLA, UTSEENDEMÄSSIGA  DELEN, VAD ÄR DET FÖR TJEJER SOM FÅR BL ATT TUGGA FRADGA OCH GÅ I SPINN.  DET BORDE VÄL VARA ALLDELES UPPENBART, JAG ÄR EN HÅRDROCKARE OCH DRAS KNAPPAST TILL DANSBANDBRUDAR, ELLER HUR?  VI KAN VÄL SÄGA SÅ HÄR: SJU AV TIO,OM INTE ÅTTA ÄR MÖRKHÅRIGA, AV NATUREN ELLER MED HJÄLP AV SWARZKOPF, MEN ÄVEN BLONDINER FÖREKOMMER, DOCK INTE SÅ OFTA.   JAG GILLAR VILDA, PUNKINSPIRERADE FRISSOR, PIERCINGAR, TATTOOS, LÄDER, HUD, TUFFA KLÄDER,R`N´R ATTITYD MED HJÄRTA,.MEN KAN LIKA FÖRBANNAD FALLA FÖR RENA MOTSATSEN,DET ÄR JU ÄNDÅ PERSONLIGHETEN,UTSTRÅLNINGEN  SOM AVGÖR,EH, LITE SNURRIGT MEN DET ÄR JU UNDANTAGEN  SOM  BEKRÄFTAR REGELN, ELLER HUR?  DET OM MIN KVINNOSMAK, SOM PASSANDE MUSIK JUST FÖR TILLFÄLLET I SAMMANHANGET KÖR JAG EN GAMMAL FAVORIT I REPRIS, NÄMLIGEN APOCALYPTICA´S "I DON´T CARE", SÅ KÄNNS DET JUST NU.  KAN VÄL NÄMNAS ATT LÅTEN LIGGER SOM TVÅA PÅ BILLBOARDS HOT MAINSTREAM ROCK TRACKS I USA MELLAN AC/DC ROCK N ROLL TRAIN OCH METALLICAS THE DAY THAT NEVER COMES, OCH SOM TREA PÅ HOT MODERN ROCK TRACKS LISTAN,.INTE ILLA.   www.youtube.com/watch?v=Uu9uxGP5nL0        

Kommentarer

  • Trice säger:

    SVAR: Nej det går aldrig att stressa ner på det viset. Men va fan ta det lugnt kan man göra i graven sen. Ha en bra helg!

    2008-11-28 | 16:26:16
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • A-M säger:

    Paskaperse. Tässä mä koitan puhelimella, ja sä eet jaksa vastataa.

    Men annars är allt bra.

    Helt ok.

    Pimplar kaffe en fredagkväll.

    2008-11-28 | 16:33:39
  • A-M säger:

    Jaha ja, kul att se vad du gillar för kvinns.

    Själv ska jag befinna mig hos tatueraren nästa vecka.

    Armband runt handleden

    2008-11-28 | 16:42:27
  • Malin säger:

    Du som vet, vem är bäst på att tatuera här i Norpan?!

    2008-11-28 | 19:45:21
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • A-M säger:

    Huomenta Erk..

    Toivon etta saat hyvän päivän.

    Halit multa.

    2008-11-29 | 03:54:32

Kommentera inlägget här: