deaddogdump

FUCK, FUCK, FUCK, FUCK, FUCK, FUUUCK!!!!

Kategori: Allmänt

GICK FREDAGS ATT HÄMTA MITT GITARRFODRAL, LÄMNADE KVAR DET I TYSKLAND FÖR EN TID SEN, GC FICK SOM UPPGIFT ATT SKICKA DET.  SÅ, KLIVER IN HOS FRAKTFIRMAN, DE PLOCKAR FRAM ETT GITARRFODRAL, ALLT ÄR FRID OCH FRÖJD, BORTSETT FRÅN DET, ATT FODRALHELVETET ÄR INTE MITT.  MYCKET SKRIK OCH GAP, FODRALET VISAR SIG TILLHÖRA EN IRLÄNDARE, HANS NAMN OCH ADRESS STÅR PÅ DET,MEN INGA PROBLEM SÄGER FRAKTNISSEN, VI HITTAR DINA GREJER.  YEAHRIGHT.  HELA HELGEN HAR DIVERSE IDIOTER FÖRSÖKT SPÅRA FODRALET, INGA LIVSTECKEN, FODRALET ÄR FÖRSVUNNEN.  ATT BLI AV MED EN GAMMAL FENDER ÄR INTE HELA VÄRLDEN, MEN JAG HADE PACKAT NER MINA MÅTTBESTÄLLDA SKINNBRALLOR,EN SVINDYR SKJORTA OCH NÅGRA FAVVOSMYCKEN I FODRALET, HELVETE OCH FAN.  KAN DET VARA SÅ ,ATT EN TVÄRHAND HÖG GATUMUSIKANT I TIRANA GÅR OMKRING I MINA BRALLOR, UPPVIKTA SISÅDÄR 40 CENTIMETER, SPEGLAR SIN LÅNGA NÄSA PÅ MINA RINGAR OCH LÅTER SINA OTVÄTTADE ARMHÅLOR KOMMA I KONTAKT MED MIN SKJORTA? JÄVLA MUPPAR SOM JOBBAR HOS FLYGBOLAGENS FRAKTAVDELNINGAR, EN SAMLING TOTALT INKOMPETENTA IDIOTER, KAN DE INTE LÄSA, BYT UT DE MOT ORANGUTANGER ELLER NÅGRA ANDRA INTELLIGENTA DJUR, DOCK EJ POLITIKER, SPECIELLT INGA MODERATER.  JAG HOPPAS FORTFARANDE ATT JAG FÅR TILLBAKA MINA GREJER, MEN JAG TVIVLAR PÅ DET, DET JOBBAR ALLTFÖR MÅNGA TJUVAR BLAND FRAKTFOLKET, MÅ DE BRINNA I HELVETET, VARENDA EN, EN JÄVLA FINAL COUNTDOWN,.DÖD,DÖD!!  MEN, LITE KUL KAN MAN JU HA, BLADET SKRIVER ATT THE HIVES SKA GÖRA EN JULLÅT MED CINDY LAUPER, HA,HA,HA,HA,HA,HA,.KAN INTE SLUTA,.HA,HA,HA,HA,HA,HA, HELT JÄVLA SJUKT! VAD BLIR NÄST, IN FLAMES GÖR EN JULLÅT MED DOLLY PARTON,HA,HA,JAG DÖR!  OK, NU RÄCKER DET, VI AVSLUTAR MED EN FINAL JÄVLA COUNTDOWN FÖR ALLA FRAKTMUPPAR, EUROPE, LISTEN AND LEARN, DET KUNDE HA BLIVIT SÅ HÄR.   www.youtube.com/watch?v=d_NmfaQAfJM                        

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Jag må verka lite bakom flötet nu, men är det så att du på något sätt har en connection till Southampton? Jag menar att du verkar ha lite mycket agg till stället för att aldrig ha varit där



    Men nej, ingen varningsskylt när jag kom. De borde kanske sätta upp några här i parkerna, då skulle det stå; "Gå inte här om du inte vill dö!" t.ex



    Tur för min lussebullebesatthet så åker jag hem om less than a month. När bevistar du Sverige? Eller du aksnke aldrig gör sådant.



    Hoppas du får tillbaka ditt fodral. Jag avskyr postsystem "utomlands", de funkar inte.



    2008-11-16 | 19:45:48
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Ahhh ok, det var ju olyckligt att det slutade så illa. Southampton akn ha sina dagar det också.



    FT var inte så himla rolig läsning nej. men för min lärare som förmodlige är rik (det verkar vara en tidning för de mer välbärgade) och gillar konst så är det kanske något för henne. Men jag köper den nog inte igen.



    Hata på säger jag!

    Jag kan joina dig emellanåt när allt känns surt!

    2008-11-17 | 12:40:52
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Sandra Lang säger:

    Hej! Tack för din kommentar på min blogg. Hoppas att dina förlorade effekter kommer tillrätta.

    2008-11-17 | 13:12:30
    Bloggadress: http://sandralang.blogg.se/
  • Tankar.. säger:

    Hmm, ehe...vet inte om jag är så sugen på en följetong med grannen i verkligheten faktiskt, hade en "relation" med en granne som bodde några meter bort i huset jag bodde tidigare...

    Kändes alldeles för nära inpå när man bor så nära..

    Men men om den här grannen skulle vara ett riktigt kap kanske man ska bortse i från det?!?

    Men skydd ska nämnas i så fall,vill inte ha några ungar än i allafall ;)



    Hoppas precis som de andra att dina grejer kommer till rätta...väldigt tråkigt annars!







    2008-11-18 | 14:26:21
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/
  • Korven säger:

    usch jag hatar alla dessa jävla flygbolag som slarvar bort våra grejer hela tiden. Dom inkompetenta jävlarna får betalt för det också. AGH!

    2008-11-18 | 19:07:25
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: