deaddogdump

L.A.P.D VS JIMMY

Kategori: Allmänt

JIMMYTALK FÖRMEDLAT AV VAMPYREN, JIMMY, VAMPYREN, MUSTANG 64, ENKELRIKTAD, L.A.P.D,..ROCKS.    POLISMAN"NI KÖR ÅT FEL HÅLL, DEN HÄR GATAN ÄR ENKELRIKTAD".    JIMMY"MEN HERR POLISMAN, JAG BACKAR JU, OM JAG SKULLE HA VÄNT OCH KÖRT TILLBAKA, DÅ SKULLE JAG HAR KÖRT ÅT FEL HÅLL, NU BACKAR JAG, JAG KÖR INTE TILL UTAN FRÅN FÖR ATT KOMMA TILLBAKS TILL,.ÖH,TILL".   POLISMANNEN"????".    VAMPYREN"HÄ,HÄ,HÄ".    POLISMAN"KLIV UR BILEN OCH STÄLL ER FRAMFÖR,.NU"!!,...OCH RESTEN ÄR HISTORIA,.OM DET BLEV DYRT?  OYEAH, DET BLIR ALLTID DYRT NÄR JIMMY ÖPPNAR MUNNEN.     www.youtube.com/watch?v=g2T4ziq7InQ         

Kommentarer

  • Korven säger:

    108 år, inte dåligt :) har hört talas om Ashbury Heights, men aldrig Haights Ashbury..? Hrm.

    2008-11-10 | 22:39:25
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Korven säger:

    åh, vad trevligt, alltid lär man sig något.. Ashbury heights däremot är en svensk synth-grupp jag såg på festival i somras.



    Det där med giftemål.. har inte förstått mig på det. ÄN... Det kommer väl så småningom.



    2008-11-10 | 23:17:10
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: