deaddogdump

MOMENT 22

Kategori: Allmänt

UPPDATERING AV  VIRUSSKYDDET EFTER ATT HAR FÖRLÄNGT PRENUMERATIONEN, EN ENKEL MATCH ELLER HUR? YEAHRIGHT.  DAGS ATT UPPDATERA EFTER ATT HA FÖRNYAT, VI VILL JU SLIPPA ALLA HACKARE, VIRUS, TROJANER, SPIONPROGRAM, ELLER HUR, SÅ, TRYCK PÅ EN KNAPP,.OCH ANTIVIRUSPROGRAMMET FÅR SPADER.  ANTIVIRUSPROGRAMMET FÅR FÖR SIG ATT UPPDATERINGEN AV HÖGST DENSAMMA VIMLAR AV VIRUS OCH BÖRJAR MOTARBETA INSTALLATIONSPROCESSEN MED ALLA MEDEL, SYMANTEC VS SYMANTEC, MYCKET INTRESSANT.  OK, INGA PROBLEM, BARA ATT KOPPLA BORT ANTIVIRUSPROGRAMMET,.GÅR INTE. OK, BARA ATT AVBRYTA UPPDATERINGEN,.GÅR INTE.  40 MINUTER AV SYMANTEC IDIOTI INNAN JÄVLA UPPDATERINGEN ÄR INSTALLERAT, TACK,TACK, SÅ ROLIGT JAG HADE, TACK.  NÅ VÄL, KOLLAR LITE BLOGGAR, HITTAR EN SOM VERKAR VARA INTRESSANT, KLICK PÅ LÄGG TILL FAVORITER,.OCH EN WINDOWS INTERNET EXPLORER RUTA ÖPPNAS MED FÖLJANDE UPPMANING: "FILEN GÅR INTE ATT HITTA, VAR GOD KOLLA KYLSKÅPET",.EH, KYLSKÅPET?  VAD I HELVETE,.MICROSOFT HUMOR ELLER VAD?  VAR GOD KOLLA KYLSKÅPET,.SÅÅÅ, FILER HAR FLYTTATS FRÅN DATORN TILL KYLSKÅPET? MYCKET INTRESSANT,.OCH OVANLIGT,.MYCKET OVANLIGT.  LÄGG TILL FAVORITER FINNS NUMERA BREVID 1,5 LITERS MELLANMJÖLKBURK,.BRA STÄLLE, INGEN HACKARE KOMMER ATT HITTA DE FILERNA , ALDRIG NÅGONSIN,.BRA TÄNKT MICROSOFT, JAG SKA KÄKA FAVORITFILERNA MED MELLANMJÖLK SOM FRUKOST I MORGON.  ALLTSÅ, HELT JÄVLA SJUKT MED DATORER IBLAND, HELT JÄVLA SJUKT, SKJUT MIG,NÅ´N,SNÄLLA, JAG ÄLSKAR INTE SYMANTEC LÄNGRE, MOMENT 22. AMEN.  www.youtube.com/watch?v=MkkVJK5R7d8                

Kommentarer

  • natta säger:

    sv:tänk att datorerna vissa dagar lever sitt egna lilla liv!



    sv:tack så mycket!

    2008-11-24 | 22:01:28
    Bloggadress: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Runar kan vara en utav de mest motbjudande människor som kommer ifrån Skandinavien. Inte nog med att han är norsk, han har ett blont hårsvall och ett falskt pärlvitt leende.

    Det bästa var när han gifte sig nyligen då han, och den nya fruns barn tillsammans med Runars son hade samma hårfärg. De måste slått till på 6 för 2 erbjudande angående nordiskt blonda hårfärgerpå Konsum

    2008-11-25 | 01:59:20
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha varför jag bor här är faktiskt många som frågar sig, jag pluggar inte på universitetet, min familj bor inte här och jag hade bara varit hit över en helg innan jag flyttade hit. Trivdes dock och flyttade ner, var frukransvärt less på Piteå och ville därifrån :) Ha de gott!

    2008-11-25 | 02:07:15
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • A-M säger:

    Skojar du eller?

    LÄGG TILL FAVORITER FINNS NUMERA BREVID 1,5 LITERS MELLANMJÖLKBURK,.BRA STÄLLE, INGEN HACKARE KOMMER ATT HITTA DE FILERNA , ALDRIG NÅGONSIN,.BRA TÄNKT MICROSOFT, JAG SKA KÄKA FAVORITFILERNA MED MELLANMJÖLK SOM FRUKOST I MORGON.

    Annars asg

    Hoppas det går kalas i finneland.



    2008-11-25 | 11:32:32
  • Korven säger:

    HAHAHAH seriöst stod det verkligen kylskåpet?? :O

    2008-11-25 | 19:36:20
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: