deaddogdump

COCK´- A - DOODLE - DOO´

Kategori: Allmänt

COCK´- A- DOODLE- DOO´ AND WATERLOO, BRANDON LEE ÄR TILLBAKA FÖR ATT BAKA EN KAKA, OCH VÄLKOMMNAS AV EN OTROLIGT RÖRIG LÄGENHET PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, BOR JAG VERKLIGEN HÄR, BOR NÅ´N HÄR ÖVERHUVUDTAGET?  KLÄDER OCH SKOR ÖVERALLT, TIDNINGAR, BÖCKER, SKIVOR, OCH SÅ EN ÖVERGIVEN DAMMSUGARE.  SÄNGEN ÄR OBÄDDAD, ETT INGENMANSLAND I FÖRFALL OCH KANSKE ÄVEN FRAMFALL, ETT ALTARE FÖR SYNDIGT  LEVERNE DÄR UTROTNINGSHOTADE FLATLÖSS FÖR ETT SKONINGSLÖST  KRIG  MOT KVALSTERBARBARERNAS BLODTÖRSTIGA HJORDAR, THE BATTLE ROYAL UTAN PREVENTINMEDEL FÖR DE SMÅVÄXTA.  JA,JA, LITE LOGISK TÄNKANDE, DET ÄR JU KVÄLL, SÅ VARFÖR BÄDDA, BÄTTRE ATT KOKA  POTATIS, IN SAUCEPAN WE TRUST.  MAGISK KASTRULL, ON-OFF KASTRULL, SKITKASTRULL, KOKAR ÖVER, KOKAR INTE ALLS,ON-OFF,.AARRGGHH, DEN KOKAR ICKE, DEN KUKAR, VISAR FINGER, FLIP THE BIRD, DJÄVULSKASTRULLEN, KASTDRULLEN, FAN OCH HELVETE, PITT-DEPP KASTRULLEN!  FÖRSTÅR NI PITT-DEPP KOPPLINGEN?  INTE?  PITT-KUKAR(KOKAR)- DEPP-KUKAR(KOKAR) INTE,.COMPRENDE, CAPICE?  INTE, HUR SVÅRT KAN DET VARA?  TYP, KULORNA (DEPP)TILL SKAFTET,: "WHAT´S UP"?   SKAFTET (PITT) TILL KULORNA,: "HOW´S IT HANGING"?,.COMPRENDE, CAPICE?  BRA,BRA, HA,HA, JAG VET, JAG SKRIVER BARA STRUNT, MEN JAG ÄR JÄVLIGT LYCKLIG,.OCH JÄVLIGT TRÖTT, UBERTRÖTT, JAG ÄR JU FÖR FAN FRÅN BARCELONA,.I´M FROM BARCELONA!!  JA,JA,NU SKA JAG KÄKA, DOCK ICKE POTATIS UTAN PAELLA, OCH TILL DET SPANSK RÖDVIN, ALBALI MED KRYDDIG FRUKTSMAK MED VANILJVIBBAR,.OLÉ!!!   MEN DU, SARA, DU ÄR BÄST, MYCKET BÄTTRE ÄN OLLI,.OCH JÄVLIGT MYCKET SNYGGARE,HA,HA, YA GO GIRL, ROCK ON BABY!!     www.youtube.com/watch?v=0eTAWsm8oNw      

Kommentarer

  • Korven säger:

    lite intressant det där. Om du syftar på förra inlägget är han 26. Ingen ålder enligt mig men förmodligen enligt mamma.



    Jag tycker folk börjar bli gamla, som i "för gammal för mig" runt 40-strecket. Så länge killen inte skulle kunna vara min farsa är det okey.



    Brandon bakar liten kaka, får Korven smaka?

    2009-01-08 | 22:23:08
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Jag vet, jag tajmar precis så att jag missar snön :) Ska bli kul också att komma ner då det verkar som att två av mina bästa tjejkompisar funderar på en flytt söderut till mig ;D

    Så norralundsgatan var inget? Iofs så ska jag vänta ett tag nu och se om min vän som kommer ner den 21a får ett jobb, isf kan det nog bli att vi söker en gemensam 3a ist eftersom att jag är så less på dessa små ettor och tvåor, jag behöver mer utrymme :D Frågan är dock om haga är värre att bo på än hageby? :P

    Ha de bra och sköt om dig, jag förväntar mig en inbjudan samt Kapten då jag kommer hem :D

    2009-01-09 | 00:18:27
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Jackeline Perez säger:

    Brandon du är härlig! Vad väntar du på? Skicka länken! PUSS

    2009-01-09 | 00:37:33
    Bloggadress: http://perezjackeline.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Svar:

    Det får bli min mission. Att se till att skylten hamnar, på något sätt, i mitt vardagsrum. Du har rätt. Jag bara måste gör det. Även om det skall betyda att jag måste bryta "minor laws".

    =)



    Efter att ha dammsugit lite i din blogg har jag konstaterat att jag har ett HIM-fan att göra med. Och ville härmed bara tillägga att jag själv stolt bär totalt två heartagrams, sett dem otaliga gånger live och har en son vid namn Ville.



    Have a nice one!

    Rock n´ Roll.

    2009-01-09 | 01:45:16
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Kotteby säger:

    "stolt bär totalt två heartagrams"

    = tatueringar.



    Glömde säga (skriva) det ju.

    =)

    2009-01-09 | 01:47:11
    Bloggadress: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här: