deaddogdump

LOWLIFE

Kategori: Allmänt

PÅ VÄG HEM EFTER EN SEN KVÄLL IGÅR, TAR GENVÄGEN GENOM ETT OMRÅDE MAN SKA HÅLLA SIG IFRÅN, DÅLIGT BELYST,ÖDE, LÅNGT FRÅN ALLT OCH ALLA.  SPIKNYKTER, LITE UTTRÅKAD, FUNDERAR HUR SKA JAG TACKLA AV NÅGRA MINDRE INTRESSANTA  JOBB UNDER DEN KOMMAMDE VECKAN SAMTIDIGT SOM JAG LÄSER SMS.  PASSERAR TVÅ FALLFÄRDIGA SKJUL, SVÄNGER TILL VÄNSTER FÖR ATT FÖLJA EN UTTRAMPAD STIG NÄR DET HÖRS ETT HALVKVÄVT SKRIK  NÅGONSTANS BAKOM MIG.  TVÄRNITAR,.VAD I HELVETE,. LYSSNAR, INGENTING,.SEN NÅGRA LJUDLIGA SMÄLLAR OCH NÅGON SKRIKER IGEN.  jAG SPRINGER TILLBAKA , STANNAR TILL VID SKJULEN, HÅLLER ANDAN,LYSSNAR,. INGENTING.  JAG STÅR HELT STILL, VÄNTAR, LYSSNAR SPÄNT,FÖRSÖKER AVGÖRA VARIFRÅN SMÄLLARNA OCH SKRIKET KOM, INGENTING, SEN SKRAPANDE LJUD FRÅN ENA SKJULETS BAKSIDA.  JAG  SPRINGER RUNT TILL BAKSIDAN, NÄRA VÄGGEN PÅ MARKEN LIGGER EN TJEJ, EN SNUBBE SITTER GRÄNSLE ÖVER  HENNES MAGE, HÅLLER ENA HANDEN MOT HENNES MUN OCH SLITER MED DEN ANDRA HENNES TRÖJA.  TJEJEN FÖRSÖKER SKRIKA, SLÅR I PANIK MOT KILLENS ARMAR OCH SPARKAR MOT SKJULVÄGGEN, HENNES HÅR ÄR NERKLETAD AV LERA OCH SKRÄCKEN LYSER UR ÖGONEN.   JAG ROPAR TILL, SNUBBEN HOPPAR UPP OCH FÅR EN OVÄNTAD BESÖK AV MIN HÖGER, EN KLOCKREN TRÄFF PÅ DEN VÄNSTRA TINNINGEN SOM SÄNKER HONOM DIREKT, FRAMSTUPA SIDOLÄGE NÄSTA.  TJEJEN HAR REST SIG, HON TAR STÖD MOT VÄGGEN,GRÅTER , HON BLÖDER LITE UR MUNNEN ,ÄR SKRÄCKSLAGEN, CHOCKAD, MYCKET UNG OCH MYCKET MYCKET BERUSAD.  JAG GÅR FRAM TILL HENNE, FÖRSÖKER PRATA LUGNANDE OCH HÅLLER OM HENNE TILLS HON  SLUTAR GRÅTA, FRÅGAR SEN OM JAG SKA RINGA POLISEN.   SNUBBEN LIGGER KVAR HELT UTSLAGEN, TJEJEN SKAKAR PÅ HUVUDET, SÄGER ATT HON KÄNNER HONOM LITE GRANN, ATT HON VILL BARA ÅKA HEM.  JAG FRÅGAR SAMMA SAK IGEN, HON SKAKAR PÅ HUVUDET PÅ NYTT, FÖRSÖKER LE LITE TAFATT OCH BÖRJAR GRÅTA IGEN.  SNUBBEN RÖR SIG LITE, TJEJEN STIRRAR PÅ HONOM, ANSIKTET ÄR PLÖTSLIGT HELT UTTRYCKSLÖS, ÖGONEN TOMMA OCH MÖRKA, FULLA AV HAT OCH AVSMAK.   HON TAR NÅGRA OSÄKRA STEG FRAM TILL HONOM, STÅR OCH SVAJAR ETT ÖGONBLICK , SLUDDRAR NÅ´T SOM JAG INTE UPPFATTAR OCH GER KILLEN EN VÅLDSAM SPARK I SKREVET.   SNUBBEN SKRIKER TILL, KRYPER IHOP OCH KASTAR UPP, FORTFARANDE HALVT MEDVETSLÖS, OFÖRMÖGEN ATT RESA SIG.   TJEJEN  SPARKAR IGEN MEN MISSAR OCH ÄR NÄRA ATT FALLA, HON GRÅTER IGEN OCH BER MIG ATT RINGA EFTER EN TAXI.   JAG GÅR FRAM TILL SNUBBEN, HAN KVIDER SOM EN HUNDVALP, HÅLLER HÄNDERNA MOT SKREVET, VÄNSTERÖGAT ÄR IGENMURAT, KLÄDERNA NERFLÄCKADE AV SPYOR MEN HAN KLARAR SIG,.I MORGON MÅR HAN SOM HAN FÖRTJÄNAR.   TAXIN KOMMER EFTER TIO MINUTER, TJEJEN TACKAR MIG MEN UNDVIKER ATT SE MIG I ÖGONEN, SNUBBEN HAR KRAVLAT UPP SIG PÅ ALLA FYRA, SKAKAR PÅ HUVUDET, FÖRSÖKER  RESA SIG MEN FALLER IHOP IGEN.   NÄR TAXINS BAKLYKTOR SVÄLJAS AV VINTERMÖRKRET VÄNDER JAG MIG OM OCH GÅR DÄRIFRÅN.      FÖR HELVETE TJEJER, TÄNK EFTER FÖRST!  ALLA ÄR VACKRA OCH TREVLIGA NÄR MAN SJÄLV ÄR TILLRÄCKLIGT BERUSAD, ÄVEN DE FULA OCH OPÅLITLIGA. NÄR MAN SEN LIGGER DÄR MISSHANDLAD, VÅLDTAGEN OCH FÖRNEDRAD ÄR DET FÖR SENT ATT TÄNKA EFTER FÖRST, MED LITE TUR LEVER MAN DOCK FORTFARANDE, MEN ALLA TJEJER HAR INTE SAMMA TUR SOM HON JAG HJÄLPTE IGÅR,.TÄNK EFTER FÖRST IDIOTER!!      www.youtube.com/watch?v=yLAjKtmT3lk

Kommentarer

  • Siri säger:

    Vad har jag gjort för att förtjäna alla dina fina kommentarer vännen?

    Åh. du borde komma till kalmar och boxa ner lite äckel. det finns så gott om dem här.

    2009-01-10 | 20:54:33
    Bloggadress: http://barbiespussy.blogg.se/
  • Nathalie säger:

    Sv: Hahaha. Vad jag vet är han inte närsynt ;D

    2009-01-10 | 22:23:25
    Bloggadress: http://andresen.blogg.se/
  • A-M säger:

    Bra Brandon.

    Men hade jag varit du så hade jag inte tvekat en sekund med att ringa polis. Skitsamma att hon kände snubben litegranna.

    Men bra agerat, helt klart.

    2009-01-10 | 22:46:03
  • Malin säger:

    Angående ditt inlägg så blev jag väldigt illamående, har varit med om samma sak men tyvärr fanns det inte någon som dig som kom och hjälpte mig.

    Angående lägenheterna i haga så har jag tackat nej till dom, har pratat med min vän som kommer ner till mig om ca två veckor och hon ska söka jobb för att kanske kunna stanna kvar. Tänkte isf lägga ut en annons på blocket om att vi vill hyra en trea i innerstan, tror du att någon nappar på det?

    Har precis kommit hem från ännu en fest, mitt flyg går runt 14 mot sthlm och jag har ännu inte hunnit packa, inte orkar jag det heller då jag inte sovit sen i torsdag och många, många kaptener har runnit ner i min strupe sen dess :)

    2009-01-11 | 03:54:16
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • A-M säger:

    Gick igenom gamla inlägg i bloggen min och hittade denna, det var så jag kom i kontakt med dig.

    Postat av: Rockvampyren

    Tjena A-M, länge sen. Är på ett kort Sverigebesök med min tjej,min kusin och hans tjej,hela bunten samlad hos min lillbrosa här i Peking. Stannar några dagar, sen åker vi till Finland för ett par dagar,tillbaks till Sverige och sen hem igen. Allt väl hos mig, tanten är med barn, jobbet flyter,osv,porslinet skakar på bordet ibland, men sån´t hör till när man bor i L.A. Apropå min lillbrosa(5 år yngre)han,..visst fan, du kan ju Finska, tar resten på vårat modersmål,.joo, tämä minun broidi tekee näitä kirjoitushommia,olen itse sen opettanut,toiminut sen mentorina,broidi kirjoittelee näitä musiikkialan juttuja,tosin englanniksi. Jos sinua kiinnostaa joskus lukea, niin sillä on myös oma blogi,kirjoittelee kaikenlaista sekavaa ja lenkittää Suomalaiseen musiikkiin, ei Suomeksi mutta Suomalaisia artisteja. Koita voida, lähetän varmaan vielä kommentin ennen kuin häivymme takaisin rapakon taakse. Tässä on se broidin blogi osoite: http://deaddogdump.blogg.se/ Koita voida. Vampyyri.

    2009-01-11 | 07:16:42
  • trice säger:

    Jag har kommit på mig själv med att läsa just sexsplaterna i typ VR och såna tidningar och det är alltid grymt underhållande. Tipsen verkar oftast komma från en nyligen debuterad 14 åring eller liknande haha. Ha en bra dag

    2009-01-11 | 11:29:55
    Bloggadress: http://trixietrice.blogg.se/
  • Tankar.. säger:

    Shit! Vilken jäkla tur att du kom gående! Otroligt bra av dig som ryckte in =)

    Den tjejen kan ha dig att tacka hela livet för de men hon slapp få.



    Oj oj oj, du har inte varit förkyld ens på 12 år!!

    Vilken superman säger jag bara!

    Trodde inte alls att du var en sådan hälsosnubbe (men hur skulle jag kunna veta?!?)

    Själv är jag ett hälsofreak i grunden, men tyvärr har jag svårt att leva som jag lär och skulle vilja p.g.a ork, känslig mage o.sv..

    Gjorde det mer förr, fast jag gick till överdrift..

    Där emot dricker jag grönt The varje dag, käkar Omega 3 sedan flera år tillbaka, rör mig hyffsat mycket via promenader... kan tyvärr inte träna längre, var träningsnarkoman och sprang flera mil om dagen tills för fem år sedan när både min kropp och psyke sa i från och jag klappade i hop i en rejäl utmattning som jag inte har återhämtat mig i från än.



    Så, hur kan en dag se ut för dig ang vad du äter och så då? n

    2009-01-11 | 13:36:42
    Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/
  • Korven säger:

    ojoj, det där lät allvarligt, på vilket sätt bränner jag ljuset i båda ändarna då? I just can't see what you seem to



    Vänatr på ett djup och koncentrationskrävandes svar bro

    2009-01-11 | 21:25:47
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    Absolut, tror man litar på folk alldeles för snabbt och speciellt då man har druckit. Nåväl, många människor är svin och man kanske inte ska tro gott om alla som man träffar :P

    Vi får se hur jag gör, en lägenhet i stan ska jag iaf ha! :D

    Det där du skrev om att jag skulle ta lugnt så ska jag genast lyssna på dina ord och tagga ner. Har blivit mycket fest nu senaste men det blir väl så, alla vill ha en dem av Kapten-kvinnen då jag är hem på besök ;D Självklart ska jag inte dricka upp CM, då blir ju du utan! Är dock så rädd att det en vacker dag ska ta slut, vad ska jag då hälla i mig?

    2009-01-11 | 22:41:57
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Najnaah säger:

    Hahah, som sagt, jag kan inte hindra någon, så man får väl hoppas på att folk är om inte vettiga så i alla fall schyssta.

    Gött att du lyssnar på Children of Bodom, såg dem i höstas.

    2009-01-11 | 23:46:08
    Bloggadress: http://najnaah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack för kommentar. Det är ännu alldeles för färskt för att jag överhuvudtaget skulle kunna tänka mig att ens peta på någon annan, eftersom han är bäst. Jag ska läsa din blogg lite mer ingående när jag är lite mer hel. Har aldrig varit här förut.

    2009-01-12 | 09:16:13
  • Honung säger:

    Och det var inte meningen att den förra kommentaren skulle vara anonym.

    2009-01-12 | 09:17:19
    Bloggadress: http://honungsbullen.blogg.se/
  • Bika säger:

    Sv: Haha, ja milf är ändå okay.

    Inte resten av det nördiga sakerna du skrev dock ;)

    2009-01-12 | 14:30:04
    Bloggadress: http://bika.blogg.se/
  • DD säger:

    Bra skrivet. Vilken tur att det finns män som orkar bry sig att ge sig på en sån snubbe. Tjejen hade tur.



    Men varför...VARFÖR...skriver du enbart med versaler? Så jobbigt att läsa.



    Men märkligt cool blogg, med betoning på märklig.



    2009-01-15 | 07:41:43
    Bloggadress: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: