deaddogdump

PATH

Kategori: Allmänt

BIRDIENAMNAM,.BIRDIENAMNAM, YEY, JAG TILLBRINGAR MER TID UTE I STRATOSFÄREN ÄN EN GENOMSNITT BREVDUVA, EH, DAGS ATT BYGGA BO, LÄGGA ÄGG OCH PROMENERA MED BÖJD HUVUD, LETA EFTER MASK?    FLAT OUT, FLAT BROKE LÄNGS SKYHIGHWAY, STIGEN TILL FRAMGÅNG OCH ÄRA, ELLER EN ALLTFÖR TIDIG DÖD, LIKA SÄKER SOM FÖR EN FÅRTACKA SOM LIGGER PÅ RYGG OCH DRUNKNAR, ELLER FÖR RÄVEN SOM RASKAR ÖVER ISEN PÅ MIDSOMMARAFTON.    BLÄDDRAR EN HJÄRNDÖD LIFESTYLEMAGAZINE, MR LJUNGBERG, KORVFREDDE LIGGER PLATT SOM EN FLUNDRA, PHOTOSHOPPAT OCH AVSNOPPAT, KORVSTOPPAREN MED FAKEBRÄDAN, SPINKISEN MED LILLA KULMAGEN, SAMMANLÄNKAT MED IMBRUGLIA FÖR ATT SOPA BÖGSTÄMPELN UNDER REKLAMMATTAN, ACK, VAD GÖR MAN INTE FÖR LITE DEG?    LIVSTIL SUGER, FUNDERAR EN LITEN STUND OM MIN KOMMANDE GITARR/NYCKELHARPA HYBRID(VET NI VAD NYCKELHARPA HETER PÅ ENGELSKA,.THE NYCKELHARPA), , EN KORT NYCKELHARPA STRÅKE, KANSKE SKULL STRINGS REGULAR DROP C, 11-58,.HEAVY,  EN RICKENBACKER KORSBEFRUKTAD MED HURDYGURDY,.YEAH, DEN VACKRA FIOLSPELERSKAN SOM LÄSER DET HÄR FÅR FRITT ANVÄNDA IDEEN FÖR EGET BRUK, FÖR ATT BLI NÅ´T ANNORLUNDA, FÖR ATT BLI EN ROCKSTAR.    MERA LIVSTIL, MUSIKSIDAN INFORMERAR ATT E.M.D HAR VUNNIT EN GRAMMIS, HA,HA, EN SÅ´T SJUK VÄRLD VI LEVER I, VEM BLIR NÄSTA VINNARE, ANNA BOOK MED MÅNGA SIDOR?    LIVSTIL TAR SLUT, 120 SIDOR UTAN LUFT UNDER VINGARNA, SKYHIGHWAY TAR SLUT, MOTORVÄGEN TAR VID, BRANDON KÄNNER INGEN TILLIT, MEN ÖVERLEVER HELA VÄGEN FRAM TILL PEKING, VÄRLDSMETROPOLEN BORTOM TID OCH RUM, KANSKE LÄGE FÖR LONDON LIVE, SHARON, OLD LOVES THEY DIE HARD,..YEAHRIGHT,..OLD LIES THEY DIE HARDER.    EN TISDAG, EN ONÖDIG DAG PARKERAD MELLAN MÅNDAG OCH ONSDAG LIGGER PÅ DÖDSBÄDDEN,.HELT FANTASTISKT.     www.youtube.com/watch?v=nuNcpPLy_2g        

Kommentarer

  • Dennis säger:

    Tackar för kommentaren. Tyvärr får jag inte betalt per besökare, men jag håller verkligen med om att det hade varit något!



    Ha en trevlig kväll.

    2009-01-20 | 22:30:09
    Bloggadress: http://www.dennism.se
  • korven säger:

    Är det inte dags att kvinnorna också får en känga av jämställdheten?



    Skriv din åsikt i Analys, kvinnogrisar!

    2009-01-21 | 07:32:50
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Michelle säger:

    sv. hahaaha .. :) jag lovar att jag tar bild ifall jag får gosakerna.. haha.. då j*vlar!

    2009-01-21 | 18:43:33
    Bloggadress: http://themichelle.blogg.se/
  • Malin säger:

    Men hur ska jag då lyckas att byta ut den? Jag har typ inga andra uttag så därför är jag i ett stort behov av dem. Kan ju inte direkt ringa hit en elare för det? Eller?

    2009-01-21 | 18:52:47
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Dragana säger:

    Så många tycker att Fredrik Ljungbergs bilder är snygga och att han också är det, men nej. Gubben är fuuuul!



    (Svar: Tack!

    Ja du det kanske är så, du vet bättre än jag. Det är inte jag som reser runt med mitt jobb... (även om jag skulle gärna göra det!). Vad är det du jobbar med då?)

    2009-01-21 | 18:55:43
    Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/
  • Malin säger:

    Men du, jag har ju proppskåpet i lägenheten, om jag drar ut alla proppar före då? Jag är så jävla envis och ska göra allt själv :/ Nåväl, det ordnar sig, får väl ringa min fastighetsskötare någon dag då :D

    2009-01-21 | 19:33:48
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • Umma säger:

    Du väckte mina hjärnceller som fick en god idé: Jag anpassar min sömn efter passande tidszon. +2 h, -3 h eller Thai-tid om det så behövs. Det måste väl fungera som en godtagbar ursäkt om jag råkar illa ut på grund av den svenska tidens synvinkel?

    2009-01-21 | 20:48:46
    Bloggadress: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: