deaddogdump

WHO ARE YOU, WHAT´S YOUR NAME, SEEMAN?

Kategori: Allmänt

DAGENS RÄTT ÄR NAMN, ARTISTNAMN, SMEKNAMN, BLOGGNAMN ETC, VILKA ASSOCIONER DE VÄCKER  OCH HUR DET HELA KAN VIDAREUTVECKLAS, PLANTERAS PÅ ANDRA SAMMANHANG, ÄVEN OVÄNTADE SÅNA.   E-TYPE, MANNEN MED KALUFSEN SOM VILL VARA JAGUARS SPORTBIL, JAGUAR E TYPE,.MEN DAGS ATT TÄNKA SVENSKT NÄR VOLVO OCH SAAB GÅR PÅ KNÄNA, VI KÖR MED POLITISK ANKNYTNING.  VEM VILL KREDITKORT MONA  VARA,.VOLVO S 80 FÖRSTÅS, SAAB ÄR FÖR FATTIGA.  VÄNSTERMANNEN VILL HELST VARA EN RYSK VOLGA,.MEN VÄLJER EN VOLVO V 70 AV TAKTISKA SKÄL.  MODERATEN TROR PÅ GLOBALISERING OCH  RATAR SVENSKT, ACHTUNG PANZER, EIN BMW M 5 BITTE.  KRISTDEMOKRATEN  SNEGLAR ÅT VÄNSTER FÖR ATT VARA PÅ DEN SÄKRA SIDAN , HAMNAR I KOREA OCH KÖR KIA.  FOLKPARTISTEN  HAR SVÅRT ATT SKYFFLA UNDAN PÅSARNA UNDER ÖGONEN OCH VÄLJER EN FERRARI F 50 AV REN FARTBLINDHET, FINNS DET NÅ´T MER FOLKLIGT ÄN EN FOTBOLLSPROFFSMOPPE.  CENTERHÖNAN VILL KLÄCKA ÄGG OCH  ÄNTRAR EN CITROEN SKÅPBIL, LÄTT ATT KOMMA IN UTAN ATT FASTNA I DÖRRÖPPNINGEN.  SVERIGEDEMOKRATEN  FULL AV SMUGGELSPRIT OCH NATIONALISTISKA KÄNSLOR STJÄL EN VOLVO 240 DL 86, EFTERSOM HANS SOCIALBIDRAG INTE RÄCKER TILL ATT KÖPA BIL.   MILJÖPARTISTEN, HAN,.HAN HAR 12 GAMLA SKROTBILAR PARKERADE VID HÖNSHUSET, HÖNSSKIT OCH SPILLOLJA BILDAR EN SYMBIOS OCH FALLER I EN FRUKTSAM JORD.   POLITIKER KAN GIVETVIS ÄVEN HAMNA PÅ FILMISK OCH MUSIKALISK OMGIVNING, VEM ÄR KÄRA STATSMINISTERN OM INTE GOLLUM, SAGAN OM DEN ÖVERSPÄNDA RINGMUSKELN.   FINANSMINISTERN ÄR EN SLUG OCH GIRIG JÄVEL KAMOUFLERAD TILL EN OZZYFAN LIGHT MED HÄSTSVANS OCH ÖRHÄNGE, MEN PGA DEN FINANSIELLA ANKNYTNINGEN ÄR HAN I SJÄLVA VERKET SOULMATE MED 50 CENT, ÖVERFÖRD TILL SVENSKA FÖRHÅLLANDEN BLIR DET SJÄLVKLART 3 KRONOR MINUS TASKIG  VALUTAKURS,.HAN FÅR HETA 1,50+MOMS.   KREDITKORTMONA VILL INTE ALLS HANDSKAS MED PENGAR UTAN ANVÄNDER JOBBKORTET PRIVAT,LYCKANS OST, HON FÅR VARA SOULMATE MED LYKKE LI SOM ÄR NORSKA OCH BETYDER LUCKY LUKE.   EH, LITE RÖRIGT ELLER HÄNGER NI MED HUR JAG RESONERAR?   DET GÖR NI.  BRA.  VI KÖR LITE BLOGGFOLK, VAD ÄR DET FÖR VIBRATIONER DE AVGER.   KENZA= JAPANSK HÄLSOFIL.   KISSIE= KATTMAT.   BB=HA,HA,HA.   STORSTADSPOJKEN= SE BB.   ATT VARA ALEX SCHULMAN=TANDSTÄLLING FÖR FACIAL ANALÖPPNING.    GYNNING= GAPA,.OCH BIT, GAPA,.OCH BIT.   HANNA FRIDÉN= LADYSHAVE+LAMBI OSV,.MEN JAG DÅ?   MEN DET ÄR JU ALLDELES UPPENBART MINA SMÅ LAMM,.DEADDOGDUMP=BRANDON LEE,.DVS DA LIEGT DER HUND BEGRABEN=TODT,.JAG FINNS INTE.   www.youtube.com/watch?v=g-h67MBjry4                        

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det här var det skojigaste och vassaste jag läst på länge. Hur kom du på idén att jämföra dem med filmgestalter? Och ge dem passande bilar? Du måste i alla fall ha haft roligt. Du har skön humor och ett skarpt öga:)

    2009-01-14 | 20:17:29
  • Korven säger:

    Jag vill bli svensklärare, bloggen är egentligen bara ett sätt för mig att ruska av mig allt. Tack för dina kommentarer, vet du hur mkt jag gillar dom? :)

    2009-01-14 | 22:12:23
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/
  • Malin säger:

    haha eller hur! Men jag insåg att håret inte var lila då det torkat så det var ju bra ;D Tahiti innebär en sjukt snygg mörkbrun/svart färg som jag brukar ha i vanliga fall då jag inte blir förvirrad och bleker de ljust ;D

    Luleå vann för att de briljerar och spelar smart och diciplinerat :P Alla matcher kan inte vara roliga :D Allt bra med dig?

    2009-01-14 | 22:30:22
    Bloggadress: http://youareanasshole.blogg.se/
  • DD säger:

    DD - dagens dump (helt klart) Min plats på jorden där jag får kräkas ur mig innehållet som vill bubbla ut.



    Not so nice ...or maybe quite eatable ;D



    2009-01-15 | 07:44:02
    Bloggadress: http://devilshlydivine.blogg.se/
  • Kotteby säger:

    Al Bundy var min förebild i ungdomens dagar....



    Bra teori kring bilar och dess ägare.

    Trots att jag ägt en SAAB i många år.

    =)



    Å andra sidan är jag fattig, så.

    Det stämmer ju uppenbarligen.

    2009-01-15 | 15:09:22
    Bloggadress: http://www.kotteby.se
  • Caroline säger:

    Det låter ganska bra faktiskt. Man slipper besvikelsen och känslan utav att man är uslast i världen då man bryter dem!



    Jag skuttar aldrig för långt

    2009-01-15 | 16:46:55
    Bloggadress: http://coffeechic.blogg.se/
  • Korven, igen säger:

    åh herregud vilket inlägg, hoppas för allt i världen att personerna som nämns får se det! Måste tacka för skrattkrampen :)

    2009-01-15 | 17:16:36
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: